Hop til indhold
Guest tzatiki

Thailannawellness Østerbro - som Warm Up

Recommended Posts

Guest tzatiki

Hvad laver man på Østerbro en mandag aften? Da der ikke var indkommet tilbud eller forslag måtte jeg selv i gang med at kortlægge mulighederne. Og dem er der nok af. Sjældent har jeg været mere tøvende med at træffe en beslutning, men valget faldt til sidst på massage hos "thailannawellness" i Bergensgade.

http://www.thailannawellness.dk signaleres kvalitet og seriøsitet - men hvad gemmer sig egentlig bag døren? Man kan aldrig være helt sikker, før man selv har været på besøg.

Stedet ligger kun 2 minutters gang fra Østerport St. og er placeret semi-diskret. Det ser nu ikke ud af noget særligt, når man træder ind, men fremstår lyst, rent og pænt. Jeg bliver modtaget af en yngre (dvs. under 30 ;)), slank og smilende pige og får straks tildelt et massagerum. Her er tændt fyrfadslys og rummet er lige tilpas varmt. Der bliver også tændt for afslappende thaimusik. Jeg er tændt!

Massagen udføres med stor omhu, professionalitet og sensualitet af de unge bløde hænder. Hun ved helt sikkert, hvad hun laver. Således begejstret af den gode stemning og veludførte massage, glæder jeg mig til spørgsmålet om "ekstra" - men det kommer aldrig. Jeg spørger ikke efter det, men forlader stedet 400 kr. fattigere med tak og smil, og en halvstiv i bukserne, der er opsat på revanche (kommer i et andet afsnit)

Hvis jeg husker rigtigt, så hed pigen "on".

Jeg ved ikke om det er almindeligt, at der ikke tilbydes ekstra ydelser på stedet - men her har nogle af jer andre nok nogle erfaringer ;).

Stedet kan absolut anbefales for massagens skyld!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er almindeligt, at der ikke tilbydes ekstra ydelser på stedet - men her har nogle af jer andre nok nogle erfaringer .

Har været der en del gange, og er altid tilbudt ekstra. ;)

(Nu har du ikke beholdt sokker og underhylere på vel?)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er ikke almindeligt.

Jeg har over tid besøgt stedet 3-4 gange både her, og da det lå i Århusgade. Jeg er altid blevet tilbudt mere, end jeg har bestilt i udgangspunktet ;)

Det skal dog siges, at jeg ikke har været der i et års tid.

Jeg synes ikke, stedet er semidiskret: Der er en kontinuerlig strøm af folk til og fra stationen, hvor mange skyder genvej igennem Bergensgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ej, hva' fanden - så er jeg jo blevet snydt :lol:

Jeg var nu også pænt overrasket over det "manglende tilbud".

Og til dit spørgsmål OrganDonor, så er svaret nej :)

Borende X: Jeg var der kl. 18.30, så det har selvfølgelig nogen betydning. For mig, der ikke kommer fra byen, så er stedet nærmest helt diskret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, tzatiki, hvis du vover dig ud på den tid af "natten", er den værste myldretid jo overstået, og så har du ret. Men nu er jeg nødt til at liste på basserier om dagen ;), og så er gadebilledet et helt andet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg husker rigtigt, så hed pigen "on".

Kunne det være (A)on fra Hvidovre 505?

Har lige læst at Aon skulle være stoppet på 505.

Kan du beskrive hende lidt.

Store silibabser med en tusch?

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Kunne det være (A)on fra Hvidovre 505?

Har lige læst at Aon skulle være stoppet på 505.

Kan du beskrive hende lidt.

Store silibabser med en tusch?

Gently.

Hej Gently

Nope. Det er ikke den samme. Hende her havde ikke noget der lignede silibabser :-)

Hun var slank, formentlig midt i tyverne - sødt smil med nogle "lidt" skæve tænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...