Pigernesven 66 Skrevet 20. December, 2018 Overvejer at besøge hende: https://annoncelight.dk/showad/266512 Har nogle været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigernesven 66 Skrevet 21. December, 2018 Har nu taget en for holdet. Ikke penge værd. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 21. December, 2018 Pigernesven skrev, for 58 minutter siden: Har nu taget en for holdet. Ikke penge værd. Kan du evt uddybe lidt nærmere Hun har fx. Ingen indlevelse? For dyr i forhold til faktisk ydelse? Hun vil bare ha' det overstået og dig ud igen? Hun er meget grim og du tændte ikke på hende ? Pft. / H. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigernesven 66 Skrevet 21. December, 2018 Hvad skal jeg sige. Hun var veninde med. Som man skal forbi. Det skal overståes. Betalte for 30 min og var efter ca 15 min ud. BJ vil hun kun kort fordi hun slå sig kæben (!). Men BJ var faktisk udemærket. Skulle have fortsæt og fyrret den af i munden. Først ride tur og så doggy hvor jeg kom. Følte ikke at hun imcolverede sig særlig. Ikke en gentagelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg