Hop til indhold
sd12321

"Erfaren mand søger dig!"ADVARSEL MOD SUGARDADDY

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Ingen har ret til at opføre sig som denne usympatiske stodder,og tak for advarslen.

Undskyld trådstarter,men du er desværre et skoleeksempel på at nystartede luderer absolut ikke burde starte deres karriere på SD.

Alle nystartede burde ligge ud med at finde en rutineret mentor.:)

Branchen er i forvejen en STOR gråzone,men her er et tydeligt eksempel på hvor stort et behov der eksisterer  for hjælp til nystartede og naive tøser:rolleyes:

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

En træls oplevelse for dig. Der er som sådan ikke noget ulovligt i hans fremgangsmåde, går ud fra du er over 18 år? I det tilfælde, at han truer med at offentliggøre din adresse, eller fortælle dine venner om din sidebeskæftigelse, hvis du ikke ikke gør div. på cam, er det ulovligt.  Det er dog bøvlet at bevise og det kræver at du står frem i en evt retssag, hvor alt bliver lagt frem til offentligt skue

Næste gang du vælger cam som kontakt, så log af med det samme, hvis vedkommende kommer med undskyldninger som fx, konen er vågen, cam virker ikke, tlf virker ikke, ect ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julemanden56
sd12321 skrev, for 8 timer siden:

Hej alle sammen.

 

Jeg har været ude for den mest ydmygende, krænkende og grove oplevelse. Han starter ud med at virke superflink, ærlig og mest af alt reel. Han skriver at som jeg, søger han også en relation, der indeholder mere end blot det seksuelle. Han vil give mig 5000 kr. for mødet, og allerede her begynder mine alarmklokker jo selvfølgelig at ringe. Desværre er jeg dum nok til at falde for det. I så fald, vi skriver til sent ud på aftenen om lidt og hvert. Han er bange for at jeg er fake, og vi aftaler et Skype møde, så jeg kan verificerer mig. Her viser jeg ham mit Sygesikringkort, selvfølgelig ikke min fødsesldagsdato eller de fire sidste cifre, blot adresse og navn. Dette fortæller han, at han vil kvitterer med 2000 kr. Dette var det eneste krav. Han bliver ved, og ved med at lokke mig ud i flere, og flere ydmygelser som at klæde mig nøgen af, vise dit og dat. Jeg ved, at det er min egen fejl, at jeg ikke skal være så naiv, og man kan jo sige, at jeg har fået mig noget af en lærerstreg. Det er virkelig dumt af mig selvfølgelig. Jeg modtager selvfølgelig aldrig pengene, og hans karakter ændrer sig til en væmmelig og kommanderende tone. Hans adfærd er pludseligt ikke særlig rart. Her sidder jeg så med en fyr, der nu kender hele min identitet, min adresse og ikke mindst mit telefon nr. Det er simpelthen så ubehageligt. 

 

Jeg vil blot advare andre piger om ham. Hans SD navn derinde er: "Erfaren mand søger dig!" der står han er fra Nordjylland og intet andet. Please... Nævn ikke hvor naiv og dum jeg er, det ved jeg godt... Det gør så ondt hver evig eneste gang, at jeg falder for sådan noget lort. Hans Skype er live:forretningsmand2468 og hans navn er kaldt "Henrik Pedersen"

Det gør mig både bange, ked af det og super usikker, at jeg ender ud i sådan en situation. 

 

Han har sjovt nok blokeret mig, så har desværre ikke noget link til hans SD.......

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.32.18.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.32.11.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.58.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.52.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.42.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.33.png

 

Jeg har læst med her inde, uden at være medlem i snart et år !

Dette indlæg tager prisen for det mest fake jeg nogensinde har læst :-)

3-5 ny oprettede profiler kommenterer inden for 1 min. på en tråd - der er oprettet midt om natten :-) og en masse kommenterer på den, alle med den største medfølelse, seriøst kan i tage jer selv alvorligt ?

Tråd starter må jo enten være lettere debil, el. have en dags orden, om at svine sugardaters til..

Skægt nok, dem der sviner andre til på sugardaters er blevet blokeret, men man kan vel huske profilnavnet på vedkommende - man kan da evt. kikke i kvitteringer, som de fleste vel modtager når de får en ny mail..

så trådstarter, prøv at komme med lidt beviser, hvis du mener jeg skal tage dig seriøs :-)

Og god jul, inden div. bøsser og Gp begynder at svine mig til..

der er en forskel på en Gp / luder og en ung dejlig sugarbabe - Hell Yes :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Julemanden56 skrev, for 12 minutter siden:

 

der er en forskel på en Gp / luder og en ung dejlig sugarbabe - Hell Yes :-)

 

Åh du lyder godt nok vel vidende.. 

Kan du ikke fortælle lidt om den forskel?

Jo mere dum og naiv..Jo bedre eller hvad?

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julemanden56 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har læst med her inde, uden at være medlem i snart et år !

Dette indlæg tager prisen for det mest fake jeg nogensinde har læst :-)

3-5 ny oprettede profiler kommenterer inden for 1 min. på en tråd - der er oprettet midt om natten :-) og en masse kommenterer på den, alle med den største medfølelse, seriøst kan i tage jer selv alvorligt ?

Tråd starter må jo enten være lettere debil, el. have en dags orden, om at svine sugardaters til..

Skægt nok, dem der sviner andre til på sugardaters er blevet blokeret, men man kan vel huske profilnavnet på vedkommende - man kan da evt. kikke i kvitteringer, som de fleste vel modtager når de får en ny mail..

så trådstarter, prøv at komme med lidt beviser, hvis du mener jeg skal tage dig seriøs :-)

Og god jul, inden div. bøsser og Gp begynder at svine mig til..

der er en forskel på en Gp / luder og en ung dejlig sugarbabe - Hell Yes :-)

 

Det du skriver er direkte sårende. Dét at det ikke er nok, at han allerede har sendt mig væmmelige Skype beskeder, er et bevis i sig selv. Jamen værsgo, jeg kan da sagtens sende dig et screenshot af dét jeg nåede at tage af vores samtale? Og JO jeg har netop skrevet hans brugernavn, som er :"Erfaren mand søger dig!"

De to piger, er piger jeg kender, og som jeg spurgte, om de ikke ville deltage i debatten, fordi jeg synes det skulle have omtale. Du har fuldstændig ret i, at vi på en eller anden måde har kendskab til hinanden, men det er gennem dette site vi har fået kendskab til hinanden på. 

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 12.07.09.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 12.07.28.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der som mand ofte grund til at skamme sig over sine kønsfæller. Sugardating.dk skulle overveje et andet ratingsystem end de 5 stjerner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 4 timer siden:

Ej nu må folk altså også selv lige tage noget ansvar og bruge hovedet.. Du viser dig frem og viser dit fulde navn og adresse til en totalt ukendt og anonym fyr på internettet, kun fordi han har lovet at give dig penge.. 

 

Nu er jeg godt klar over at alle hendes rygklappere går amok, men det er sgu for idiotisk..

 

God Jul

Jeg er fuldstændig klar over, hvor hovedløst det er, som jeg også selv skriver. Jeg ved, hvor usikker man er på, om den person, der sidder bag skærmen er reel. Derfor ville jeg verificerer mig hundrede procent, fordi jeg virkelig stolede på ham. Vi havde også en længere samtale, som jeg skriver, på SD om alt muligt andet. Ja det var fandeme dumt at basere min tillid på det, men hold kæft, hvor jeg også fortryder det. Jeg er klar over, at jeg ikke kan trække den oplevelse tilbage. Desværre kan jeg ikke trække tilbage, at han har min adresse, og dét som jeg synes er ubehageligt nu, er at jeg aldrig kan være sikker på, om han dukker op eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, for 6 minutter siden:

Tråd starter må jo enten være lettere debil, el. have en dags orden, om at svine sugardaters til..

Men jeg har kun skrevet til de to første piger, så jeg kan virkelig ikke svare dig på, hvem resterende er. Derudover sviner jeg slet ikke SD til. Det er jo også et fantastisk site, og jeg har haft mange gode oplevelser. Det her er faktisk mi første dårlige, det er netop derfor, at jeg vil have det frem i lyset. Jeg håber ingen, vil være så dumme og naive, at gøre som jeg gjorde. Derudover vil jeg også bare fortælle om hans motiver, hvis en anden pige skulle falde i hans fælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

Ingen har ret til at opføre sig som denne usympatiske stodder,og tak for advarslen.

Undskyld trådstarter,men du er desværre et skoleeksempel på at nystartede luderer absolut ikke burde starte deres karriere på SD.

