Hop til indhold

Petit Thai Randers?

Featured Replies

Skrevet

Det er ved at være længe siden, at jeg har besøgt et godt Thai sted i Randers. Måske du kan give lidt input til en god oplevelse med fuld pakke. Kravet er dog ungdommelighed og ikke ret mange kilo. På forhånd tak med julehilsner herfra.

Bedes flyttet til efterlysninger - tak. /Randers

Redigeret af Randers500
Bedes flyttet til efterlysninger

Skrevet
Randers500 skrev, for 49 minutter siden:

Det er ved at være længe siden, at jeg har besøgt et godt Thai sted i Randers. Måske du kan give lidt input til en god oplevelse med fuld pakke. Kravet er dog ungdommelighed og ikke ret mange kilo. På forhånd tak med julehilsner herfra.

Bedes flyttet til efterlysninger - tak. /Randers

Hej Randers500. Du burde læse tråden lige over din, så havde du et svar....dvs. at nu er den lige under din....

Redigeret af Aalborg

Skrevet
  • Author

Tak for input Aalborg og Steensborg.

Jeg tog ned i Vestergade og blev betjent af Daa - Foxy var ikke tilstede. Jeg var yderst tilfreds og vender gerne tilbage efter nytår. Daa bliver året ud, men kommer igen fortalte hun. Jeg fik en times oliemassage, B2B og BJ. Daa gjorde det fantastisk og noget nær GFE var det bestemt. Mutter gav lidt kropsmassage i den resterende tid, så der var fuld valuta for pengene og jeg var super glad. Begge piger var søde at snakke med og må sige, at det var super godt. Dejligt at Dao har fundet konceptet, som jeg holder af. Unge små lette smukke piger.

Tak for henvisningerne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.