Hop til indhold
Guest ShesAllThat

Søger 2-3 mænd til at udleve fantasi.

Recommended Posts

Guest ShesAllThat

Hej guys jeg er ny opstartet GP, som har styr på dét meste. Dog har jeg ikke haft en rigtig oplevelse med flere mænd på samme tid udover i fuldskab eller hvor de skiftedes om mig så den fantasi vil jeg selvfølgelig gerne ud leve :)

om mig: jeg er 26 år gammel, 166 høj, slank, jeg vejer mellem 56-58 kg med få feminine tatoveringer. Jeg har langt mørkt hår og jeg bor i Københavns området. Jeg kan self sende et billede eller 2 udover det jeg lige har vedlagt her :)

Dét må gerne være nogen som har lidt erfaring, derudover vil jeg gerne ha alderen er over 30 og at du/i er veludstyrede og kan tage styringen :)

Jeg vil ikke ha noget for det, bare en fræk oplevelse :)

Send en Pb hvis dét fanger din interesse knus :)

20181122_110030(0).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Du har en ualmindeligt lækker røv, men forstår ikke helt at det er gratis.. For en time siden skrev du i en anden tråd, at du nappede 1.800 for en time. Jeg er bare lidt desorienteret  - deler du julegaver ud ;) - så er jeg på flere måder med på det :) 

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Sniper123 skrev, for 1 time siden:

Du har en ualmindeligt lækker røv, men forstår ikke helt at det er gratis.. For en time siden skrev du i en anden tråd, at du nappede 1.800 for en time. Jeg er bare lidt desorienteret  - deler du julegaver ud ;) - så er jeg på flere måder med på det :) 

Der er forskel på arbejde og fornøjelse selvom det bestemt også kan være en stor fornøjelse at arbejde. Nu har jeg jo også nogen krav :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat

Bare fordi man er GP ser man ikke dollarsedler i øjnene hver gang det omhandler sex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa ! Kommer gerne og har erfaring med det. Foreslår vi får sat en dato så det ikke løber ud i ingenting.

Den 29.12 kl 12 så kan de der vil jo skrive en privat besked og tilmelde sig til dig.

Nu har du een ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Klumb skrev, for 10 timer siden:

Tillykke med i går :D

Tak :) kender jeg dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
bifyr71 skrev, for 2 timer siden:

Og fik så en masse opmærksomhed

Og det kan du ikke unde mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 19 timer siden:

Hej guys jeg er ny opstartet GP, som har styr på dét meste. Dog har jeg ikke haft en rigtig oplevelse med flere mænd på samme tid udover i fuldskab eller hvor de skiftedes om mig så den fantasi vil jeg selvfølgelig gerne ud leve :)

om mig: jeg er 26 år gammel, 166 høj, slank, jeg vejer mellem 56-58 kg med få feminine tatoveringer. Jeg har langt mørkt hår og jeg bor i Københavns området. Jeg kan self sende et billede eller 2 udover det jeg lige har vedlagt her :)

Dét må gerne være nogen som har lidt erfaring, derudover vil jeg gerne ha alderen er over 30 og at du/i er veludstyrede og kan tage styringen :)

Jeg vil ikke ha noget for det, bare en fræk oplevelse :)

Send en Pb hvis dét fanger din interesse knus :)

20181122_110030(0).jpg

Nice ass....just my type :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...