Alle nystartede burde ligge ud med at finde en rutineret mentor.:)

Branchen er i forvejen en STOR gråzone,men her er et tydeligt eksempel på hvor stort et behov der eksisterer  for hjælp til nystartede og naive tøser:rolleyes:

Enzo.

 

Ja, jeg ved det godt. Jeg har jo altid haft gode oplevelser på SD, det er jo ikke første gang, at jeg mødes med folk etc. derinde fra. Denne gang var jeg for uforsigtig. Det kan jeg godt se nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Julemanden56 skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har læst med her inde, uden at være medlem i snart et år !

Dette indlæg tager prisen for det mest fake jeg nogensinde har læst :-)

3-5 ny oprettede profiler kommenterer inden for 1 min. på en tråd - der er oprettet midt om natten :-) og en masse kommenterer på den, alle med den største medfølelse, seriøst kan i tage jer selv alvorligt ?

Tråd starter må jo enten være lettere debil, el. have en dags orden, om at svine sugardaters til..

Skægt nok, dem der sviner andre til på sugardaters er blevet blokeret, men man kan vel huske profilnavnet på vedkommende - man kan da evt. kikke i kvitteringer, som de fleste vel modtager når de får en ny mail..

så trådstarter, prøv at komme med lidt beviser, hvis du mener jeg skal tage dig seriøs :-)

Og god jul, inden div. bøsser og Gp begynder at svine mig til..

der er en forskel på en Gp / luder og en ung dejlig sugarbabe - Hell Yes :-)

 

Og du mr. Julemand, hvem mon du er?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julemanden56
sd12321 skrev, for 24 minutter siden:

Men jeg har kun skrevet til de to første piger, så jeg kan virkelig ikke svare dig på, hvem resterende er. Derudover sviner jeg slet ikke SD til. Det er jo også et fantastisk site, og jeg har haft mange gode oplevelser. Det her er faktisk mi første dårlige, det er netop derfor, at jeg vil have det frem i lyset. Jeg håber ingen, vil være så dumme og naive, at gøre som jeg gjorde. Derudover vil jeg også bare fortælle om hans motiver, hvis en anden pige skulle falde i hans fælde.

Lad os få et profil navn på vedkommende, så ved vi du er seriøs - ellers opfattes det vel mere som infantilt ævl  -  ingen voksne sidder vel og udleverer alle de personlige info, med mindre man er lettere debil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Julemanden56 skrev, for 12 minutter siden:

Lad os få et profil navn på vedkommende, så ved vi du er seriøs - ellers opfattes det vel mere som infantilt ævl  -  ingen voksne sidder vel og udleverer alle de personlige info, med mindre man er lettere debil :-)

Hun skriver “erfaren mand søger dig” er hans profilnavn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julemanden56 skrev, for 9 minutter siden:

Lad os få et profil navn på vedkommende, så ved vi du er seriøs - ellers opfattes det vel mere som infantilt ævl  -  ingen voksne sidder vel og udleverer alle de personlige info, med mindre man er lettere debil :-)

Så nu vil du have at jeg verificerer mig også? Du kan tro det er løgn. Jeg vil hverken udlevere mit brugernavn eller mit rigtige navn. Der er folk, der har mit navn derinde, og ved hvem jeg er, så NEJ. Selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at skrive det her. Din holdning betyder sådan set ingenting, og at du ikke tror på mig, fortæller jo blot mere om dig end mig. Er du så også fan af at mistænke voldtagede piger eller hvad? Lad os sige, at det du havde en datter, og hun blev udsat for præcist det samme. Hvordan ville du så reagere? Jeg har i forvejen sendt screenshot både af samtalen her og på Skype, og jeg har fortalt både mor og far om situationen, så vi kan melde det til politiet.Lettere debil, du kan kalde mig alle de fancy ord du har, men lad mig gøre det klart for dig - NEJ jeg har ikke ligeså meget livserfaring etc. som du har. JA jeg er en ung studerende, der måske handler naivt ofte. Men om jeg vil tvinges ud i at skulle verificerer mig endnu engang. NEJ TAK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Julemanden56 skrev, 1 time siden:

Jeg har læst med her inde, uden at være medlem i snart et år !

Dette indlæg tager prisen for det mest fake jeg nogensinde har læst :-)

3-5 ny oprettede profiler kommenterer inden for 1 min. på en tråd - der er oprettet midt om natten :-) og en masse kommenterer på den, alle med den største medfølelse, seriøst kan i tage jer selv alvorligt ?

