Frække Tanja 3635 Skrevet 24. December, 2018 24 hd.mp4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: 24 hd.mp4 Hej smukke frække Tanja Tusind tak fordi vi fik lov til at følge dig i denne selfie tråd her,, det er været mega hyggeligt,, Stort tillykke til vinderen,, en meget flot præmie God jule dag til jer alle Venligst en af Tanja's beundrere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggy 11 Skrevet 24. December, 2018 Jamen så er der ingen anden vej end et besøg hvor pungen skal op... altså den med penge i God jul. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. December, 2018 Doggy skrev, for 18 minutter siden: Jamen så er der ingen anden vej end et besøg hvor pungen skal op... altså den med penge i God jul. Same here,,, Nåede heller aldrig at "tilmelde" mig konkurrencen,, men har dog alligevel fulgt ivrigt med,, mest for at høre hendes sexede stemme og se hendes fornemme fingre arbejde Men jeg har planlagt et besøg i det nye år hos Tanja fræk,, og så må vi jo se om JEG lever op til hendes forventninger Igen God Jul 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 24. December, 2018 Doggy skrev, for 23 minutter siden: Jamen så er der ingen anden vej end et besøg hvor pungen skal op... altså den med penge i God jul. Tag gerne både og med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggy 11 Skrevet 24. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden: Tag gerne både og med Ja når nu jeg alligevel er der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 24. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 58 minutter siden: 24 hd.mp4 Hej frække Tanja, du ønskes også god jul herfra og også god jul til alle kommentatorene Endnu engang tak for den frække kalendergave tidligere på måneden - vi ses idet nye år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 24. December, 2018 Bedste julekalender jeg har været en del af, men som sædvanlig uden gevinst Må hellere få besøgt den smukke i det nye år, er sikker på der bliver gevinst der så Vi ses i 2019 Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1091 Skrevet 24. December, 2018 De bedste julehilsner til dig og din kære - frække Tanja Kh. bigfoot 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovethatass 52 Skrevet 24. December, 2018 øv det var jo ikke mig der vandt, men tillykke til Leo. Go jul til Frække Tanja og slf alle jer andre 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg