Miller's Crossing 1969 Skrevet 20. December, 2018 Er der nogen, der har erfaringer med hende her? Hun ser godt nok ung og sprød ud, men jeg synes ikke, at billederne er af samme pige? Evelyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 20. December, 2018 billede 1/7 og 7/7 ligner ikke pigen på resten af billederne, men man skal jo aldrig sige aldrig - sminke gør meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 20. December, 2018 Det er sakset fra en eller andet IG. Nægter at tro, at du møder hende her i Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 20. December, 2018 Hvis det så bare er hende på billede 1 og 7, så er jeg på vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 20. December, 2018 CuriousDk skrev, for 4 timer siden: Det er sakset fra en eller andet IG. Nægter at tro, at du møder hende her i Kbh. Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden: Hvis det så bare er hende på billede 1 og 7, så er jeg på vej Billederne er ganske rigtigt falske og stjålet fra Kailyn Juju's Instagramprofil: https://www.instagram.com/sincerelyjuju/?hl=da Annoncen er derfor anmeldt. Der er i øvrigt tale om EVELYN PRETTY GIRL MY FIRST TIME IN COPENHAGUE med telefon 91971205 Skærmdump af annoncen med de falske billeder: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg