Hop til indhold

Problemer med annonceligth

Featured Replies

Skrevet

Er der andre der oplever problemer på annonceligth pt? Min annonce er væk og når jeg fornyer den får jeg grønt lys men den er ikke og finde på forsiden??

Skrevet
Snuskepigen skrev, for 1 minut siden:

Er der andre der oplever problemer på annonceligth pt? Min annonce er væk og når jeg fornyer den får jeg grønt lys men den er ikke og finde på forsiden??

Hvad hedder du derinde? Har forsøgt at søge på "snuske" og det gav intet....

Skrevet

Snuskepigen...

Skrevet

Og har skrevet deres support. Men det er sgu det samme som og sende et brev med post nord....

Skrevet

Der er heller ingen annoncer fra i dag. Når man søger kommer der "kun" annoncer fra i går.

De har nok indført GP-besøg onsdag og Lørdag

BR.

Skrevet

Min annonce er opdateret og ser ud som jeg har lavet den.... så noget af AL virker.

Skrevet
Snuskepigen skrev, for 24 minutter siden:

Snuskepigen...

ok og hvilken landsdel er den indrykket under? 

For jeg synes det virker som om det ikke er alle landsdele der er berørt....

Skrevet

Det var sgu mystisk, hmm.. er der ikke nogle al gutter der kigger med herinde??

Skrevet

Under Fyn...

Skrevet
Barske Rødskæg skrev, for 1 minut siden:

Det er Midtsjælland og Vestsjælland der kun viser annoncer fra i går. Resten kommer fint når man søger.

BR

Det er flere end de to. Vestjylland og sydsjælland og sikkert også flere....

Skrevet

hej snuskepigen flotte patter jeg kan se din annonce nå jeg ind på fyn er opdateret imorges  hilsen fra tyr

Skrevet
liderlig tyr skrev, for 1 minut siden:

hej snuskepigen flotte patter jeg kan se din annonce nå jeg ind på fyn er opdateret imorges  hilsen fra tyr

Tak... jeg kan sgutte hitte den...

Skrevet

Under Fyn...

Du er sgu blevet væk :lol: Kan ikke finde dig ved at kigge alle under Fyn igennem eller søge på dig....ar du prøvet at skrive en besked maya Katrine herinde fra? Hun er en ørn til AL og arbejder  hos AL/EG

Skrevet

Håber der nogen der finder ud af det. Jeg er ikke til meget hjælp, da jeg er "computermongol".

Til gengæld fik jeg så set profilen Snuskepigen, så hvis jeg kommer til Fyn vil jeg glæde mig.:wub:

BR

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Du er sgu blevet væk :lol: Kan ikke finde dig ved at kigge alle under Fyn igennem eller søge på dig....ar du prøvet at skrive en besked maya Katrine herinde fra? Hun er en ørn til AL og arbejder  hos AL/EG

Hvordan kommer jeg lige i kontakt med hende?

Skrevet

du går ind i beskeder oppe i højre hjørne og skriver maya Katrine, så foreslår EG selv hende og så skriver den et brev/besked :) Du kan også skrive til hende i tråden her og smide et @ foran hendes navn.

Sådan: @Maya Kathrine Snuskepigen har lidt problemer med sin annonce på AL og det ser også ud som om det ikke er alle landsdele der viser de aktuelle annoncer. Søgefunktionen virker også kun delvist....

Skrevet
Snuskepigen skrev, for 4 minutter siden:

Men nu har jeg skrevet og hun vil få besked om at hendes navn er nævnt og så skriver hun nok i tråden her......

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Men nu har jeg skrevet og hun vil få besked om at hendes navn er nævnt og så skriver hun nok i tråden her......

Du er sgu en guttermand:)

Skrevet

Den er derinde nu, sammen med en masse andre annoncer der ikke har været der. Tak fordi i lige tog jer tid til og hjælpe:wub:

Skrevet
Snuskepigen skrev, for 3 timer siden:

Den er derinde nu, sammen med en masse andre annoncer der ikke har været der. Tak fordi i lige tog jer tid til og hjælpe:wub:

Det kan være AL allerede var gået på juleferie....

Skrevet
Barske Rødskæg skrev, den 20/12/2018 at 18:11:

Håber der nogen der finder ud af det. Jeg er ikke til meget hjælp, da jeg er "computermongol".

Til gengæld fik jeg så set profilen Snuskepigen, så hvis jeg kommer til Fyn vil jeg glæde mig.:wub:

BR

Lyder godt:wub:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft en del problemer med annoncelight, ikke alle annoncer dukker op, laver man en søgning på samme område dukker der flere op, men søger man bare Fyn og kvinder er de væk igen.. :/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.