Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I slutet av september var jag nära Valby Langgade i business och kikade in på Alun Sportsmassage efteråt. En sprallig liten Thai-pige tog emot. Nästan det första hon gjorde var att flasha ena bröstet. Det var mycket pent. Vi gick in till ett fyrkantigt och enkelt rum. Golvet togs nästan helt upp av en säng.

Pom var en spinkel. Brösten välformade. Ansiktet inte smukt men det vägdes upp av hennes goda humör. Jag valde Tantramassge för 500 kr. Det var mot mina principer, jag brukar ta almindelig Thai eller olie. Jag märkte att hon kunde massera. Massagen var sensuell men jag har varit med om bättre. Hon rörde dock ganska oblygt de rätta ställena och fick mig upphetsad. Så när hon erbjöd svensk för 200 så gick jag glatt med på det.

Kommer jag igen? Ja, det tror jag. Det klickade inte mellan oss men jag var stressad och trött, så det berodde nog på mig. Pom ansträngde sig verkligen för att tillfredsställa mig. Och hon snöd icke med tiden. Så jag kommer igen nästa gång jag är i närheten.

Skrevet

God morgon Spice. Välkommen till EroGuide.:)

Tak for anmeldelsen. Håber, at du får fornøjelse af, at være med herinde.

Med vänliga hälsningar,

Co Admin :ugeek:

Skrevet

Har også været og prøve stedet.

Massagen er ikke noget at skrive om overhovedet, da det bare er små chat på kroppen man får. Tilgengæld man man røre over alt og hun har en pæn og nydelig krop med pæne bryster og man får en ganske behagelig oplevelse, men ikke meget med massage at gøre :D

Skrevet

Hej

Har også været her med samme fine behandling, men undrer mig over at ingen har nævnt

den Pom der kun har et ben !!!

Er det kun mig der har mødt hende eller er i bare høflige ?

Ikke at jeg har noget imod etbenede meen det sætter altså lidt begrænsninger i udfoldelserne

såsom doggy er altså lidt besværligt :-)

Skrevet
  • Author

God morgon, Co-Admin! :) Och tack för välkomnandet. Jag har haft förnöjelse av att läsa med härinne ett tag och vill bidra med något i gengäld. Jag hoppas min svenska går att förstå.

Maximus: Det är nog icke samma Pom vi har mött.

/Spice

Skrevet

Og godmorgen herfra

Nææ kan se jeg er den eneste der har mødt hende eller i hvertfald bemærket det :D

Hun var dygtig til at dække benet med et tørklæde og jeg lagde først mærke til det ved et tilfælde

da jeg ville flytte hende lidt

Fin indlevende sex og jeg var fuldt tilfreds. Kommer dog næppe igen da jeg helst vil afslutte

i en doggy og det er ikke nemt med hende ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.