Frøns 65 Skrevet 22. December, 2018 Jeg er af den overbevisning at denne kvinde: https://annoncelight.dk/showad/219947 er ganske enkelt total fantastisk - jeg besøgte hende i Esbjerg i går (d.21/12-18) efter fyraften. Det er muligt at ikke alle billeder er af hende - men det ligner nu meget godt... (jeg kan læse “andet steds” til at nogen har mødt en helt anden kvinde - der kan jeg kun sige!!! Det gjorde jeg bestemt ikke..!!. )eller rettere sagt hun ser om muligt endnu bedre ud i virkeligheden og hun forstår virkeligt at ligge op til en - og være der 100% Hun er sexet...frisk og frejdig.. Jeg tog godt nok kun 15min hvilket er alt for lidt i hendes dejlige selvskab - hun er der til d.28/12 og rejser så væk for at fejre nytår - og som jeg forstod det er hun tilbage i det nye år...men i hvilken by ved jeg ikke.??.. men jeg holder øje - og vil gerne besøge hende igen.. Og hold nu op!!! Hvilken figur hun har..! Hun er bare så lækker så jeg savler stadig... Glædelig jul.. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 22. December, 2018 Hun ligner en rigtig babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 24. December, 2018 Frøns skrev, den 22/12/2018 at 23:00: Jeg er af den overbevisning at denne kvinde: https://annoncelight.dk/showad/219947 er ganske enkelt total fantastisk - jeg besøgte hende i Esbjerg i går (d.21/12-18) efter fyraften. Det er muligt at ikke alle billeder er af hende - men det ligner nu meget godt... (jeg kan læse “andet steds” til at nogen har mødt en helt anden kvinde - der kan jeg kun sige!!! Det gjorde jeg bestemt ikke..!!. )eller rettere sagt hun ser om muligt endnu bedre ud i virkeligheden og hun forstår virkeligt at ligge op til en - og være der 100% Hun er sexet...frisk og frejdig.. Jeg tog godt nok kun 15min hvilket er alt for lidt i hendes dejlige selvskab - hun er der til d.28/12 og rejser så væk for at fejre nytår - og som jeg forstod det er hun tilbage i det nye år...men i hvilken by ved jeg ikke.??.. men jeg holder øje - og vil gerne besøge hende igen.. Og hold nu op!!! Hvilken figur hun har..! Hun er bare så lækker så jeg savler stadig... Glædelig jul.. Der er både brede og smalle piger på billederne. Hvem af dem er hende ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns 65 Skrevet 24. December, 2018 Privatmail skrev, 1 time siden: Der er både brede og smalle piger på billederne. Hvem af dem er hende ??? Privatmail skrev, 1 time siden: Der er både brede og smalle piger på billederne. Hvem af dem er hende ??? Privatmail skrev, 1 time siden: Der er både brede og smalle piger på billederne. Hvem af dem er hende ??? Jeg vil ikke mene hun er bred! Og jeg vil være ked af, præcis at fastslå hvilke af billederne der er hende - synes jeg har det sådan med kvinder at nogen gange så tager de sig helt anderledes ud end f.eks sidst man så dem..!? Og vores (dit og mit) opfattelse kan være forskelige - bare det du synes at der er bredde piger på billede..ja det er der vel nok..! Men tjek hende ud - du vil ikke blive skuffet - som “Grenå” skrev: hun ligner en rigtig Babe. Det vil jeg gerne give medhold i og vel den bedste og korteste beskrivelse af hende. Hun er smuk, sexet og fræk..! Men lad mig/os endelig høre din mening/oplevelse hvis du besøger hende.!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 24. December, 2018 Frøns skrev, for 19 minutter siden: Jeg vil ikke mene hun er bred! Og jeg vil være ked af, præcis at fastslå hvilke af billederne der er hende - synes jeg har det sådan med kvinder at nogen gange så tager de sig helt anderledes ud end f.eks sidst man så dem..!? Og vores (dit og mit) opfattelse kan være forskelige - bare det du synes at der er bredde piger på billede..ja det er der vel nok..! Men tjek hende ud - du vil ikke blive skuffet - som “Grenå” skrev: hun ligner en rigtig Babe. Det vil jeg gerne give medhold i og vel den bedste og korteste beskrivelse af hende. Hun er smuk, sexet og fræk..! Men lad mig/os endelig høre din mening/oplevelse hvis du besøger hende.!! Nå så det syntes du Det kan da godt være jeg skal ringe og spørge om hun har lyst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 