Guest Nemtøs Skrevet 24. December, 2018 Kære brugere af EG! Glædelig jul til dig. Håber du får en rigtig dejlig aften, i godt selskab med dem du holder af. Tak for et godt forum og de frække oplevelser jeg har fået i løbet af 2018. Juleknas og knus Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jørgen H. Skrevet 24. December, 2018 Tak og i lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 24. December, 2018 Tak kære Nemtøs og i lige måde - du ønskes også et rigtig godt og lykkebringende nytår. Sender et stort varmt knus. Boob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1317 Skrevet 24. December, 2018 Tak i lige måde til dig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BTL Skrevet 24. December, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Kære brugere af EG! Glædelig jul til dig. Håber du får en rigtig dejlig aften, i godt selskab med dem du holder af. Tak for et godt forum og de frække oplevelser jeg har fået i løbet af 2018. Juleknas og knus Nemtøs Kære Nemtøs Tak og i lige måde til dig. Glæder mig til at følge din tråd i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 24. December, 2018 Tak i lige måde søde tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 24. December, 2018 Mange tak og i lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. December, 2018 Tak og ILM,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg