onlybeas 62 Skrevet 19. December, 2018 Hej Alle :) vil bare lige høre om der er nogen der har besøgt hende Bente fra Tantratid i Randers? http://www.tantratid.nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2018 onlybeas skrev, for 32 minutter siden: Hej Alle vil bare lige høre om der er nogen der har besøgt hende Bente fra Tantratid i Randers? http://www.tantratid.nu Jeg har besøgt Bente flere gange. Det er rigtig tantra, og ikke et simpelt massagetilbud pakket ind i tantra begrebet. Hun kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 19. December, 2018 Lyder lækkert kan hun sammenlignes med nynne fra Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virile 1 Skrevet 27. December, 2018 Jeg har besøgt Bente og hun er helt fantastisk tantra massør - fik også en gang lingam massage som jeg aldrig har oplevet så intens før - fuldstændig i syvende himmel - et stort 5 stjerner - Varmt anbefalet hvis du ønsker tantra og lingam massage - også fantastisk til thai yoga massage - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 30. December, 2018 Kan også kun anbefale Ajla/Bente på det varmeste. Dejlig tantra, hvor man vokser sammen, hvis man kommer der flere gange. Det er anderledes end hos Nynne, men de har klart samme tilgang til tantra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 2. Januar, 2019 Bente kravler mere rundt på dig,og du kan selv være en hel del mere aktiv. Men heller ikke her er der sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pretex 2 Skrevet 2. Januar, 2019 Tantra er ikke lig sex, men oplevelse - sådan har jeg forstået det. Tak for info, de er på min ”to do“ liste nu, har ledt efter et godt tantra sted, for den første oplevelse skulle være den rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 4. Januar, 2019 Du kan roligt vælge Bente ved Tantratid.nu. Hun skal nok gøre det til en god oplevelse første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gimbel Skrevet 5. Januar, 2019 Bulder skrev, for 20 timer siden: Du kan roligt vælge Bente ved Tantratid.nu. Hun skal nok gøre det til en god oplevelse første gang Er der afslutning med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 5. Januar, 2019 Gimbel skrev, 1 time siden: Er der afslutning med Måske, Måske ikke. Der sker det der sker, sådan er tantra intet er sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg