Hop til indhold
sd12321

"Erfaren mand søger dig!"ADVARSEL MOD SUGARDADDY

Recommended Posts

Guest MissMe

Tror der er flere af den slags, der er også en profil '5000 odense' 

Der tilbyder 5000,- også der ringer alarm klokkerne, og ville så have Snap Chat, men jeg stoppede kommunikationen der. 

Men aldrig udlevere noget som helst, hold dig til hvad de kan levere i virkeligheden, og ikke giv billeder eller lignende på forskud. 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der galt i og spørge om folks snap,,hvis jeg skal ha en aftale på sd,,er det squ da normalt men ser hvordan modellen ser ud,,og ja hun har da sin gode ret til og sige nej,,,der ingen der kan tvinge folk til noget,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
bonderosen skrev, for 1 time siden:

Hvad er der galt i og spørge om folks snap,,hvis jeg skal ha en aftale på sd,,er det squ da normalt men ser hvordan modellen ser ud,,og ja hun har da sin gode ret til og sige nej,,,der ingen der kan tvinge folk til noget,,,

Principielt intet galt i, bruger det bare ikke selv. 

Ham der var bare typen ligesom ham i tråden handler om, der tror han kan få en masse frække billeder, fordi der sidder en i den anden ende og tror han betaler 5000kr 

Pointen er bare ikke dele noget ud på forskud, hvis man er til at sende frække billeder, der er alt for mange useriøse mænd, og for naivt at tro han sender penge, efter han har fået frækt cam lir. 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rystet i min grundvold. Og så skammer jeg på mit køns vejne. Tænk at der er flere i denne tråd det mener det er pigens egen skyld. Og det til trods for at hun selv har medgivet at hun har overtrådt sine egne grænser og nærmest blottet sin egen naivitet. I er jo ikke en kæft bedre end den psykopat hun har skrevet med. 

Sugardating er et mere åbent indiskret legeland end det at besøge en gp. Man udleverer sig selv på en helt anden måde. Jeg gør i hvert fald. De piger jeg ser ved hvad jeg laver, de ved hvad jeg hedder og meget meget mere. Jeg ser også på en sugarbabe på en helt anden måde. Og der skal den untefløjtme være plads til at kunne udlevere sit telefonnummer uden at gå rundt med tyndskid i flere uger over det. Tillid. Det er nøgleordet.

Alle de piger jeg har mødt på SD ved hvad jeg hedder, hvad mit telefonnummer er, min mailadresse...fuck...de ved sågar hvad mine unger hedder. Hvis de ville gøre livet surt for mig, ville de nemt kunne gøre det. Men det er ikke det der er pointen. Jeg stoler på dem. De stoler på mig. Basta. 

Gu er der piger der scammer mænd og viseversa. Det er uundgåeligt. Men efter kort til på SD ved du hurtigt hvad der er hot og hvad der er snot. Brug din sunde fornuft. Jeg bliver sq sur når jeg læser hvor åndsvage andre mænd kan være. De ødelægger det for mig og mange andre. Jeg elsker det naive aspekt i selve legen. Det er det det holder professionalismen på afstand. En stor del af selve grundtanken i sugardating. Jeg er selv naiv. Jeg tror på det absolut bedste i folk. Og det er skide godt når to naive tillidsfulde mennesker bare kan nyde hinanden for fuld smadder. Filmen knækker når du bliver mødt med mistænksomhed og kulde. Og det er lige præcis det der sker når en pige eller en mand bliver udsat for sådan noget som er beskrevet i tråden. For det bliver ikke glemt!

Godt jeg først så denne tråd nu. Ellers havde den pillet ved mit ellers sublime julehumør :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
underdog40 skrev, for 50 minutter siden:

Jeg er rystet i min grundvold. Og så skammer jeg på mit køns vejne. Tænk at der er flere i denne tråd det mener det er pigens egen skyld. Og det til trods for at hun selv har medgivet at hun har overtrådt sine egne grænser og nærmest blottet sin egen naivitet. I er jo ikke en kæft bedre end den psykopat hun har skrevet med. 

Sugardating er et mere åbent indiskret legeland end det at besøge en gp. Man udleverer sig selv på en helt anden måde. Jeg gør i hvert fald. De piger jeg ser ved hvad jeg laver, de ved hvad jeg hedder og meget meget mere. Jeg ser også på en sugarbabe på en helt anden måde. Og der skal den untefløjtme være plads til at kunne udlevere sit telefonnummer uden at gå rundt med tyndskid i flere uger over det. Tillid. Det er nøgleordet.

Alle de piger jeg har mødt på SD ved hvad jeg hedder, hvad mit telefonnummer er, min mailadresse...fuck...de ved sågar hvad mine unger hedder. Hvis de ville gøre livet surt for mig, ville de nemt kunne gøre det. Men det er ikke det der er pointen. Jeg stoler på dem. De stoler på mig. Basta. 

Gu er der piger der scammer mænd og viseversa. Det er uundgåeligt. Men efter kort til på SD ved du hurtigt hvad der er hot og hvad der er snot. Brug din sunde fornuft. Jeg bliver sq sur når jeg læser hvor åndsvage andre mænd kan være. De ødelægger det for mig og mange andre. Jeg elsker det naive aspekt i selve legen. Det er det det holder professionalismen på afstand. En stor del af selve grundtanken i sugardating. Jeg er selv naiv. Jeg tror på det absolut bedste i folk. Og det er skide godt når to naive tillidsfulde mennesker bare kan nyde hinanden for fuld smadder. Filmen knækker når du bliver mødt med mistænksomhed og kulde. Og det er lige præcis det der sker når en pige eller en mand bliver udsat for sådan noget som er beskrevet i tråden. For det bliver ikke glemt!

Godt jeg først så denne tråd nu. Ellers havde den pillet ved mit ellers sublime julehumør :) 

Helt enig :) bortset fra et par stykker, sikkert uden for pædagogisk rækkevidde, bakker alle andre op om pigen med den horrible oplevelse, og, mon ikke “julemanden@“ var den omtalte “Henrik Pedersen” eller erfaren forretningsmand søger dig”. Ham hører vi forhåbentligt og formentligt ikke mere til:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Privatmail skrev, den 24/12/2018 at 05:40:

Ja han virker som en der gerne vil have navn osv,  men det har han ingen ret til, og skal ikke være tilfældet, når i ikke kender hinanden.

En fortrydelsespille ? Det er total dumt at ride uden, med nogen som helst der ikke er ens faste langvarige kæreste.

Der er nogen gange nogen der direkte søger et knald uden gummi, og tror de må gøre pigen gravid. Så er de da helt syge i deres forestillinger om hvad de må.

Sørg for at holde døren låst altid.     Også når du er hjemme, og sker der noget mærkeligt eller opsøgende, så meld det 1 gang og hver gang til politiet.

Det er kun dig der kan bestemme over dig selv, og beskytte dig mod andres ødelægelse af din tilværelse. Så tænk over hvad der sker i dit liv og tag altid forbehold mod det værst tænkelige  før ulykken sker og pas på dig selv 2 gange i stedet for ingen

Vh privatmail  ☺

Det som SD har været ude for er selvfølgelig ikke i orden, men lad nu være med at hoppe i den anden grøft og bur jer inde, så vinder idioterne og alle vi andre er taber. 99% af alle dem man møder i forskellige sammenhænge er ordentlige mennesker, men det er den 1% som får alle avis overskrifterne. Personligt forsøger jeg at være åben, men overholder man ikke en aftale, så er der lukket for det varme vand indtil man har rådet bod på sin brøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, den 24/12/2018 at 19:46:

Er mit livsperspektiv der er sørgeligt? Fordi jeg er realistisk? 

Ja det er mig der er idioten her - hvem er det der har udleveret sin adresse, fulde navn og vist sig frem foran en anonym mand kun ved løftet om penge..

 

 

Tænk at man kan være så dum - håber så inderligt at du får øjnene op for hvad du render og laver..

Du er da lykkens pamjulefis, når du så'n kan fremstille dig selv som om du aldrig i hele dit lange liv har gjort noget ,set i bagklogskabens ulidelige lys, ikke var så smart eller heldigt??? Har for nylig selv dummet mig på SD, og erkender at jeg var lidt for hurtigt, og ikke tænkte mig heeeelt så meget om, som jeg selv synes jeg burde. Og andre var enig!

