Moscow 3 Skrevet 19. December, 2018 Hej Jeg kan godt bruge lidt hjælp. Jeg er på udkig efter en kvinde, der gerne må gå under betegnelsen milf og som kan være dominerende. Ikke nødvendigvis en domina, men det gør ikke noget, hvis hun er det. Hun skal være fra Sjælland og så er det vigtigt, at hun tager imod handicappede, da jeg sidder i elektrisk kørestol. Det jeg søger er naturligvis sex, men mere specifikt, så søger jeg også noget footfetish og facesitting. Altså, hun skal "tvinge" mig til at lege med hendes fødder og til oral på hende. Det dominerende kommer ind i billedet, da hun skal tvinge mig til det, men jeg er også åben for andre ting, hun kan finde på. Er der nogen - både kunder og glædespiger - der kan anbefale nogen (eller sig selv)? Jeg har selv kigget på https://annoncelight.dk/showad/237675 da hun ser lækker ud og kan være dominerende. Hun er stoppet eller tager ikke imod handicappede - hvilket er helt fair - så det kan ikke være hende. Men meget gerne en kvinde i den stil, hvis man kan sige det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg