Hop til indhold
Helot

Monika og Caty i Horsens

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt disse 2 piger et helt nyt sted i Horsens. Ikke fordi jeg tror det bliver et fast sted, for lejligheden står med et til salg skilt;-)

 

Caty tog imod, men det var Monika jeg havde en aftale med – og var glad for at det var sådan jeg havde valgt. Begge piger er virkelig petit. Caty er nok 1,5 meter høj, og Monika nok 1.65 med en virkelig lækker krop. Bestilte 30 min til 700,- plus 100,- for kys og 100,- for superfransk. Herudover forsøgte jeg med græsk. Lidt fordi hun var så petit, og jeg selv er ikke til de små. Tænkte det kunne være en sjov udfordring. Går ofte med uforrettet sag, når jeg har bestilt græsk.

Monika var meget medlevende, og det var et dejlig besøg, og især da vi havde sex kunne jeg mærke på hendes kys at hun nød det.

Fik hende også om på alle 4 og forsøgte et par gange med græske uden held. Efter lidt mere sex og en 69 ville hun gerne prøve igen, og denne gang med held. Så meget held, at jeg sjældent har mærket den så hård.

Et par søde piger – meget petit.

Fint nyt sted i Horsens på et lille torv, dog er indgangen lige ud for en dagligvare butik… Gør nu ikke mig noget, og der var ikke mange mennesker i dag.

 

Caty

Monika 

Redigeret af Helot
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Fedt, det jeg glad for..Havde også en tur deroppe.

Lidt beskidt, men fair. Der lå dog et kondom på gulvet , halvejs under sengen.

Men, da jeg stod der, skrev de pludselig at hendes veninde ikke var der så om jeg ville med Monika. Syns tiden gik, så nøjes med en hurtig omgang.

Så gik vi igang og alt var godt, lækker tøs...og stram og fin..Bevægede sig godt.

Men, så lige pludselig kom veninden ind , mens jeg var igang og sagde de var travlt..og jeg sku gå..ingen varsel...eller noget. Der var gået 10min.

Så måtte gå..

Men godt du havde en god oplevelse. Helot.

Man kan ikke være lige heldig altid.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Caty - og hold da op et lækkert lille nips! Godt halvanden meter og slank, men med en virkelig lækker, fast og velformet bagdel - og ligeså fine små bryster. Læg dertil et kønt ansigt og et sødt væsen - og man får Top kræs, simpelthen. Prikken over i’et: En lækker kødfuld mis med velvoksne læber - ja, det kan JEG i hvert fald godt lide.

Intet hastværk på min halve time til 600 og heller ingen restriktioner for antal stillinger osv. 

Hun er dog ikke voldsomt medlevende, men det kan jwg abstrahere fra, når pigen er SÅ lækker. 

Anbefales varmt til nipseelskere! Hun er i Horsens tre dage mere, sagde hun - men bliver i landet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...