Til trådstarter: schwamm darüber - og du har jo tydeligvis lært en lektie. Du er ikke kommet til skade, men har måske lidt såret stolthed. Du er desværre et sted, hvor vi nemt udleverer sider af os selv, som vi gerne vil holde private. Synes ikke du har noget at skamme dig over, pilen peger entydig ét sted hen. Resten er, som Shakespeare skriver: stilhed!!

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så kan der vist ikke siges meget mere i denne sag. SD12321 har lært noget mere om at begå sig i denne del af verden. De fleste mænd her har fået bekræftet, at deres moralske kompas er intakt, og endelig har enkelte mænd gjort sig bemærket ved at advokere for det særegne synspunkt, at det er moralsk OK at udnytte andres letsindighed ved at afgive falske løfter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
MissMe skrev, den 25/12/2018 at 16:58:

Tror der er flere af den slags, der er også en profil '5000 odense' 

Der tilbyder 5000,- også der ringer alarm klokkerne, og ville så have Snap Chat, men jeg stoppede kommunikationen der. 

Men aldrig udlevere noget som helst, hold dig til hvad de kan levere i virkeligheden, og ikke giv billeder eller lignende på forskud. 

Han hedder nu 'Ham den rare' 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg mødes med et par SD piger. og flere af dem fortæller mig at der er mange mænd der tilbyder helt urealistiske høje beløb, som altid ender med ikke at overholde det de siger, eller forsøger at presse sig til mere. Som jeg siger til de piger jeg mødes med, i kan sikkert godt finde fyre der vil betale mere end mig, men jeg beholder altid pigen ordenligt, og overholder mine aftaler 100%.

Når mændene begynder at tilbyde høje beløb så bør alarm klokkerne ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 26/12/2018 at 15:23:

Jeg er rystet i min grundvold. Og så skammer jeg på mit køns vejne. Tænk at der er flere i denne tråd det mener det er pigens egen skyld. Og det til trods for at hun selv har medgivet at hun har overtrådt sine egne grænser og nærmest blottet sin egen naivitet. I er jo ikke en kæft bedre end den psykopat hun har skrevet med. 

Sugardating er et mere åbent indiskret legeland end det at besøge en gp. Man udleverer sig selv på en helt anden måde. Jeg gør i hvert fald. De piger jeg ser ved hvad jeg laver, de ved hvad jeg hedder og meget meget mere. Jeg ser også på en sugarbabe på en helt anden måde. Og der skal den untefløjtme være plads til at kunne udlevere sit telefonnummer uden at gå rundt med tyndskid i flere uger over det. Tillid. Det er nøgleordet.

Alle de piger jeg har mødt på SD ved hvad jeg hedder, hvad mit telefonnummer er, min mailadresse...fuck...de ved sågar hvad mine unger hedder. Hvis de ville gøre livet surt for mig, ville de nemt kunne gøre det. Men det er ikke det der er pointen. Jeg stoler på dem. De stoler på mig. Basta. 

Gu er der piger der scammer mænd og viseversa. Det er uundgåeligt. Men efter kort til på SD ved du hurtigt hvad der er hot og hvad der er snot. Brug din sunde fornuft. Jeg bliver sq sur når jeg læser hvor åndsvage andre mænd kan være. De ødelægger det for mig og mange andre. Jeg elsker det naive aspekt i selve legen. Det er det det holder professionalismen på afstand. En stor del af selve grundtanken i sugardating. Jeg er selv naiv. Jeg tror på det absolut bedste i folk. Og det er skide godt når to naive tillidsfulde mennesker bare kan nyde hinanden for fuld smadder. Filmen knækker når du bliver mødt med mistænksomhed og kulde. Og det er lige præcis det der sker når en pige eller en mand bliver udsat for sådan noget som er beskrevet i tråden. For det bliver ikke glemt!

Godt jeg først så denne tråd nu. Ellers havde den pillet ved mit ellers sublime julehumør :) 

Tag dig nu sammen din kælling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat

Dette skriver jeg på ingen måde for at bebrejde dig men jeg forstår slet ikke du har ført dialogen så langt, han respekterede ikke særlig mange af dine grænser og de ting du siger i noget af samtalen.. det virker heller ikke til du er super tændt på ham. 

