Hop til indhold
Guest babylon5

Ny lækker ung pige full service ❤i viborgvej 49 Skive

Recommended Posts

Guest babylon5

https://annoncelight.dk/showad/266158

Howdy :)

Er der nogle af de gode mennesker herinde som har besøgt thai pigen her og kan fortælle lidt, tænker bla. om billederne bare sporadisk minder om den pige man møder, og om hun faktisk kan massere,  om oplevelsen har været i den gode ende.


Som jeg har forstået har stedet indtil nu været et traditionelt bordel med piger fra østeuropa og sydamerika, samt adresse i annoncerne, men når der pludselig går “thai” i stedet bliver man lidt nysgerrig – på forhånd tak :)

Redigeret af babylon5

Del dette indlæg


Link til indlæg

den nye der er kommet på Viborgvej 49 (thai-pigen) hun er ikke Thai og er ikke fra Thailand men Vietnam hun er 25 og snakker engelsk

og jeg må sige hun er virkelig flot og svarer naragtig til billederne  ingen tvivl om dette  en fantastisk flot figur

en meget venlig betjening og intet hastværk

og ja hun kan give en virkelig god massage med næste ingen olie,                dvs ikke olieplaskeri   

hun giver fuldpakke med de tilhørende forskelige stillinger   jeg kan ikke klage over servicen  ( tværtimod påregner gentagelse )

der er mulighed for at tage bad før og efter

om stedet rent og pænt

gode parkeringsmuligheder ved huset eller i nabolaget 

så alt ialt

Stedet rent og pænt og parkering, 8

mulighed for bad 9 den flotte pige 10 service og betjening 9

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...