JydeP 7 Skrevet 18. December, 2018 Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!! jeg kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/257345 Sted 8. pigen 10 med pil op 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henio 2 Skrevet 18. December, 2018 JydeP skrev, for 1 time siden: Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!! jeg kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/257345 Sted 8. pigen 10 med pil op Har også besøgt Natalia , så lækker. Perfekt krop og Mega sød og naturlig . Hun fik mig til at eksplodere og prisen var også fair . Kommer helt sikkert igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgSfyr 0 Skrevet 19. December, 2018 JydeP skrev, for 11 timer siden: Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!! jeg kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/257345 Sted 8. pigen 10 med pil op Hvad er en fair pris hvis du vil ud med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JydeP 7 Skrevet 21. December, 2018 Hej. Jeg ved ikke om jeg må oplyse priser her??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 21. December, 2018 JydeP skrev, for 10 minutter siden: Hej. Jeg ved ikke om jeg må oplyse priser her??? Det er der ikke noget i vejen for .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2018 Andre som kam fortælle lidt om stedet og pris niveau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 21. December, 2018 Samme sted som Nicole, Sophie og Mia holder til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henio 2 Skrevet 21. December, 2018 30 min= 800 kr sådan er det hos 90% af stederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 21. December, 2018 Hun siger det er full service, men nogen af jer der fik græsk med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JydeP 7 Skrevet 22. December, 2018 Ja, jeg fik det hele, med bestilte også en time til 1500kr. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det med pris, for jeg synes ikke det er det alt afgørende. Det vigtigste er for mig, at pigen holder det man aftaler og det har hun virkelig gjort i mit tilfælde. Jeg synes tit man læser herinde, om nogen som ikke har været helt tilfreds, og så må det da være bedre at give en hund eller to mere og så gå glad og tilfreds hjem. Jeg ar været der nogle gange og kommer helt sikkert igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2018 toffe skrev, den 21/12/2018 at 17:55: Samme sted som Nicole, Sophie og Mia holder til. Og hvor er det? Bare sådan ca Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 27. December, 2018 I nærheden af caféminsteriet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JydeP 7 Skrevet 31. December, 2018 Hej. øv,øv. Prøvede at få en aftale med Natalia, men hun var desværre rejst til Randers. Det er desværre ikke på min rute i dag, men jeg kommer helt sikkert forbi en anden dag. Kan kun sige godt nyt for alle jer i og omkring Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eldingo 1 Skrevet 14. Januar, 2019 JydeP skrev, den 18/12/2018 at 17:48: Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!! jeg kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/257345 Sted 8. pigen 10 med pil op Er det hende på billederne eller?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dondomingo 23 Skrevet 7. April, 2019 Er der nogen der har været forbi i Hammel og kan bekræfte om det er hende på billederne og hvordan servicen m.m er? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg