Guest ShesAllThat Skrevet 21. December, 2018 Hej guys jeg er ny opstartet GP, som har styr på dét meste. Dog har jeg ikke haft en rigtig oplevelse med flere mænd på samme tid udover i fuldskab eller hvor de skiftedes om mig så den fantasi vil jeg selvfølgelig gerne ud leve om mig: jeg er 26 år gammel, 166 høj, slank, jeg vejer mellem 56-58 kg med få feminine tatoveringer. Jeg har langt mørkt hår og jeg bor i Københavns området. Jeg kan self sende et billede eller 2 udover det jeg lige har vedlagt her Dét må gerne være nogen som har lidt erfaring, derudover vil jeg gerne ha alderen er over 30 og at du/i er veludstyrede og kan tage styringen Jeg vil ikke ha noget for det, bare en fræk oplevelse Send en Pb hvis dét fanger din interesse knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 21. December, 2018 Nej den er skam god nok Men du er velkommen til at scrolled videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 76 Skrevet 22. December, 2018 (edited) Lyder jo som et juleønske skriver mig gerne på listen, hvis jeg kan den dag Redigeret 22. December, 2018 af TheBiscuit Stave bøf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 22. December, 2018 (edited) Du har en ualmindeligt lækker røv, men forstår ikke helt at det er gratis.. For en time siden skrev du i en anden tråd, at du nappede 1.800 for en time. Jeg er bare lidt desorienteret - deler du julegaver ud - så er jeg på flere måder med på det Redigeret 22. December, 2018 af Sniper123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 22. December, 2018 Sniper123 skrev, for 1 time siden: Du har en ualmindeligt lækker røv, men forstår ikke helt at det er gratis.. For en time siden skrev du i en anden tråd, at du nappede 1.800 for en time. Jeg er bare lidt desorienteret - deler du julegaver ud - så er jeg på flere måder med på det Der er forskel på arbejde og fornøjelse selvom det bestemt også kan være en stor fornøjelse at arbejde. Nu har jeg jo også nogen krav Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 22. December, 2018 Bare fordi man er GP ser man ikke dollarsedler i øjnene hver gang det omhandler sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 22. December, 2018 Tillykke med i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 22. December, 2018 Hejsa ! Kommer gerne og har erfaring med det. Foreslår vi får sat en dato så det ikke løber ud i ingenting. Den 29.12 kl 12 så kan de der vil jo skrive en privat besked og tilmelde sig til dig. Nu har du een ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 22. December, 2018 Hvornår er det og hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 22. December, 2018 Hvad er veludstyret? Det er jo et vidt begreb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 22. December, 2018 Er 53 år for gammel? Og ja, definer veludstyret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 22. December, 2018 Undercover skrev, for 9 minutter siden: Er 53 år for gammel? Og ja, definer veludstyret. Tror sgu det er for sent. Allerede i går aftes gad hun ikke svare mig på PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 22. December, 2018 Jeg er dækket ind tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 22. December, 2018 Og fik så en masse opmærksomhed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 22. December, 2018 Klumb skrev, for 10 timer siden: Tillykke med i går Tak kender jeg dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 22. December, 2018 bifyr71 skrev, for 2 timer siden: Og fik så en masse opmærksomhed Og det kan du ikke unde mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 22. December, 2018 Absolut jo alt hvad hjertet begærer men man kan så også godt svar - ik ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 22. December, 2018 Klumb skrev, for 11 timer siden: Tillykke med i går Også tillykke herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovethatass 52 Skrevet 22. December, 2018 ShesAllThat skrev, for 19 timer siden: Hej guys jeg er ny opstartet GP, som har styr på dét meste. Dog har jeg ikke haft en rigtig oplevelse med flere mænd på samme tid udover i fuldskab eller hvor de skiftedes om mig så den fantasi vil jeg selvfølgelig gerne ud leve om mig: jeg er 26 år gammel, 166 høj, slank, jeg vejer mellem 56-58 kg med få feminine tatoveringer. Jeg har langt mørkt hår og jeg bor i Københavns området. Jeg kan self sende et billede eller 2 udover det jeg lige har vedlagt her Dét må gerne være nogen som har lidt erfaring, derudover vil jeg gerne ha alderen er over 30 og at du/i er veludstyrede og kan tage styringen Jeg vil ikke ha noget for det, bare en fræk oplevelse Send en Pb hvis dét fanger din interesse knus Nice ass....just my type Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 22. December, 2018 ShesAllThat skrev, for 4 timer siden: Tak kender jeg dig? Nææ men det kan du altid komme til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 22. December, 2018 hej er frisk er 47 med 18 cm glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg