Hop til indhold
Aarhuselsker

Pubes hår

Recommended Posts

Har i det seneste 1/2 år måske mere, bemærket at flere og flere piger sandelig viser sig på fotos, film og diverse klinikker med hår på karamellen! Hva f... her troede jeg at alle piger var blevet skaldede fra navlen og ned. Da vi havde de glade 70´er dage, hvor man var unormal hvis man ikke normalt havde sex hver dag - gerne flere gange - med nye partnere hver gang, der var der lår til lår hår på dem alle. Så pludselig blev det mindre, og så forsvandt det helt. Nu kommmer det langsomt tilbage.

Jeg synes sgu det er skønt at man kan se at det er et voksent mennesker man ligger og kysser på kajakmanden. Jeg synes så også det er skønt at der trimmes lidt, så hele maven ikke ligner en gammel krølulds madras der er eksploderet.

For lidt og for meget, som det gamel ordsprog siger.

Dette indlæg skal ikke kommenteres, da jeg har sagt alt der er værd at sige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hver sin smag jo. Men nu er jeg ik så meget til hår i maden. Men en fin lille tup'e på toppen er også ok. Men nej tak til lår til lår hår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God pointe Århuselsker.... :)

Jeg hører også til dem som nyder en veltrimmet mis...

Efter sigende skulle hårvæksten i de nedre regioner være medvirkende til at bibeholde

de dufte som tænder de fleste mænd... :)

Ved godt det i mange tilfælde er et hygiejnespørgsmål,og sætter da også pris på en

nyvasket mis..Men undlad lige en meget parfumeret sæbe... :x

Jeg syntes nemlig ikke det er hyggeligt at blæse sæbebobler i konkurrence med de stribet

fra Matas.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er af den holdning, at hår har hjemme på hovedet og ikke andre steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommentarer kan ikke fravælges :lol:

Hår... Elsket og hadet.

Jeg er én af dem med dusk på toppen, og jeg har faktisk ofte gerne villet lave alle mulige og umulige fikse frisurer, men det falder bare til jorden... For man kan ikke rigtig se dem!

Jeg er lidt misundelig på de dér frække mørke fartstriber/vejvisere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stinna: Også på mænd? Er ellers begyndt at spare sammen til en time med det hele. Men jeg barberer mig skisme ikke.

Nikita: Det er simpelthen en lang hår(d) kamp at være ægte blondine. Poor you.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århus:

På kvinder ;)

Ganske som Nikita, så ville jeg ønske at jeg kunne anlægge sådan en fin fartstribe, men en blanding af at have barberet mig dernede i mange år og det røde hår gør, at det aldrig rigtig bliver helt godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

der var der lår til lår hår på dem alle.

Ahhh, du mener væg-til-væg rya tæppe??? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Væg-til-vægtæpper i nærmest kamel-uld bryder jeg mig ikke overvældende meget om, og jeg vil nødigt tilbage til 70'ernes regnskove. Det totaltglatte er jeg heller ikke udelt begejstret for.

Derimod elsker jeg en fartstribe eller anden trimning. Den er fræk og signaliserer en interesse for at holde stedet syd for navlen smukt og indbydende, og her rør det mig ikke, at det er en blondine.

Jeg har inden for det sidste år været i nærkontakt med to tæpper, og det var egentlig helt ok. Faktisk lidt befriende i altovervejende helglat verden.

Jeg foretrækker klart fartstriben, men er ikke fanatiker. For mig er det allervigtigste nu alligevel, at pigen er sød og kemien god. Her har jeg været heldig i et stykke tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er én af dem med dusk på toppen, og jeg har faktisk ofte gerne villet lave alle mulige og umulige fikse frisurer, men det falder bare til jorden... For man kan ikke rigtig se dem!

Jeg er lidt misundelig på de dér frække mørke fartstriber/vejvisere ;)

ND, Du kan vel farve dusken.... grøn for eksempel :) Øko farve, ikke.

Jeg har haft fornøjelse af behåret kvinder, men jeg foretrækker at smage på en frisk intimt barberet mis. :D

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sgu det er skønt at man kan se at det er et voksent mennesker man ligger og kysser på kajakmanden.

Der er forhåbentlig mange andre ting der gør at du kan se at det er en voksen kvinde du har gang i, jeg selv fortrækker den bare udgave, men er der hår på, så går det også, tilpasningsevne er vel stadig en kvalitet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sikke en god ide til et hyggesnak-emne du har startet Århuslover. Og nej.. men kan ikke starte hår/ikke hår debatten og samtidig frabede sig kommentarer 8-)

- jeg er en af dem, der i mange år har været ærgelig over alt-skal-væk trenden..... omvendt kan jeg også godt huske den lidet frække 70'er væg til væg tæppe. Alt med måde!

Men tænder personligt på veltrimmet hår i undervognen.

God aften

Hugo (ham den sexafhængige i ved)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eni BX.

Rødt hår Stinna - du bliver mere og mere fristende.

Ganske naturligt endda - både forbandet og elsket ;)

Cabelas:

Tro mig når jeg siger, at der er rigeligt af mig :-P Men ja, Nille har ret. Jeg giver lyd, så snart hjemmesiden er oppe. Det skulle gerne ske i løbet af weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ND, Du kan vel farve dusken.... grøn for eksempel :) Øko farve, ikke.

Njaaaa... Jeg er sgutte helt tryg ved at fyre noget som helst kemisk i nærheden af "my precious" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Njaaaa... Jeg er sgutte helt tryg ved at fyre noget som helst kemisk i nærheden af "my precious"

Man kan måske sige, at det kemiske er forbeholdt et ganske andet sted, ikke så langt fra "your precious"? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan måske sige, at det kemiske er forbeholdt et ganske andet sted, ikke så langt fra "your precious"? :lol:

Yyyaak! Det er kun mænd, der udsender sådanne kemiske gasser, Fut! Vidste du ikke det?! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor hælder piger så meget kemi i håret og ansigtet, er hovedet ikke også "my precious" :D

Ved du hvad, Nille... Hul i om jeg udvikler allergi, eller taber håret (vi skal jo se lækre ud, og det har sin pris ;) ) Men aldrig må der ske noget med "my precious"! Den er alt for vigtig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad, Nille... Hul i om jeg udvikler allergi, eller taber håret (vi skal jo se lækre ud, og det har sin pris ;) ) Men aldrig må der ske noget med "my precious"! Den er alt for vigtig :D

ND, nu var det mere et åbent spørgsmål...

Jeg ved hvad du taler om, havde en kæreste som skiftede hårfarvet/frisure hver anden uge, hun var i frisørbranchen... :lol:

Off topic:

Man kan næsten købe forsikringer til alt nu om dage. F.eks. sundhedsforsikring, ledighedsforsikring, rentesikring, mv.

Kan "my precious" forsikres mod tab af arbejdsfortjeneste, i tilfælde af udu :D

On topic:

Jeg tror at den helt naturlige dusk aldrig kommer tilbage som trend, der er måske stadig få kvinder med fuld flora og fauna, men jeg tror absolut ikke det er majoritet. Sexlinjen indikerer at helt de unge begynder at intimt barberer, så væg-til-væg misser er en uddødet race.

Hilsen

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stinna: Også på mænd? Er ellers begyndt at spare sammen til en time med det hele. Men jeg barberer mig skisme ikke.

Nikita: Det er simpelthen en lang hår(d) kamp at være ægte blondine. Poor you.

De stubbe som uvilkårligt kommer, når en mand har barberet sig i skridtet, kan virke som sandpapir på kvinden, så skedens hud rippes op, og derved øges risikoen for smitte.

Men det ser da frækt ud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

n topic:

Jeg tror at den helt naturlige dusk aldrig kommer tilbage som trend, der er måske stadig få kvinder med fuld flora og fauna, men jeg tror absolut ikke det er majoritet. Sexlinjen indikerer at helt de unge begynder at intimt barberer, så væg-til-væg misser er en uddødet race.

Tror du har ret med lår/lår ryaen. Men hvis man kigger på de normsættende sider som Hegre-Art o.l. så har næsten alle modeller dusk, i større eller især mindre grad. Ikke bare en vejviser, som ND sååå gerne vil have, men mere en kantklippet dusk.

De blonde duske kan nu godt ses. Husker en jeg lå på en strand og kiggede på, medens solen gjorde de lyse hår helt honningfarvede. Uhummmm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...