Hop til indhold
Frække Tanja

Rikke og tanja's jule gangbang onsdag fra 17-19 hos eventyrpigerne

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 6 timer siden:

Vi håber virkelig at se en masse. Og der er nu 2 friske gentlemen til at hygge. Vi ønsker flere, mange flere <3

Læs mere her:

https://annoncelight.dk/showad/266531:wub:

Hej tøser,,,

Dejligt arrangement ,,

Kan desværre ikke deltage , ,håber at det blir gennemført og alle fremmødte for en på opleveren,sammen med de 2 små julenissepiger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Hej tøser,,,

Dejligt arrangement ,,

Kan desværre ikke deltage , ,håber at det blir gennemført og alle fremmødte for en på opleveren,sammen med de 2 små julenissepiger :)

Tak Hunter. 

Det gør de med garanti :wub:

Hav en lækker dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

Vi glææææder os :wub:<3

DER ER STADIG LIDT PLADSER, SÅ KOOOM FRISKE :D

Vi gjorde hvad vi kunne. Vi startede ud med tre mand om Tanja og Rikke, efter en lille halv time takkede den ene af og gik, så vi to gamle gutter lå tilbage med to toptunedetændte dejlige piger. Vi sluttede måske et kvarter før tid og da må jeg indrømme, at Minitimeren var godt brugt. Stor tak til de to piger for at gennemføre og for deres særdeles kyndige behandling af Minitimeren og hans svenske ven.

Selv manglede jeg et par herrer mere, så der også havde været mere underholdning i pauserne. Nå, de fik nu ikke så meget pause, den svenske ven var meget ihærdig og mere udholdende end den gamle timer her. Næste gang gutter, så stiller I altså op. Det er hver en krone værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 58 minutter siden:

Vi gjorde hvad vi kunne. Vi startede ud med tre mand om Tanja og Rikke, efter en lille halv time takkede den ene af og gik, så vi to gamle gutter lå tilbage med to toptunedetændte dejlige piger. Vi sluttede måske et kvarter før tid og da må jeg indrømme, at Minitimeren var godt brugt. Stor tak til de to piger for at gennemføre og for deres særdeles kyndige behandling af Minitimeren og hans svenske ven.

Selv manglede jeg et par herrer mere, så der også havde været mere underholdning i pauserne. Nå, de fik nu ikke så meget pause, den svenske ven var meget ihærdig og mere udholdende end den gamle timer her. Næste gang gutter, så stiller I altså op. Det er hver en krone værd.

Det var Så lækkert var det :D

Men flere næste gang - JA tak!! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...