Hop til indhold
FyrØstfyn

Kæmpe anbefaling Kiel

Recommended Posts

https://www.kaufmich.com/subcidy

 

Jeg er ikke sikker på om I kan se profilen, men ellers må I virkelig lave en bruger derinde og så kontakte hende hvis i kommer i omegnen

Jeg kommer ret ofte til tyskland, og bruger Kaufmich.com når jeg lige har tid og råd.

Denne gang var jeg i Kiel - men var aftenen før blevet brændt af, af en anden profil et sted længere nede i tyskland, hvor jeg ellers havde hotelværelse klar til os.

Jeg tog chancen og kontaktede subcidy da hun havde en bil hun havde indrettet til små hyrdetimer, jeg bad om en halv time og det kunne godt lade sig gøre. Jeg havde forberedt hende på at jeg primært var til facesitting og oralsex iøvrigt, og hun skulle have 100 eurosere for det. Så langt så godt.

Hun kom kørende ind på vores aftalte sted med sin bil - jeg gik over til den og wow. Ja bilen var bare en vw van, med masser af varme og en full size madras i bag. Men pigen!!!!! Ja hun var tysk - og en rigtig flot pige. Ikke malet op - men en rigtig lækker steg som man ville kigge rigtig langt efter hvis hun sad på et cafebord et sted i byen. Hun fik selvfølgelig pengene med det samme, og jeg fik mig med lidt besvær klædt af. Hun var (ja jeg gentager mig selv) rigtig flot og naturlig, jeg sagde med det samme at jeg var nødt til at slikke hende, og hun svarede at det kunne hun godt gå med til. Det var sagt med et stort smil på læben. Vi havde slet ikke snakket om gummi da samleje ikke var en del af planen, men da jeg havde slikket  et par minutter sagde hun at hun var nødt til at vende sig om ( hun sad på mit hoved) Hun vendte sig og dykkede ned og tog min pik i munden Hun var meget våd, og jeg kunne mærke at hun kom længere og længere ned over min pik. Jeg sagde på mit bedste skoletysk at jeg var nødt til at kigge - og ja, da jeg fik hovedet fri så kunne jeg både føle og se at hun tog den helt til roden. Vel har jeg ikke verdens største pik, men den er altså heller ikke lille. Jeg fik hendes mis ned til min mund igen, og lidt efter måtte det jo gå galt, jeg gjorde hende opmærksom på at lilefyren nok også ville give lidt sprøjt fra sig, men den eneste reaktion var hun suttede om muligt endnu dybere og endnu heftigere. Slugte hun? Ja ikke det hele ihvertfald, men en vådserviet kunne sagtens gøre mig så ren man kan forvente efter en sådan oplevelse. 

Så en kanon oplevelse med en meget flot naturlig og helt ukompliceret pige. En kæmpe anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FyrØstfyn skrev, for 4 timer siden:

Så en kanon oplevelse med en meget flot naturlig og helt ukompliceret pige. En kæmpe anbefaling herfra.

Du må lige have hende sendt på rundtur i DK ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...