Hvis du har lyst til at arbejde på en anden måde hvor du ikke risikere den her slags situationer er du velkommen til at kontakte mig, jeg har tidligere selv sugardatet men fandt at mændene derinde ikke har nogen respekt, er nærige og at man gang på gang blev behandlet dårligt. Derfor gør jeg nu tingene på en helt anden måde, men den kan vi tage over PB hvis det er :)
Knus og på hesten igen, sikke en idiot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, den 24/12/2018 at 07:26:

Ej nu må folk altså også selv lige tage noget ansvar og bruge hovedet.. Du viser dig frem og viser dit fulde navn og adresse til en totalt ukendt og anonym fyr på internettet, kun fordi han har lovet at give dig penge.. 

 

Nu er jeg godt klar over at alle hendes rygklappere går amok, men det er sgu for idiotisk..

 

God Jul

Vi er nået en tidsalder hvor pigerne tror de ikke behøver tænke selv når det så går galt kan man altid klynke og beklage sig på internettet. Jojo en advarsel er da fint. Men jeg ville være flov over mig selv hvis der ikke skal mere til end et løfte om penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, den 24/12/2018 at 13:13:

Og hvordan kan du dog tillade dig at svine en GP til? Vi alle sammen er under kategorien prostitution, så hvad får dig til at vægte en sugarbabe højere end en GP? Vi allesammen er dejlige kvinder, der sørger for dit behov, så hvordan i alverden kan du se ned på GP'er? Jeg er selv en såkaldt "sugarbabe", men det undrer mig, hvordan du kan se ned på en type kvinde og ikke en anden. VI ligger under samme kategori med ganske små ændringer til forskel. 

Ja det vil jeg egentlig også gerne vide. Og så alligevel ikke. Manden indsnævrede og forringede syn på forskellene er i virkeligheden hans eget tab. 

Sugarbabes og GP ludere er det samme. I de absolut fleste tilfælde tilbydes der sexuelle ydelser i forskellig stil, mod betaling af den ene eller anden slags. 

Hilsen en luder der er stolt af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forfærdelig oplevelse. 

Jeg synes nu egentlig opslaget er bedre til at undgå at andre piger reagere som du gjorde. 

Jeg ønsker absolut Ikk at dunke dig i hovedet for det er jeg sikker på både du selv og andre lader os til at klare det fint. 

Idioter som ham ER derude og fokus burde være at lære at lytte til maven og se tegnene på hvad der i virkeligheden er realistisk og ikke. 

OG MAN SKAL ALDRIG UNDER NOGLE OMSTÆNDIGHEDER VERIFICERE SIG MED NAVN OG ADRESSE OVERFOR ANDRE END POLITIET. MED MINDRE MAN SELV HAR LYST. 

Og der er min holdning at ønsker man det og vælger at gøre det, så er der konsekvenser ved ethvert valg man tager og så må man tage det med! 

Jeg håber dog af hele mit hjerte at han holder det ved trusler og du kan være i fred og ro derhjemme. 

Og du med denne nye erfaring tænker dig om fremover. Samt kan hjælpe evt veninder fremover osv. 

Tanker fra Tanja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Måske skulle man tænke lidt mere med hovedet og mindre med hvor mange penge man kan få ud af det. Men samme kan siges om idioterne på Christiansborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, den 24/12/2018 at 04:51:

Ja helt enig! Der går hvert fald et stykke tid, før jeg tør åbne mig ordentligt op for en anden mand derinde. Jeg overvejer at lukke profilen. Dette har taget så hårdt på mig. Jeg ved, at det var dumt og naivt, men hvor jeg dog fortryder det hele bittert nu.

Jeg fik det rigtig ubehageligt da jeg læste din oplevelse. Jeg synes han skal stoppes, og vi er bestemt ikke alle sådan. Jeg er ked af at du har været ude for den oplevelse. Jeg er en mand, og jeg er ikke på DS, men ville gerne.

 

 

Redigeret af Rainking1980

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julemanden56 skrev, den 24/12/2018 at 12:47:

Lad os få et profil navn på vedkommende, så ved vi du er seriøs - ellers opfattes det vel mere som infantilt ævl  -  ingen voksne sidder vel og udleverer alle de personlige info, med mindre man er lettere debil :-)

Hun skriver jo netop profil navnet på personen:D Det lyder mere som om at det er DIG som er endda meget debil :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...