Hop til indhold
19 cm glæde

Frodige Ida

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt frodige Ida nær Odense, meget sød og dejlig milf at besøge og vi var straks på bølgelængde. Fik besked på at smidt tøjet i gangen og så daffe ud og vaske kalorius inden jeg skulle nyde et lækkert blow med deep throat. Ida konstaterede dog at jeg ikke havde stået bagerst i køen og det var hun glad for da hun godt kan lide en stor pik, fik et super lækkert blow hvor Ida flere gange prøvede hvor meget der var plads til i mund og hals og jo der kan være en hel del pik i den mund. Fik at vide at at jeg skulle sige til når jeg ikke kunne holde længere da hun ville have den i halsen når jeg kom, og man gør jo som damen siger og det var sku lækkert. Bagefter snakkede vi lidt om løst og fast og efter en hurtig aftørring fik jeg tøjet på og sad ude i bilen igen efter ca 40 min. så hun har ikke travlt og kigger ikke på uret. Ida tak for en super dejlig oplevelse og tak for dit dejlige væsen og din måde at være på, du forstår at få en til at slappe af i dit selskab. Rigtig glædelig jul og vi ses i det nye år ( skal måske prøve din dejlige mås næste gang)

19 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej din frækkert.

Ummm den var lækker. Altså sådan rigtig lækker:D.

Tak for skønt selskab og du er så hjertelig velkommen igen.

God jul og godt nytår til dig og den store;)

 Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
19 cm glæde skrev, for 15 timer siden:

Så fik jeg besøgt frodige Ida nær Odense, meget sød og dejlig milf at besøge og vi var straks på bølgelængde. Fik besked på at smidt tøjet i gangen og så daffe ud og vaske kalorius inden jeg skulle nyde et lækkert blow med deep throat. Ida konstaterede dog at jeg ikke havde stået bagerst i køen og det var hun glad for da hun godt kan lide en stor pik, fik et super lækkert blow hvor Ida flere gange prøvede hvor meget der var plads til i mund og hals og jo der kan være en hel del pik i den mund. Fik at vide at at jeg skulle sige til når jeg ikke kunne holde længere da hun ville have den i halsen når jeg kom, og man gør jo som damen siger og det var sku lækkert. Bagefter snakkede vi lidt om løst og fast og efter en hurtig aftørring fik jeg tøjet på og sad ude i bilen igen efter ca 40 min. så hun har ikke travlt og kigger ikke på uret. Ida tak for en super dejlig oplevelse og tak for dit dejlige væsen og din måde at være på, du forstår at få en til at slappe af i dit selskab. Rigtig glædelig jul og vi ses i det nye år ( skal måske prøve din dejlige mås næste gang)

19 cm

Umiddelbart ser det ud til i hendes annonce, at det kun er DIN mås der skal prøves.

Hun tilbyder ikke anal til hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
19 cm glæde skrev, for 18 minutter siden:

500 som der står at et blow med deep og slug koster

Du må ha været godt trængende hvis du kunne fyre kanonen af inde for de 15 min hun tilbyder for 500 kr;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 12 minutter siden:

Du må ha været godt trængende hvis du kunne fyre kanonen af inde for de 15 min hun tilbyder for 500 kr;-)

15 min er 15  min og det er helt normalt at et blow ikke tager mere tid. Men nu er der gæster der er så skønt et selskab at der ikke bliver kigget på klokken hvis der er tid til det. 

Der er du så ikke iblandt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

15 min er 15  min og det er helt normalt at et blow ikke tager mere tid. Men nu er der gæster der er så skønt et selskab at der ikke bliver kigget på klokken hvis der er tid til det. 

Der er du så ikke iblandt. 

 

 

Nej ved jeg godt, men jeg HAR dog trods alt nydt godt af dit fantastiske blowjob, og vil som alle andre rose det til skyerne Ida.❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, 1 time siden:

Nej ved jeg godt, men jeg HAR dog trods alt nydt godt af dit fantastiske blowjob, og vil som alle andre rose det til skyerne Ida.❤

Det ved jeg godt men du ødelagde det for dig selv efterfølgende med en meget træls udtagelse som ramte min stolthed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

15 min er 15  min og det er helt normalt at et blow ikke tager mere tid. Men nu er der gæster der er så skønt et selskab at der ikke bliver kigget på klokken hvis der er tid til det. 

Der er du så ikke iblandt. 

 

 

Det er da dejligt at høre at man er blandt de gæster som du sætter pris på besøger dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 3 timer siden:

Du må ha været godt trængende hvis du kunne fyre kanonen af inde for de 15 min hun tilbyder for 500 kr;-)

Ja var trængende og hvad an går anal så kan de jo være jeg har en aftale som du ikke kender noget ikke sandt Lurepik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 53 minutter siden:

Det ved jeg godt men du ødelagde det for dig selv efterfølgende med en meget træls udtagelse som ramte min stolthed. 

Jamen det undskylder jeg mange gange hvis ellers du vil tage imod det?.:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
19 cm glæde skrev, for 35 minutter siden:

Ja var trængende og hvad an går anal så kan de jo være jeg har en aftale som du ikke kender noget ikke sandt Lurepik.

Jo klart, og det må da også være skønt med sådanne aftaler.

Så kan da kun håbe på du får det udlevet.

Det kan jeg da godt misunde en del, for lækker røv, det har Ida Altså..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 4 timer siden:

Du må ha været godt trængende hvis du kunne fyre kanonen af inde for de 15 min hun tilbyder for 500 kr;-)

Hmmm tænker bare hvad I lavede de sidste 13 minutter. ;-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Ida i torsdags og hold da op hun kan finde ud af at give et godt bj det er et af de bedste jeg nogensinde har fået ;) og hold da op en udløsning jeg fik i hendes dejlig mund :) 

håber snart jeg kan kigge forbi igen til en tur mere ;) 

kys og knus fra hamfrafyn :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 4 timer siden:

Jeg var forbi Ida i torsdags og hold da op hun kan finde ud af at give et godt bj det er et af de bedste jeg nogensinde har fået ;) og hold da op en udløsning jeg fik i hendes dejlig mund :) 

håber snart jeg kan kigge forbi igen til en tur mere ;) 

kys og knus fra hamfrafyn :rolleyes:

Det er jeg glad for at høre.:wub:

Jeg har det faktisk rigtig godt med en pik i munden:P tror jeg er blevet frataget min sut alt for tidligt.....hihihi.

Vi ses en anden god gang frække.

Glædelig jul og godt nytår til alle.

Knus og slik

Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Det er jeg glad for at høre.:wub:

Jeg har det faktisk rigtig godt med en pik i munden:P tror jeg er blevet frataget min sut alt for tidligt.....hihihi.

Vi ses en anden god gang frække.

Glædelig jul og godt nytår til alle.

Knus og slik

Ida

Hvornår træffes du i Odense igen frække Ida?

Bliver det først i det nye år tror du?❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg har det faktisk rigtig godt med en pik i munden:P tror jeg er blevet frataget min sut alt for tidligt.....hihihi.

Lægger da gerne pik til, ganske gratis, for at hjælpe dig over dit barndomstraume. :-) :-P 

God jul og godt nytår herfra. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Det er jeg glad for at høre.:wub:

Jeg har det faktisk rigtig godt med en pik i munden:P tror jeg er blevet frataget min sut alt for tidligt.....hihihi.

Vi ses en anden god gang frække.

Glædelig jul og godt nytår til alle.

Knus og slik

Ida

Bare kom til Fyn igen så giver jeg dig gerne din sut tilbage igen :P 

håber også du får en rigtig god jul og et godt nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...