Hop til indhold
Flems

Siam massage, Jyllands Alle, Århus

Recommended Posts

paafuglen skrev, for 12 minutter siden:

Hej Aarhuselsker, jeg vil overveje det, måske på et senere tidspunkt.

Men i øjeblikket bruger jeg denne liste/kort når jeg er på tur:

https://massageplus.dk/massagelisten

Den er faktisk rimelig god, - og undskyld afsporingen.

Problemet med den liste er at den kun viser de data der kan verificeres via CVR. Dvs adresse og telefonnummer er ofte forkert. Desuden mangler der mange klinikker, af førnævnte grund. Men kombineret med lokalt kendskab er den brugbar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

I er velkomne til at videreføre kortet ;) 

 

  1. Vi vil du viderefører kortet, fordi, vi ved du ka :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 11 timer siden:
  1. Vi vil du viderefører kortet, fordi, vi ved du ka :P

Nej det vil jeg ikke :)

For  det første fordi jeg ikke gider modtage trusler i min inbox og for det andet fordi der reelt kun var 10-20 personer der bidrog med informationer. Dette set i forhold til de næsten 300 anmodninger jeg modtog om adgang til kortet efter jeg spærrede det. 
Men nye friske kræfter er da velkomne ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 30/12/2018 at 21:08:

Problemet med den liste er at den kun viser de data der kan verificeres via CVR. Dvs adresse og telefonnummer er ofte forkert. Desuden mangler der mange klinikker, af førnævnte grund. Men kombineret med lokalt kendskab er den brugbar :) 

Helt åndsvagt hvis klinikker ikke holder info som tlf opdateret i CVR, når nu 15-20 fortegnelser bruger samme data. Så mister de masser af kunder og rigtig meget gratis reklame.

Vi er et par stk der gerne opretter en liste, men fra bunden, da thaikortet og thailisten var smækfyldte med fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Skallenisse skrev, for 8 timer siden:

Helt åndsvagt hvis klinikker ikke holder info som tlf opdateret i CVR, når nu 15-20 fortegnelser bruger samme data. Så mister de masser af kunder og rigtig meget gratis reklame.

Vi er et par stk der gerne opretter en liste, men fra bunden, da thaikortet og thailisten var smækfyldte med fejl.

Hej Skallnisse.

Fantastisk nyhed, eller skal vi sige nytårsfortsæt.

Det lyder rigtig godt og alt det bedste for jeres kommende/igangværende projekt.

Vi er mange brugere, der desværre i lang tid har manglet et godt opslagsværk.

hilsen og godt nytår fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skallenisse skrev, for 9 timer siden:

Helt åndsvagt hvis klinikker ikke holder info som tlf opdateret i CVR, når nu 15-20 fortegnelser bruger samme data. Så mister de masser af kunder og rigtig meget gratis reklame.

Vi er et par stk der gerne opretter en liste, men fra bunden, da thaikortet og thailisten var smækfyldte med fejl.

God arbejdslyst. 

I vil erfare at det er helt umuligt at oprette et kort der er 100% korrekt - medmindre I arbejder fuldtid på det. 

Der er for det første ikke ret mange klinikker der gider bidrage med oplysninger. Thaier bruger ikke rigtig anden reklame end mund til mund ( nej ikke BJ :) ) De lever helst så diskret som muligt, og slører derfor forsætligt CVR dataene, dog inden for lovens grænser. 

For det andet skifter de ofte ejere, telefonnumre, sted, personale osv. 

For det tredje kan i ikke regne med at I får ret meget feedback fra kunderne. Når først de er tilfredsstillet, glemmer de alt om thaisjov, indtil trykket igen er oppe i det røde felt. 

De to nuværende aktive lister er begge yderst mangelfulde. EGs er ikke opdateret, og Massagplus er baseret på offentlige registre, som også i stor grad er outdatede. 

Der er faktisk kun en måde, og det er ved at gennemtravle CVR, FB, Annoncelight og anmeldelserne her på EG, og så sammenholde alle oplysningerne. Så er der en chance for I får listet omkring halvdelen af klinikerne i landet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Siam værd at køre efter igen? Som dengang Annie eller Jen var på matriklen. De var da 2 dejlige thaipiger i topklasse:P er der nogle som ved noget om stedet pt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donald skrev, for 16 minutter siden:

Er Siam værd at køre efter igen? Som dengang Annie eller Jen var på matriklen. De var da 2 dejlige thaipiger i topklasse:P er der nogle som ved noget om stedet pt?

Se evt trådstarten :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

beklager min sene reaktion.

kan godt se jeg har skrevet overskriften forkert, hvordan pokker retter man den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flems skrev, for 51 minutter siden:

Hejsa.

beklager min sene reaktion.

kan godt se jeg har skrevet overskriften forkert, hvordan pokker retter man den?

Du trykker på Rapporter indlæg i øverste højre hjørne i dialogboksen. Der kan du skrive til moderator.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flems skrev, den 19/12/2018 at 22:08:

Hej gutter.

Jeg trængte til noget hygge massage, i starten af ugen, midt på eftermiddagen.

Kørte først til Augustenborggade på Langenæs, men der var et tomt lokale.

nåå, tænkte så på Siam Massage på Jyllands Alle, hvor jeg havde været 2 gange tidligere, og været helt tilfreds.

Jeg kom fint ind, blev raget imod af en smilende ung pige, og hun fik hurtigt selskab af en lidt ældre pige, i måske 40 års alderen.

Det var hende der styrede stedet, tydeligvis. Jeg blev anvist madrassen lige indenfor mellemlange til højre, hvor jeg også har ligget tidligere.

Straks fik jeg at vide at der ville være 2 piger, til at behage mig. Samme pris, ren bonus til mig.  Ja tak, gerne.

Dejlig afslapppende, men nok mere berøring end massage.

lækkert med 4 hænder, ingen fnisen og pjank, som ofte når der er 2 piger.

jeg blev pirret på ballerne, imellem dem, og bagom til klokkeværket.

jeg stødte lidt op med enden,  og der blev straks der pirret endnu mere, dejligt.

Efter lidt tid, vend om og et blow blev aftalt. 

Samtidig en finger ind i røven, med pirring på klokkerne. Det var skønt, og jeg fik hende til at nedsætte sutteriet.

jeg blev alt for hurtig færdig, men jeg var ovenud tilfreds, afregnede med de aftalte 800 spir, efter ca 40 min.

kan anbefales. Eneste link jeg kan finde:

https://www.krak.dk/siam+massage+aarhus+c/65994806/firma

 

 

Hvordan ser de to piger ud? Slanke, unge, gamle, tykke?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...