Hop til indhold
zx10

Smuk klassisk dansk kvinde

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/257490

Så lykkedes det at møde en smuk klassisk dansk kvinde.

Havde lidt sms-skriveri til at starte med.

Blev enige om 1 time til 2.000 kr, godt nok i den dyre ende, men ville prøve hende.

Hun har ikke bil, så jeg hentede hende og kørte til min bolig.

Havde aftalt, at jeg måtte ta på hende i bilen, hvor hun havde en kort kjole og selvsiddende strømper på.

Så hånden op på det bare stykke lår, hvor hun villigt spredte benene. Nåede også at få fingrene op i fissen, inden vi ankom til mig.

Hurtigt ind i soveværelset og af med tøjet, hvorefter hun begyndte at sutte pik og det er hun skrap til.

Helt til roden og langt ned i halsen på hende.

Ville afprøve, om hun kunne sprøjte, så to fingre op i fissen og ramme det rigtige punkt, hvorefter den bare sprøjtede og sprøjtede.

Om på alle fire med hende og ind med pikken, samtidig med hun fik slag på ballerne, hvilket hun kunne li.

Sluttede af med at prøve hendes anus, hvorefter jeg ikke kunne mere, vendte hende rundt og sprøjtede i munden.

Vil sige det var hver en krone værd, så er allerede i gang med at spare sammen til endnu en tur på den klassiske kvinde

Blev til 1 1/2 time i sengen, inden jeg kørte hende hjem.

Hun er en smuk frodig kvinde med store følsomme bryster, store, strittende brystvorter, der tigger om at blive bidt forsigtigt i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...