25. December, 2018 Så Modern Family og blev liderlig af at se på Sofia Vergara... Og kom til at tænke på denne tråd om Viviana, der er i Esbjerg i tiden. Om det lige er hende, der er på billederne, kan jeg ikke sige med 100% sikkerhed, men det er meget tæt på. Og jeg kan garantere, at hvis du kan lide billederne, så kan du også lide Viviana! Hold kaje, en flot og fræk tøs, der tydeligvis kan lide hendes job. En af de få gange med en udenlandsk GP hvor jeg synes det har været pengene værd. Hun vidste ikke om hun kom til Esbjerg igen, men Hobro og Vejle var på programmet først i det nye år. Hvis hun kommer til Esbjerg igen, skal hun helt klart besøges igen. Fortsat god jul derude. Mvh. Mr72 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 25. December, 2018 Husoxo et en spammer det ændrer linket til at pege på en sexside når han replyer. Er anmeldt. /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sehernu Skrevet 30. December, 2018 (edited) Hej svende har tidligere besøgt Viviana faktisk flere gange. vil give Frøns ret i at hun bestemt er et besøg værd. ville mene at billedet foran spejlet er af hende - men det er altid svært med 100 pct sikkerhed at sige. Jeg besøger hende ihverfald snart igen. Redigeret 30. December, 2018 af Sehernu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 2. Juli, 2019 Pigen er i Brædstrup nu. Kunne godt friste til et besøg.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 3. Juli, 2019 Midtvestagurken skrev, for 17 timer siden: Pigen er i Brædstrup nu. Kunne godt friste til et besøg.... Det kan du roligt gøre - hun er skøn! God fornøjelse Mvh. Mr72 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 5. Juli, 2019 Jeg havde egentlig lavet en aftale med hende, men så blev hun desværre nødt til at rejse hjem til sit hjemland før tiden. Håber at møde hende når hun returnerer i august. Hun lyder ud fra vores SMS korrespondance som en rigtig sød og varm pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 16. Juni, 2020 Så er Viviana i Esbjerg igen, https://annoncelight.dk/showad/219947 Jeg har ikke været hos hende endnu i denne omgang, men det regner jeg bestemt med jeg skal. Hvis hun ellers falder i din smag, så kan jeg kun anbefale et besøg, også lidt af egoistiske årsager. Vi vil jo gerne have de gode piger kommer forbi med korte intervaller ;) Mvh. Mr72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Younglion 2 Skrevet 17. Juni, 2020 Kan tydelig huske den lækre Vivianna, skruer tiden tilbage til 2018 hvor jeg var på vej til mit først besøg hos en Gp:) jeg bankede lidt nervøst på døren, men nervøsiteten forsvandt hurtigt da denne skønhed åbnede døren wow siger jeg bare! En rigtig skøn kvinde smilede frækt til mig og fniste sødt da hun så hvor ung jeg var, på det tidspunkt var jeg 19/20 år. Regnskabet blev klaret og nu igang med det sjove. Hun gik på knæ og begyndte med et skønt blow med masser af øjenkontakt ligesom jeg kan lide det. Var nød til at stoppe hende efter 5-10 minutter ellers var jeg squ kommet (Rookie i know haha). Fik vent hende om i en doggystyle og av for den en god latina røv hun har. God rund og fyldig og en smal talje ægte latina stil. jeg fik kørt godt igennem i den stilling, har stadig billederne på nethinden af mine hænder rundt om hendes talje og hendes røv der dansede frem og tilbage. Vi fik skriftet over Til missionær hvor jeg fik leget godt med hendes lækre bryster der hoppede godt op og ned haha. jeg sagde jeg skulle komme og hun gik ned på knæ igen som aftalt og jeg kom med et kæmpe skud udover hendes bryster Som en lille bonus havde jeg spurgt inden vi gik igang om jeg måtte tage et billede af mit sperm på hendes bryster når vi var færdig, og det var hun heldigvis frisk på. Hun poserede med mit sæd på hendes bryster og jeg fik taget mit billede af det. Hun så billede og sagde “ Wow alot of cum” imens hun grinede Alt i alt en fantastisk debut, og en top lækker og sød latino kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 18. Juni, 2020 Hun er på en ret lurvet adresse. Så er I advaret, hvis det betyder noget for jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg