Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2018 21 hd.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 20. December, 2018 Du er godt nok tidligt ude i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. December, 2018 hev skrev, for 12 minutter siden: Du er godt nok tidligt ude i dag Ja ved det Har en masse jeg skal imorgen, så ville gøre dette nu, så jeg kan få ordnet andre ting imorgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 20. December, 2018 Synes godt nok vi læner os op ad en diskvalifikation med det navn der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 People Pleaseren skrev, for 3 timer siden: Synes godt nok vi læner os op ad en diskvalifikation med det navn der. Reisenschwans =stor pik Er du da misundelig PP Godmorgen,, skulle lige op og tisse, ja jeg er jo ikke 20 mere, hi hi Tak for dagens kigger med søde Frække Tanja Ved godt at det er lidt panik før lukketid med alt det jule ræs God dag til jer alle derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 21. December, 2018 Nu er den jule kalender snart færdig, 1000 tak for du ville dele den med os Tanja og en glædelig jul samt et godt nytår til dig . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Never to late 53 Skrevet 21. December, 2018 Altså, synes jo selv jeg har været sød hele året. He he men julemanden må have anden mening. Smiler. God dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 Markild skrev, for 3 timer siden: Nu er den jule kalender snart færdig, 1000 tak for du ville dele den med os Tanja og en glædelig jul samt et godt nytår til dig . Mange tak og i lige måde. Og rigtig meget selv tak. Det er hyggeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 Never to late skrev, for 3 timer siden: Altså, synes jo selv jeg har været sød hele året. He he men julemanden må have anden mening. Smiler. God dag til alle Its "never to late" endnu Det er kun den 21. Jo. Der er 3 dage endnu.. Men hvis du allerede har givet op så kan jeg måske godt forstå julemanden vælger at tilbyde gevinsten til en der tror på det Hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 People Pleaseren skrev, for 10 timer siden: Synes godt nok vi læner os op ad en diskvalifikation med det navn der. Lå og tænkte det samme lige efter trækningen. Men kun fordi jeg ikke kan udtale det Stor pik er dejligt. Det er mindre pik nu os. Pik i det hele taget er bare dejligt, faktisk God dag fantastiske mennesker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 21. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden: Reisenschwans =stor pik Er du da misundelig PP Godmorgen,, skulle lige op og tisse, ja jeg er jo ikke 20 mere, hi hi Tak for dagens kigger med søde Frække Tanja Ved godt at det er lidt panik før lukketid med alt det jule ræs God dag til jer alle derude Jeg er overhovedet ikke misundelig på andet end at han vandt. Jeg mener bare at et langt svært udtaleligt navn på TYSK godt kunne føre til en diskvalifikation. Og så skulle der jo trækkes en ny vinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 21. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Lå og tænkte det samme lige efter trækningen. Men kun fordi jeg ikke kan udtale det Stor pik er dejligt. Det er mindre pik nu os. Pik i det hele taget er bare dejligt, faktisk God dag fantastiske mennesker Jeg er glad for at du har det på den måde så behøver vi andre ikke blive kede af det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. December, 2018 Rolias skrev, for 31 minutter siden: Jeg er glad for at du har det på den måde så behøver vi andre ikke blive kede af det " det er ikke størrelsen, det er gørelsen" Har fået ry for at være opfundet af en man d, med en lille diller. Men jeg må være enig i dette udtryk. Har oplevet store diller og små diller. Elsker alle slags. Det handler om at vide hvad man laver med den størrelse man nu engang har fået 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 1 time siden: " det er ikke størrelsen, det er gørelsen" Har fået ry for at være opfundet af en man d, med en lille diller. Men jeg må være enig i dette udtryk. Har oplevet store diller og små diller. Elsker alle slags. Det handler om at vide hvad man laver med den størrelse man nu engang har fået Ja du har jo helt ret,, men hvad nogle mænd ikke har i pikken, må de så forhåbentlig have i tunge og fingre,, Tænker at det hele er godt tilpasset hos de fleste mænd,,, Når jeg går i svømmehallen så kigger jeg da selvfølgelig også på de andre mænd,, og ja du har da ret, der er mange forskellige størrelser, men om alle er lige gode til at bruge dem det ved du jo nok bedst Tanja fræk Udtrykket at mænd tænker med pikken, for lige pludselig en helt ny betydning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 People Pleaseren skrev, for 3 timer siden: Jeg er overhovedet ikke misundelig på andet end at han vandt. Jeg mener bare at et langt svært udtaleligt navn på TYSK godt kunne føre til en diskvalifikation. Og så skulle der jo trækkes en ny vinder. Både dit og mit eget alias er jo engelske, og det er måske ikke alle som ved hvad det betyder måske Hunting for beaver = bæver jægeren People Pleaseren = menneske kenderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Ja du har jo helt ret,, men hvad nogle mænd ikke har i pikken, må de så forhåbentlig have i tunge og fingre,, Tænker at det hele er godt tilpasset hos de fleste mænd,,, Når jeg går i svømmehallen så kigger jeg da selvfølgelig også på de andre mænd,, og ja du har da ret, der er mange forskellige størrelser, men om alle er lige gode til at bruge dem det ved du jo nok bedst Tanja fræk Udtrykket at mænd tænker med pikken, for lige pludselig en helt ny betydning Kunne jo fx være Mænd medstore pikke har storhedsvanvid Mænd med små pikke har mindre værdskomplekser Mænd med alm. størrelse pik er unormale Hvad så med jer kvinder I har jo både bryster og fisse at forholde jer til,,, det er sgu ikke helt nemt at gennemskue,, Sådan lidt meget op ad bakke agtigt,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg