Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2018 Det gælder om at fastholde dem, når man har fanget dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. December, 2018 Lånt omme i den der mekaniker tråd.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. December, 2018 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det gælder om at fastholde dem, når man har fanget dem Lasagne spaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2018 Denne stakkels ungmø har så lange tæer at hun ikke kan nå at trækker trusserne helt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2018 Fordelen ved lange tæer er at man kan få dem helt ind i munden - mums. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 21. December, 2018 Sig mig. Er piger med lange tæer altid slanke? Det synes jeg at jeg har observeret på min tur gennem verdenen. Er der nogen, der har andre observationer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2018 deralte skrev, for 4 minutter siden: Sig mig. Er piger med lange tæer altid slanke? Det synes jeg at jeg har observeret på min tur gennem verdenen. Er der nogen, der har andre observationer? God observation. Jeg har set det samme som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2019 De her er sgu utrokige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg