Hop til indhold
Guest fynbomanden

Hvad kan man få for en 10'er .....

Recommended Posts

Guest fynbomanden

1004 milibar. og safterne stiger
regndråber drypper i mit hår som Bacharach siger ... og så blev han rigere
det vil jeg osse gerne vær'så jeg gik med blade
traskede rundt i al slags vejrmen ingen var glade
For hva' ka' man få for en tierman ka få pis og papir
100 spir for lidt lirpis og papir

Ja, jeg ved godt, at man ikke får meget lir i 2018 for 100 spir.  

Turen går til København mellem jul og nytår, og så skal tiden jo fordrives på hyggeligste vis. Hvad er så dét? Muligheden for et konge-arrangement med Cindy Cane (se tråden med Nytårs GB) mislykkedes desværre pga. datoproblemer (jeg skal hjem igen den 30 om aftenen), så nu skal jeg til selv at arrangere noget spændende i København. Ja, jeg er en ældre måske lidt konservativ mand, der godt kunne tænke mig en oplevelse af de lidt mere ekstraordinære. På grund af et måske endda behandlingskrævende krav om diskretion, så skal det foregå på mit hotelværelse. Jeg ankommer den 28. december - og har aftenen og natten fri til ..... ja, til hvad egentligt?

Ja, hvad er det egentligt jeg efterlyser? Faktisk ved jeg det ikke, og måske har jeg ingen reel idé om det. Skal det "bare" være Same Procedure as Last Year, så arrangerer jeg et overnatningsarrangement med en af de megasøde piger præcist som jeg altid gør. Men hvad er egentligt alternativet? Hvad er det, der ville kunne give mig en ekstraordinær oplevelse? 

Please let me get a little help from my friends. Hvad er det jeg vil kunne gøre for at få det bedste af det bedste?

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nu skriver du ike så meget om preferencer, meen kan du overtale trinetease, så vil du være godt stillet, hun er smaddersød, klog og en drøm af de lækre slags at  have sex med, men du skal også selv levere, og det er i den blide vanilje verden. 

Ellers kig på pussy galores og se om de stadig har pussycalls. Alt efter hvor i København du er, moncherie, sediction, og sexy secret, måske du kan lave en aftale med nogen via annoncelight, men skriv lidt mere om hvilke preferencer du har, og hvilket prisniveau du selv tænker og udliciter på siden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg vil i seng med de fleste
Mænd og koner og heste, grise køer og får
Jeg vil i seng med de fleste

To på 30 og 1.g på Øregård

Jeg har ikke specifikke preferencer kære Alkoholikeren. Skrev mest denne efterlysning for at blive inspireret, og måske komme til at tænke på nogle søde kære kvinder som jeg måske har overset? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil i seng med de fleste
Mænd og koner og heste, grise køer og får
Jeg vil i seng med de fleste

To på 30 og 1.g på Øregård

Jeg har ikke specifikke preferencer kære Alkoholikeren. Skrev mest denne efterlysning for at blive inspireret, og måske komme til at tænke på nogle søde kære kvinder som jeg måske har overset? 

Noget er sjov  :)

Noget er alvor   :(

Op i kanen   :P

Og ned til Valborg :wub:

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
fynbomanden skrev, for 42 minutter siden:

Jeg vil i seng med de fleste
Mænd og koner og heste, grise køer og får
Jeg vil i seng med de fleste

To på 30 og 1.g på Øregård

Jeg har ikke specifikke preferencer kære Alkoholikeren. Skrev mest denne efterlysning for at blive inspireret, og måske komme til at tænke på nogle søde kære kvinder som jeg måske har overset? 

Jamen så se på på de muligheder jegvhar nævnt i mit svar, glæder mig til at læse din anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...