Hop til indhold

Recommended Posts

Pite skrev, for 23 minutter siden:

Er du ikke lige så meget fake som annoncen ?

Jo det er også min holdning.....annoncen er også nyoprettet på AL. Sikke dog et sammentræf :lol: 2 første tråde om samme nye annonce på AL......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man googler det første snap-navn kommer der en Instagram (lukket profil) der tilhører en signe, men hun ser ikke ud som en på 35......håber det er hende der står bag annoncen for ellers får pågældende sikkert uvidende en masse kontaktanmodninger.....og dick pics :shock:

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Jo det er også min holdning.....annoncen er også nyoprettet på AL. Sikke dog et sammentræf :lol: 2 første tråde om samme nye annonce på AL......

Hvordan er det underligt? 

Husk nu at det er en efterlysning, ikke en anmeldelse. Det er da helt naturligt at der kommer en efterlysning af en ny annonce. 

Slap af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med den ene på Snapchat. Ville ha 50% forudbetaling og så kunne jeg få adressen som er i Viborg. Spurgte om jeg ikke måtte betale 100% forud så havde vi det hele på plads ..... Jo det måtte jeg gerne og så kunne jeg hurtigt få en tid. 

Troede nok der stod idiot på ryggen af mig. Så nok ikke den mest seriøse profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 20 timer siden:

Har skrevet med den ene på Snapchat. Ville ha 50% forudbetaling og så kunne jeg få adressen som er i Viborg. Spurgte om jeg ikke måtte betale 100% forud så havde vi det hele på plads ..... Jo det måtte jeg gerne og så kunne jeg hurtigt få en tid. 

Troede nok der stod idiot på ryggen af mig. Så nok ikke den mest seriøse profil 

Hvis du har det på skrift kan du rapportere annoncen til AL med vedhæftet bevis. Så tager AL-teamet hånd om det. For sådan nogle ødelægger det jo for alle andre.
De falske og stjålne billeder er i hvert fjernet. Formentlig efter en rapportering.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...