Tråd starter må jo enten være lettere debil, el. have en dags orden, om at svine sugardaters til..

Skægt nok, dem der sviner andre til på sugardaters er blevet blokeret, men man kan vel huske profilnavnet på vedkommende - man kan da evt. kikke i kvitteringer, som de fleste vel modtager når de får en ny mail..

så trådstarter, prøv at komme med lidt beviser, hvis du mener jeg skal tage dig seriøs :-)

Og god jul, inden div. bøsser og Gp begynder at svine mig til..

der er en forskel på en Gp / luder og en ung dejlig sugarbabe - Hell Yes :-)

 

Men du er jo selv nyoprettet ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dog en ubehagelig historie. Og helt utroligt, at nogle af brugerne herinde reagerer med hån og latterliggørelse. Først og fremmest skal du huske, at du intet har at bebrejde dig selv. Det er på ingen måde din skyld, hvad der er sket. Og i udgangspunktet er det en god ting at have tillid til andre mennesker, også selvom der en gang imellem er nogle dumme svin, der ikke er tilliden værdig. 

Du skal også tænke på, hvordan du kan føle dig tryg fremover. Jeg tror, at det er godt, at du har sagt det til dine forældre, også selvom det sikkert har været svært at gøre. Måske du også kan lave en aftale med dine SB-veninder om, at du kan ringe til dem, hvis du har brug for det - også i situationer, hvor det måske viser sig, at “det alligevel ikke var noget”. 

Og så skal du gå til politiet med det samme, hvis du på nogen måde hører fra idioten igen, og specielt hvis han begynder at afpresse dig. Heldigvis er der efterhånden så meget opmærksomhed på chikane og sexkrænkelser på nettet, at jeg er helt sikker på, at de vil tage din anmelde alvorlig og hjælpe dig. De er der til det samme. 

Håber, at du får en god jul alligevel. Og husk: det er ham og ikke dig, der er problemet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, 1 time siden:

Og god jul, inden div. bøsser og Gp begynder at svine mig til..

der er en forskel på en Gp / luder og en ung dejlig sugarbabe - Hell Yes :-)

 

Og hvordan kan du dog tillade dig at svine en GP til? Vi alle sammen er under kategorien prostitution, så hvad får dig til at vægte en sugarbabe højere end en GP? Vi allesammen er dejlige kvinder, der sørger for dit behov, så hvordan i alverden kan du se ned på GP'er? Jeg er selv en såkaldt "sugarbabe", men det undrer mig, hvordan du kan se ned på en type kvinde og ikke en anden. VI ligger under samme kategori med ganske små ændringer til forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, for 2 minutter siden:

Hvor er det dog en ubehagelig historie. Og helt utroligt, at nogle af brugerne herinde reagerer med hån og latterliggørelse. Først og fremmest skal du huske, at du intet har at bebrejde dig selv. Det er på ingen måde din skyld, hvad der er sket. Og i udgangspunktet er det en god ting at have tillid til andre mennesker, også selvom der en gang imellem er nogle dumme svin, der ikke er tilliden værdig. 

Du skal også tænke på, hvordan du kan føle dig tryg fremover. Jeg tror, at det er godt, at du har sagt det til dine forældre, også selvom det sikkert har været svært at gøre. Måske du også kan lave en aftale med dine SB-veninder om, at du kan ringe til dem, hvis du har brug for det - også i situationer, hvor det måske viser sig, at “det alligevel ikke var noget”. 

Og så skal du gå til politiet med det samme, hvis du på nogen måde hører fra idioten igen, og specielt hvis han begynder at afpresse dig. Heldigvis er der efterhånden så meget opmærksomhed på chikane og sexkrænkelser på nettet, at jeg er helt sikker på, at de vil tage din anmelde alvorlig og hjælpe dig. De er der til det samme. 

Håber, at du får en god jul alligevel. Og husk: det er ham og ikke dig, der er problemet. 

Mange tusind tak for støtten. Jeg er selv rystet. Jeg ved virkelig ikke hvordan, jeg kan bevise det bedre end disse screenshots. Beklageligvis, slettes resten af ens samtale, når den ene blokere den anden...

