Hop til indhold
Snadremanden

Skuffende møde med Diana i Kolding

Recommended Posts

Fik glad og forventningsfuld en aftale i stand om et møde med en lækker 22-årig blondineskønhed  i Kolding. Billederne så meget lovende ud, samt tilbuddet om en 30 minutters cocktail. https://massage.side6.dk/diana

cocktail TILBUD
30min 1000kr ALT INKLUSIV (analsex- megafransk-69- tungekys- sex- oliemassage)

Da jeg dukkede op på adressen, som var overfor den først angivne, var det dog ikke nogen lille lækker blondine som lukkede mig ind, men der imod denne pige https://annoncelight.dk/showad/264924

Havde aftalt allerede ved 11-tiden at jeg ville komme klokken 14.00. Jeg skrev da også en SMS til hende ti minutter i som hun havde fordret i sin SMS at jeg skulle. Får svar klokken 14.00 at hun lige er i bad og jeg skal vente 10 minutter mere i bilen. Okay ... Kl. 14.15 spørger jeg om hun snart er klar og 5 min senere får jeg svar, at det er hun snart. Kl.14.30, altså en halv time senere end først aftalt, får jeg den rigtige adresse og besked om at hun er klar til at modtage mig. Det lovede allerede godt for en meget virkelighedstro kæresteoplevelse ... ;-)

Min første tanke er at gå igen, da hun ikke er pigen fra billederne, men beslutter mig for at give hende en chance, da hun egentlig har en ganske nydelig figur. Omend hendes kulør er væsentligt mørkere end på hendes billeder. Jeg vælger fra hendes menukort selv samme cocktail som stod i annoncen, betaler pigen og hun forsvinder ud af værelset med pengene. Jeg tager mit tøj af og lægger mig på sengen. Pigen kommer tilbage og nu står skuffelserne så ellers i kø! 

Hun taler kun spansk og næsten som det første får hun et kondom krænget ned over pjoverten og giver en almindelig omgang fransk. Hvad blev der lige af det der MEGA?! Jeg vil gerne mærke på varerne og vil tage hende på brysterne, men det er hun ikke meget for! Hver gang mine hænder nærmer sig, får hun hver gang på på forbløffende vis skubbet dem væk og jeg bemærker nu også at hun tilmed har små stykker hospitalstape på brystvorterne. Kys er det heller ingen af, ingen tungekys som nævnt i annoncen, ikke engang de sorte var der nogle af.

Man kan heller ikke få lov til en 69’er, selv om jeg gjorde meget tydeligt opmærksom på hvad jeg ville. Selv om mit spanske ikke engang ville hive et 5-tal hjem, kan der ikke herske nogen tvivl om, hvad det er jeg gerne vil. Men nej, hendes fisse kommer min tunge ihvertfald ikke i nærheden af! 

Hun placerer sig til en omvendt cowgirl og det er såmænd også udemærket. Den efterfølgende doggy er også okay, men allerede her kan jeg mærke at gassen er ved at gå af ballonen. Da jeg endnu har min anal-debut tilgode, tænker jeg at det nok kan få bettemanden op på mærkerne igen. Men nej, ikke engang udsigten til en dejlig stram nummer kan få den helt id af døsen, hvilket er tydeligt frustrerende også for hende, kan jeg mærke.

Efter en ihærdig gang fransk, igen af den almindelige slags med gummi, prøver hun som en gal at få afsluttet sceancen med et handjob, men ikke engang det vil lykkes. Hun tager gummiet af, tørrer mig ren med vådservietter og begynder derefter gudhjælpemig af give mig tøj på!?! Nå, det lovede bad kunne så heller ikke blive til noget ... Hun får mig klædt på og sendt ud af døren igen ...

Alt i alt den mest skuffende oplevelse hos en glædespige til dato! Jeg fik ihvertfald ikke den på billederne lovede pige og langt fra det jeg havde betalt for!

vedhæftede billeder: Det første den reelle pige, nummer to er pigen fra annoncen jeg reagerede på.

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 14 timer siden:

Min første tanke er at gå igen, da hun ikke er pigen fra billederne, men beslutter mig for at give hende en chance, da hun egentlig har en ganske nydelig figur. Omend hendes kulør er væsentligt mørkere end på hendes billeder.

Alt i alt den mest skuffende oplevelse hos en glædespige til dato! Jeg fik ihvertfald ikke den på billederne lovede pige og langt fra det jeg havde betalt for!

ØV øv lyder som en trist oplevelse. Men tak for at dele med os andre.

Og du har ganske ret. Billederne er falske. 

Desværre går det ikke at anmelde lige netop dette eksempel til annonceligt da billederne man kan finde på nettet udelukkende henviser til andre sex-annoncer og den slags "bevis" reagerer AL desværre ikke på. Det er desværre heller ikke muligt at anmelde annonce til dem pr. mail hvor det ville være muligt at sandsynliggøre omfanget af brug af det samme billede i utallige annoncer over hele verden......så denne må folk skulle styre uden om.

Men som jeg har sagt tidligere så burde alle gæster vende i døren når det blev konstateret at det ikke er pigen på billederne.

Det er det skarpeste våben i kampen mod falske billeder

God jul :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...