Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fred_83

Fik du prøvet hende Tyrkeren82? Jeg overvejer nemlig at give hende chancen så ville gerne vide lidt om hendes niveau hvis du nåede forbi hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

KØBENHAVN !!!!! Dette er Jylland siden.

Ja nu er hun i København, men det aner du jo ikke noget om hvorvidt hun også var tilbage i december da OP skrev, vel?

Her er f. eks. et gammelt link til hende hvor hun var i Randers:

Og jeg går ud fra at det ikke strider mod dine bestemmelser for dette site at en sjællænder tillader sige at spørge en jyde om hvorvidt denne nåede at besøge pågældende GP mens hun var på denne side af Storebælt.

/Tutankhamon

Redigeret af Tutankhamon
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred_83

Tak for hjælpen de herre, det er dejligt at vi kan hjælpe hinanden lige gyldig hvor pigerne rejser hen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fred_83 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for hjælpen de herre, det er dejligt at vi kan hjælpe hinanden lige gyldig hvor pigerne rejser hen :)

Prøv at søge her på sitet på 204927 - så tror jeg du finder et par tråde om hende :-)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 11 timer siden:

Ja nu er hun i København, men det aner du jo ikke noget om hvorvidt hun også var tilbage i december da OP skrev, vel?

Her er f. eks. et gammelt link til hende hvor hun var i Randers:

Og jeg går ud fra at det ikke strider mod dine bestemmelser for dette site at en sjællænder tillader sige at spørge en jyde om hvorvidt denne nåede at besøge pågældende GP mens hun var på denne side af Storebælt.

/Tutankhamon

Nååå søde lille pus...fandt du mig igen. har du det godt så ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende. Hun er ikke de penge værd, som hun forlanger. Jeg synes ikke hun er specielt køn. Men værst af alt så er hun ryger- - og har dårlig ånde. Totalt turn off for mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...