Hop til indhold
Randers500

Petit Thai Randers?

Recommended Posts

 

Det er ved at være længe siden, at jeg har besøgt et godt Thai sted i Randers. Måske du kan give lidt input til en god oplevelse med fuld pakke. Kravet er dog ungdommelighed og ikke ret mange kilo. På forhånd tak med julehilsner herfra.

 

Bedes flyttet til efterlysninger - tak. /Randers

 
Redigeret af Randers500
Bedes flyttet til efterlysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Randers500 skrev, for 49 minutter siden:

 

Det er ved at være længe siden, at jeg har besøgt et godt Thai sted i Randers. Måske du kan give lidt input til en god oplevelse med fuld pakke. Kravet er dog ungdommelighed og ikke ret mange kilo. På forhånd tak med julehilsner herfra.

 

Bedes flyttet til efterlysninger - tak. /Randers

 

Hej Randers500. Du burde læse tråden lige over din, så havde du et svar....dvs. at nu er den lige under din....

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for input Aalborg og Steensborg.

Jeg tog ned i Vestergade og blev betjent af Daa - Foxy var ikke tilstede. Jeg var yderst tilfreds og vender gerne tilbage efter nytår. Daa bliver året ud, men kommer igen fortalte hun. Jeg fik en times oliemassage, B2B og BJ. Daa gjorde det fantastisk og noget nær GFE var det bestemt. Mutter gav lidt kropsmassage i den resterende tid, så der var fuld valuta for pengene og jeg var super glad. Begge piger var søde at snakke med og må sige, at det var super godt. Dejligt at Dao har fundet konceptet, som jeg holder af. Unge små lette smukke piger.

Tak for henvisningerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...