Hop til indhold

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Jeg synes da, at den ser go' nok ud - men det er jo også bare ét møde man først og fremmest skal ha'...

Hun ser da godt ud, men desværre er hun ikke min type.

Go for it..!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu skrevet til hende og fået svar tilbage med et billede af hende og der ser hun nu meget godt ud så må jeg jo se om vi finder ud af noget og hvad der evt kommer ud af det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, kan være min skepsis bliver gjort til skamme. Er bare ikke glad for annoncer uden billeder, og så ved jeg ikke helt med den auktionsbabeside. Håber det bedste for din kontakt med hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Elprebsi skrev, den 24/12/2018 at 13:38:

Synes annoncen dukker op med mellemrum. Har ikke været i kontakt med hende. 

Hvis man søger på mailen, kommer denne her frem med et enkelt billede: https://www.auktionsbabe.dk/VisAuktion/67730 . Jeg må indrømme jeg er skeptisk overfor annoncen, men har intet konkret at have det i. 

Så skal hun være blevet 4 år ældre, siden den annonce på aktionsbabe siden, da hun udgiver sig for at være 30 idag - men kan godt se at hele annoncen er identisk ellers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Jeg er ret sikker på at havde været i mail kontakt med hende og efter nogle mail frem og tilbage så skal man forud betaling så No go herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så gik den ikke længere nu kom der en mail med en opfordring til at skrive videre på en af disse datingsider hvor det koster hver gang men skal et eller andet ,så hold jer fra hende eller ham som sidder bag denne annonce . Hun hører i hvert fald ikke mere fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Samme oplevelse her. Virker vældig interessant til at starte med, sender også billede, og så efter lidt mails frem og tilbage: "Lad os skrive et andet sted, så jeg kan skrive fra min mobil." Ja flot mester Jakel, det kunne du også på mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...