[email protected] 8 Skrevet 22. December, 2018 Hej Hvilke site er bedst til at finde frække kvinder eller en elskerinde.. Har været lidt på sugardaters, annoncelight..men er der andre steder i kan anbefale.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dan1981 23 Skrevet 22. December, 2018 Tinder, happn er ret gode steder hvor man hurtigt kan finde lidt af det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 22. December, 2018 Dan1981 skrev, for 29 minutter siden: Tinder, happn er ret gode steder hvor man hurtigt kan finde lidt af det hele Det er jeg bestemt ikke enig med. Tinder er KUN højtuddannede kvinder med høje stillinger og lange tekster om dem selv, deres børn og kæreste ønsker. Der er også mange uden nogen tekst. Så jeg kan ikke se der er meget løs fysisk kontakt i tinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 483 Skrevet 22. December, 2018 Hvis du bare vil kneppe er swingeren.dk stedet! Samtlige swingertøser begår sig der! Har kneppet 100+ piger på den konto (og jeg ligner ikke en million) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterjensen90 8 Skrevet 22. December, 2018 Legetimen skrev, for 33 minutter siden: Hvis du bare vil kneppe er swingeren.dk stedet! Samtlige swingertøser begår sig der! Har kneppet 100+ piger på den konto (og jeg ligner ikke en million) er de til og have med og gøre eller er det freaky det hele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 483 Skrevet 23. December, 2018 peterjensen90 skrev, for 20 timer siden: er de til og have med og gøre eller er det freaky det hele? Tjah, nu er vores grænser for hvad der kam defineres som freaky nok ret forskellige.. Det sagt, er jeg en pervers stodder der elsker det freaky. Så jeg har søgt vilde oplevelset helt med vilje, herunder gangbang, dominans og gruppesex i alle afskygninger.. Men jeg har også bare mødt nogle søde tøser der tænder på at kneppe en fremmed fyr i en swingerklub, mens manden laver mad til ungerne.. Swingeren.dk er jo for swingere, hvorfor de fleste af pigerne ikke vil mødes privat, men gerne i klubberne rundt omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg