Hop til indhold
JydeP

Lækker Queen i Ålborg "Natalia"

Recommended Posts

Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!!

jeg kommer helt sikkert igen 

https://annoncelight.dk/showad/257345

Sted 8.

pigen 10 med pil op

Del dette indlæg


Link til indlæg
JydeP skrev, for 1 time siden:

Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!!

jeg kommer helt sikkert igen 

https://annoncelight.dk/showad/257345

Sted 8.

pigen 10 med pil op

Har også besøgt Natalia , så lækker. Perfekt krop og Mega sød og naturlig . Hun fik mig til at eksplodere og prisen var også fair . Kommer helt sikkert igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JydeP skrev, for 11 timer siden:

Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!!

jeg kommer helt sikkert igen 

https://annoncelight.dk/showad/257345

Sted 8.

pigen 10 med pil op

Hvad er en fair pris hvis du vil ud med det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg fik det hele, med bestilte også en time til 1500kr.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det med pris, for jeg synes ikke det er det alt afgørende. Det vigtigste er for mig, at pigen holder det man aftaler og det har hun virkelig gjort i mit tilfælde. Jeg synes tit man læser herinde, om nogen som ikke har været helt tilfreds, og så må det da være bedre at give en hund eller to mere og så gå glad og tilfreds hjem. 

Jeg ar været der nogle gange og kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
toffe skrev, den 21/12/2018 at 17:55:

Samme sted som Nicole, Sophie og Mia holder til.

Og hvor er det? Bare sådan ca

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. øv,øv.

Prøvede at få en aftale med Natalia, men hun var desværre rejst til Randers. Det er desværre ikke på min rute i dag, men jeg kommer helt sikkert forbi en anden dag.

Kan kun sige godt nyt for alle jer i og omkring Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JydeP skrev, den 18/12/2018 at 17:48:

Besøgte Natalia i Aalborg. Hold nu op hvor er hun bare sød. Ringede og fik den sødeste piger røret. Hun taler et fint engelsk. Aftalte en time og fik en fair pris. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af den smukkeste pige med verdens nok dejligste bagdel og nogle flotte brystet. Hun er virkelig smuk og nem at tale med. Selve sexen vil jeg ikke komme ind på, men man bliver ikke snydt. Jeg ved selvfølgelig godt smag og behag er forskellig, men hun er virkelig noget af det sødeste jeg længe har set. Pas godt på hende. Hun bliver vist nytåret over. hvilket jeg også havde lyst til!!!

jeg kommer helt sikkert igen 

https://annoncelight.dk/showad/257345

Sted 8.

pigen 10 med pil op

Er det hende på billederne eller?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...