Hop til indhold
Jernrør

Angelina Angel queen of GFE

Recommended Posts

jeg har i længere tid haft et godt rigtig godt øje til Angelina og da hun desværre ikke er i Odense så tit blev det nød til at passe sammen med et besøg i Kbh. Det skete så idag og hun skuffet ikke, puha sikke et fantastik besøg.

https://annoncelight.dk/showad/178906

Vi har haft skrevet lidt sammen her på det sidste da der var et lille håb om hun kom til Odense, Men hun blev nød til at aflyse, bare med de få beskeder havde jeg et rigtig godt indtryk. Den store dag blev så lille juleaften og bedre lille juleaften kunne jeg da ikke ønske mig.

Jeg kørte mod Rødovre og kom i god tid og sad og ventet i bar spænding, tiden gik langsomt jeg kunne næsten ikke holde ud at side og vente. Det var som at være barn igen og vente på sine gaver.

Kl blev hvad kl nu skulle blive og jeg gik over mod huset ringet på en dame åbnet døren og tog pænt i mod mig og fulgte mig hen til et værelse hvor jeg skulle vente. Lækkert rum hvor man godt kunne se der var tænkt over designet og de forskellige genstande som stod rundt omkring.

Jeg sad og ventet og så skete det, døren gik op og der stod Angelina wauw, jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle gøre af mig selv og kunne godt mærke jeg var halv nervøs. Hun gik hen i mod mig med et smil mens jeg sad på sengen kanten og der stod hun så foran mig i ført en rød bh og trusser. Jeg begyndte at nusse lidt på hendes dejlige krop mens vi hygget snakket lidt, hun knappet sin bh op og der havde jeg så hendes flotte bryster lige i øjne højde gik ikke lang tid før de blev kærtegnet og nusset om.

Vi listet stille og roligt op i sengen hvor hun tog mine boksedrenge af og startet med at varme jernrøret op med hånden der gik ikke lang tid før hun smed gummi på og gav et blow som jeg nok aldrig glemmer. Hold nu fast hvor sutter hun godt, normalt er jeg ikke fan af blow med gummi og går altid efter sf. Men det blow som Angelina gav mig fik jeg et helt nyt syn på det. Jeg var helt mindblowing, hold nu op hvor var det bare godt. Hvis det havde været sf ville jeg ha skrevet det var det bedste blow jeg har fået. Men i top 3 ja det er sikkert. Ved godt hvad jeg ønsker mig til næste jul ;)

Da jeg var kommet til mig selv igen efter den super oplevelse blev det min tur til at gå syd på, og varme hende op en dejlig lille mis som fik en masse kærlighed. Selve sex oplevelsen var i verdensklasse vi startet ud med missionær og super fræk øjne kontakt og en masse dybe våde tunge kys, og nøj hvor kysser hun godt. Det hele spillet bare og kunne rigtig mærke hun var der og hvordan der bare gik rigtig gfe i den.

Jeg blev nød til at nyde den krop noget mere så om i en doggy hvor jeg rigtig kunne nyde den flotte numse og super godt var det. Da jeg godt kunne mærke at det begyndte at trykke i jernrøret blev jeg nød til at få hende om i en missionær igen, og der gik heller ikke lang tid før jeg blev nød til at overgive mig.

Vi fik en rigtig hygge lille snak efter og alt det som står i hendes profil er bare så rigtig.

Hun er super sød, flot og dejlig. Og hendes krop spiller bare jeg havde næsten svært ved at holde fokus da der bare skete så meget som bare skulle nydes, selv de spejle som er i rummet fik jeg ikke rigtig kigget på da alt det øjne kontakt og våde kys bare spillet 100%

Vil sige det er den bedste gfe oplevelse jeg har haft. Jeg havde lidt tid til at tænke over det på vejen tilbage til odense. Og puha hvor har hun slået mig omkuld.

 

Det er ikke sidste gang jeg skal besøge Angelina, Jeg tænker hun nok har en ny stam kunde når tid er til det :)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 10 timer siden:

Thanks for the review @Jernrør

Can you describe her face- is she look alike of some Danish star or very much normal girl next door?`and how old. 

 

thanks again.

beautiful she is. would say it's the neighbor's sexy / dirty daughter :x

a Danish star idk.

She says 23 on her profil. And i belive that

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...