 

Ja, mine forældre kender til hele universet, de kender til alt og ved det hele. Det gjorde det naturligvis også væsentligt lettere at fortælle om det her, så de ikke pludseligt skulle forklares at jeg sugardater. Mine tætteste veninder kender også til det, og generelt de personer der betyder meget, ved det hele.

 

God jul til dig også!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, for 3 timer siden:

Først og fremmest skal du huske, at du intet har at bebrejde dig selv. Det er på ingen måde din skyld, hvad der er sket.

Stop nu dit rygklapperi, det er for sørgeligt.. Det er udelukkende kun trådstarters skyld!

 

ALLE ved i 2018 hvor fulde af lort folk på internettet kan være, og hun lugtede hurtige penge og så røg fornuften!

THE END

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, Lige nu:

Stop nu dit rygklapperi, det er for sørgeligt.. Det er udelukkende kun trådstarters skyld!

 

ALLE ved i 2018 hvor fulde af lort folk på internettet kan være, og hun lugtede hurtige penge og så røg fornuften!

THE END

Patetiske mennesker som dig, gør stedet til det, som det er. Det er fandeme tragisk, at man ikke længere kan stole på folk blot ved ord. NEJ hvor mange gange skal jeg fortælle det, vi skrev sammen i lang tid og derfra opbyggede han tillid. JA og hvornår har jeg ellers påstået at det ikke er min egen skyld? Jeg deler blot, for at andre piger som jeg, ikke havner i samme dumme situation.

Ja, jeg undskylder da, at jeg med mit naive sind stadig ikke har opdaget hvilken falsk verden, vi lever i. Men jeg lad mig så også lige fortælle dig - jeg har simpelthen haft SÅ MANGE succesoplevelser med denne site, og folk jeg virkelig er kommet nær. Ja det var fandeme ærgerligt at situationen endte galt denne gang, men MAN KAN godt stole på nogle mænd derindefra. Men jeg går ud fra i at efter din optik, så skal man altså ikke stole på nogen overhovedet, og derimod handle med mistænksomhed i hvert træk. Det er fandeme også et trist livsperspektiv alligevel.

 

OG nogen nej, er ikke så overfladiske at det hele handler om pengene. Men det kommer sikkert som et chok for dig, der tydeligvis tænker det dårligste om alle.

Det er ikke trøsten der sørgelig, derimod er det dit sind og dit livsperspektiv, der er sørgeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Aruba skrev, for 58 minutter siden:

Stop nu dit rygklapperi, det er for sørgeligt.. Det er udelukkende kun trådstarters skyld!

 

ALLE ved i 2018 hvor fulde af lort folk på internettet kan være, og hun lugtede hurtige penge og så røg fornuften!

THE END

Jeg ved sgu godt hvem der er fuld af lort her:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, for 14 timer siden:

Hej alle sammen.

 

Jeg har været ude for den mest ydmygende, krænkende og grove oplevelse. Han starter ud med at virke superflink, ærlig og mest af alt reel. Han skriver at som jeg, søger han også en relation, der indeholder mere end blot det seksuelle. Han vil give mig 5000 kr. for mødet, og allerede her begynder mine alarmklokker jo selvfølgelig at ringe. Desværre er jeg dum nok til at falde for det. I så fald, vi skriver til sent ud på aftenen om lidt og hvert. Han er bange for at jeg er fake, og vi aftaler et Skype møde, så jeg kan verificerer mig. Her viser jeg ham mit Sygesikringkort, selvfølgelig ikke min fødsesldagsdato eller de fire sidste cifre, blot adresse og navn. Dette fortæller han, at han vil kvitterer med 2000 kr. Dette var det eneste krav. Han bliver ved, og ved med at lokke mig ud i flere, og flere ydmygelser som at klæde mig nøgen af, vise dit og dat. Jeg ved, at det er min egen fejl, at jeg ikke skal være så naiv, og man kan jo sige, at jeg har fået mig noget af en lærerstreg. Det er virkelig dumt af mig selvfølgelig. Jeg modtager selvfølgelig aldrig pengene, og hans karakter ændrer sig til en væmmelig og kommanderende tone. Hans adfærd er pludseligt ikke særlig rart. Her sidder jeg så med en fyr, der nu kender hele min identitet, min adresse og ikke mindst mit telefon nr. Det er simpelthen så ubehageligt. 

 

Jeg vil blot advare andre piger om ham. Hans SD navn derinde er: "Erfaren mand søger dig!" der står han er fra Nordjylland og intet andet. Please... Nævn ikke hvor naiv og dum jeg er, det ved jeg godt... Det gør så ondt hver evig eneste gang, at jeg falder for sådan noget lort. Hans Skype er live:forretningsmand2468 og hans navn er kaldt "Henrik Pedersen"

Det gør mig både bange, ked af det og super usikker, at jeg ender ud i sådan en situation. 

 

Han har sjovt nok blokeret mig, så har desværre ikke noget link til hans SD.......

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.32.18.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.32.11.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.58.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.52.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.42.png

Skærmbillede 2018-12-24 kl. 03.31.33.png

 

Stakkels dig... Op på hesten igen... Af skade bli'r man klog, men sjældent rig... Håber trods alt du får en god jul... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, for 2 timer siden:

Patetiske mennesker som dig, gør stedet til det, som det er. Det er fandeme tragisk, at man ikke længere kan stole på folk blot ved ord. NEJ hvor mange gange skal jeg fortælle det, vi skrev sammen i lang tid og derfra opbyggede han tillid. JA og hvornår har jeg ellers påstået at det ikke er min egen skyld? Jeg deler blot, for at andre piger som jeg, ikke havner i samme dumme situation.

Ja, jeg undskylder da, at jeg med mit naive sind stadig ikke har opdaget hvilken falsk verden, vi lever i. Men jeg lad mig så også lige fortælle dig - jeg har simpelthen haft SÅ MANGE succesoplevelser med denne site, og folk jeg virkelig er kommet nær. Ja det var fandeme ærgerligt at situationen endte galt denne gang, men MAN KAN godt stole på nogle mænd derindefra. Men jeg går ud fra i at efter din optik, så skal man altså ikke stole på nogen overhovedet, og derimod handle med mistænksomhed i hvert træk. Det er fandeme også et trist livsperspektiv alligevel.

 

OG nogen nej, er ikke så overfladiske at det hele handler om pengene. Men det kommer sikkert som et chok for dig, der tydeligvis tænker det dårligste om alle.

Det er ikke trøsten der sørgelig, derimod er det dit sind og dit livsperspektiv, der er sørgeligt. 

Er mit livsperspektiv der er sørgeligt? Fordi jeg er realistisk? 

Ja det er mig der er idioten her - hvem er det der har udleveret sin adresse, fulde navn og vist sig frem foran en anonym mand kun ved løftet om penge..

 

 

Tænk at man kan være så dum - håber så inderligt at du får øjnene op for hvad du render og laver..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved sgu godt hvem der er fuld af lort her:D

Håber du at få rabat ved at snakke hende efter munden? :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Aruba skrev, for 13 minutter siden:

Håber du at få rabat ved at snakke hende efter munden? :biggrin:

He he, med det “mindset” du render rundt med, kan jeg da godt forstå at du synes alle vi andre er idioter:D man kan jo kun antage at alle andre er som en selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sd12321 skrev, for 8 timer siden:

Så nu vil du have at jeg verificerer mig også? Du kan tro det er løgn. Jeg vil hverken udlevere mit brugernavn eller mit rigtige navn. Der er folk, der har mit navn derinde, og ved hvem jeg er, så NEJ. Selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at skrive det her. Din holdning betyder sådan set ingenting, og at du ikke tror på mig, fortæller jo blot mere om dig end mig. Er du så også fan af at mistænke voldtagede piger eller hvad? Lad os sige, at det du havde en datter, og hun blev udsat for præcist det samme. Hvordan ville du så reagere? Jeg har i forvejen sendt screenshot både af samtalen her og på Skype, og jeg har fortalt både mor og far om situationen, så vi kan melde det til politiet.Lettere debil, du kan kalde mig alle de fancy ord du har, men lad mig gøre det klart for dig - NEJ jeg har ikke ligeså meget livserfaring etc. som du har. JA jeg er en ung studerende, der måske handler naivt ofte. Men om jeg vil tvinges ud i at skulle verificerer mig endnu engang. NEJ TAK.

Du misforstår hans tekst. Han beder dig ikke om at verificere dig med dit brugernavn eller eget navn. Han skriver

Lad os få et profil navn på vedkommende. (Det er på manden)

Lad os få et profil navn på vedkommende, så ved vi du er seriøs - ellers opfattes det vel mere som infantilt ævl  -  ingen voksne sidder vel og udleverer alle de personlige info, med mindre man er lettere debil

 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...