raskas 6 Skrevet 23. December, 2018 Hej, jeg skal til Esbjerg i 2 uger fra d. 7 jan, jeg søger en lækker ung thai massør der er til lidt frækt efter massagen.... Hvad kan i anbefale??? Helst ikke for langt fra centrum... god jul til jer alle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 7. Januar, 2019 Jeg må beklage - det du ønsker findes ikke her ;-( God olie thai massage - prøv Siam , Kongensgade - super professionelt ( sports massage ) men nix weiter ! God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 7. Januar, 2019 raskas skrev, den 23/12/2018 at 08:52: Hej, jeg skal til Esbjerg i 2 uger fra d. 7 jan, jeg søger en lækker ung thai massør der er til lidt frækt efter massagen.... Hvad kan i anbefale??? Helst ikke for langt fra centrum... god jul til jer alle... Du kan få HJ flere steder, men hvis det skal være tæt på centrum, er http://www.asianbodycare.dk/findos.html et godt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 11. Januar, 2019 Jow det er rigtigt - men det er de samme " travheste " der har været i forretningen gennem de sidste år. Alle leverer HJ mod 200-300 kr ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 11. Januar, 2019 Triatlet skrev, for 1 time siden: Jow det er rigtigt - men det er de samme " travheste " der har været i forretningen gennem de sidste år. Alle leverer HJ mod 200-300 kr ekstra. Hvad med hende her ?? Ser da absolut ud til at være helt ok, set med mine øjne : https://annoncelight.dk/showad/260912 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 11. Januar, 2019 youngatheart skrev, for 2 timer siden: Hvad med hende her ?? Ser da absolut ud til at være helt ok, set med mine øjne : https://annoncelight.dk/showad/260912 Hun kan anbefales, besøgte hende ved Middelfart for et stykke tid siden. Hun er smuk, dannet og tilbyder det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 13. Januar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/260912 Der er hende her, men har ingen anelse om hvor god hun er m.m. Og det er åbenbart ikke i centrum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 13. Januar, 2019 Professoren skrev, den 11/1/2019 at 16:59: Hun kan anbefales, besøgte hende ved Middelfart for et stykke tid siden. Hun er smuk, dannet og tilbyder det hele. Tak for info. Kan du evt. fortælle en smule mere? Har du prøvet hendes b2b, og ved du om hun kysser? Og så det evindelige spørgsmål - Hvad tager hun for en time med FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 13. Januar, 2019 Det er i Årre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 13. Januar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 4 timer siden: Tak for info. Kan du evt. fortælle en smule mere? Har du prøvet hendes b2b, og ved du om hun kysser? Og så det evindelige spørgsmål - Hvad tager hun for en time med FP? Jeg kan faktisk ikke huske hvad prisen var, hvilket givetvis betyder nogenlunde standard. Det var i alle tilfælde penege værd. Hendes kys er nok mere tante end tunge, men søde nok. Og hendes BtB var rigtig dejlig uden at bryde lydmuren. Det bedste var dog, at hun kunne deltage i en god samtale Hun taler nemlig svensk, hvilket jeg også behersker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 14. Januar, 2019 Var tæt på en aftale - men Diagonalvejen var lige for langt væk den pågældende dag . Afventer spændt en anmeldelse af denne thai kvinde. Jeg kan oplyse at hun også er flydende på engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bozz 33 Skrevet 14. Januar, 2019 Triatlet skrev, for 8 timer siden: Var tæt på en aftale - men Diagonalvejen var lige for langt væk den pågældende dag . Afventer spændt en anmeldelse af denne thai kvinde. Jeg kan oplyse at hun også er flydende på engelsk. Jeg havde en aftale med hende kl 21 i går, men jeg blev uheldigvis lidt forsinket. Så lige inden jeg ankom på adressen fik jeg besked på at jeg var forsinket og aftalen var aflyst... Tja. Helt sikkert ikke en jeg vil bruge min tid på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2019 Er det ikke almindelige høflighed at hvis man bliver forsinket til en aftale, så ringer man og fortæller at man er forsinket..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bozz 33 Skrevet 14. Januar, 2019 paafuglen skrev, for 9 minutter siden: Er det ikke almindelige høflighed at hvis man bliver forsinket til en aftale, så ringer man og fortæller at man er forsinket..... Jo du har ret... Var så naiv at tro at 5-6 min ikke betød så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg