Hop til indhold
peterjensen90

Lyshåret 100% dansk pige SNYDER!

Recommended Posts

Jeg har i dag haft en rigtig dårlig oplevelse med hende her. 

https://annoncelight.dk/showad/266735

efter at have købt et par af hendes videoer som hun, for at være fair nok sendte efter betaling spurgte hun og hun skulle komme og besøge mig. 

hun ville bare have 300 inden hun kørte som forudbetaling.

Og inden i begynder at sige det er dumt at forudbetale så ved jeg det godt men jeg fik trods alt hendes videoer og fik hende ned på 200 for at køre og 500 når hun kom. 

Men så startede problemerne også. 

Så ville hun have 100 ekstra og brokkede sig meget over jeg havde fået hende ned på 200 i stedet for 300, så jeg overførte 100 ekstra med den aftale om det var 100 mindre når hun kom. 

Det var heller ikke nok, så sagde jeg fra og sagde hvis hun ikke betalte ihvertfald 50 % tilbage af de 300 så ville jeg lave en anmeldelse omkring dette forløb.

så ville hun pludselig accepterer 50 kr i stedet for og ville sende et billede af hende i bilen når de var kørt. 

igen sagde jeg nej da jeg jo godt er klar over hun er ude på at snyde mig og sagde igen hun skulle sende halvdelen af pengene retur ellers en dårlig anmeldelse. 

jeg har selvfølgelig ikke hørt yderligere fra hende. 

Kære brødre jeg ved godt jeg aldrig skulle have forudbetalt, men hold jer LANGT væk fra hende her!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Der er kun 2 grundregler i dette game:

1. FORUDBATAL ALDRIG!!!

2. FORUDBETAL ALDRIG!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også haft en samtale med hende over mail, og ja hun snyder fusker og prøver med alle kneb at lokke penge ud af folk uden at hun på noget tidspunkt har tænkt sig at levere varen. HOLD JER LANGT VÆK FRA DEN SVINDLER TØS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 40 minutter siden:

Har også haft en samtale med hende over mail, og ja hun snyder fusker og prøver med alle kneb at lokke penge ud af folk uden at hun på noget tidspunkt har tænkt sig at levere varen. HOLD JER LANGT VÆK FRA DEN SVINDLER TØS

Hun? mon dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en gang i min liderlighed sendt 200kr til en "pige" på mobilpay. Hun viste sig først på skype i 10 sek for at vise hun var ægte nok, og da jeg så betalte for at se hende live hvor hun skulle gøre noget, så forsvandt hun.

Det var noget lort, men så kontaktede jeg banken, og sagde jeg havde fået seng 200 kr til en forkert person. Fik pengene 2 dage efter. Ingen problem. Gør det min ven :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterjensen90 skrev, den 22/12/2018 at 23:57:

Jeg har i dag haft en rigtig dårlig oplevelse med hende her. 

https://annoncelight.dk/showad/266735

efter at have købt et par af hendes videoer som hun, for at være fair nok sendte efter betaling spurgte hun og hun skulle komme og besøge mig. 

hun ville bare have 300 inden hun kørte som forudbetaling.

Og inden i begynder at sige det er dumt at forudbetale så ved jeg det godt men jeg fik trods alt hendes videoer og fik hende ned på 200 for at køre og 500 når hun kom. 

Men så startede problemerne også. 

Så ville hun have 100 ekstra og brokkede sig meget over jeg havde fået hende ned på 200 i stedet for 300, så jeg overførte 100 ekstra med den aftale om det var 100 mindre når hun kom. 

Det var heller ikke nok, så sagde jeg fra og sagde hvis hun ikke betalte ihvertfald 50 % tilbage af de 300 så ville jeg lave en anmeldelse omkring dette forløb.

så ville hun pludselig accepterer 50 kr i stedet for og ville sende et billede af hende i bilen når de var kørt. 

igen sagde jeg nej da jeg jo godt er klar over hun er ude på at snyde mig og sagde igen hun skulle sende halvdelen af pengene retur ellers en dårlig anmeldelse. 

jeg har selvfølgelig ikke hørt yderligere fra hende. 

Kære brødre jeg ved godt jeg aldrig skulle have forudbetalt, men hold jer LANGT væk fra hende her!! 

Igen er forudbetaler.......lærer i det aldrig??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...