Hop til indhold

Recommended Posts

mayweather skrev, for 5 minutter siden:

Annoncen virker fint for mig. Hun ser satme fin ud!  

Ved ikke hvilket sted det er...  men hvis nogen tager én for holdet, skal det gå hurtigt, "JUST 3 DAYS".

Ja det gør hun nemlig . 

Jeg tænker på at tage derind i aften, men det kunne være rart hvis der var en som kunne bekræfte billederne . kan se de er 2 på adressen. Hende den anden er ikke rigtig noget for mig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
mayweather skrev, for 1 time siden:

Kan du sende mig adressen i PB? Jeg kan ikke gennemskue hvor det er (måske jeg er blind)?

Hvad skal du med den:evil: adressen er kun noget man får når man har en aftale med GP:idea: 

Det er ikke ok at delle en adresse som ikke er oplyst i en annoncen læs retningslinjer :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu Krone. Jeg burde måske have specificeret jeg ikke ønskede den præcise adresse men bare området. Det er rart nok at kende lidt til hvor det er henne inden man booker, af hensyn til parkering, diskretion osv. Vi kører jo ikke alle rundt i en almindelig familiebil der blander sig i mængden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mayweather skrev, for 9 minutter siden:

Rolig nu Krone. Jeg burde måske have specificeret jeg ikke ønskede den præcise adresse men bare området. Det er rart nok at kende lidt til hvor det er henne inden man booker, af hensyn til parkering, diskretion osv. Vi kører jo ikke alle rundt i en almindelig familiebil der blander sig i mængden ;) 

Det kan man da i de fleste gange oplyst af GP:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
mayweather skrev, for 23 minutter siden:

 Det er rart nok at kende lidt til hvor det er henne inden man booker, af hensyn til parkering, diskretion osv. Vi kører jo ikke alle rundt i en almindelig familiebil der blander sig i mængden ;) 

Godt man har en cykel, så kan Porschen blive i garagen.....never mind, der er gode parkerings forhold ved fængslet slentre en tur hen ad Vestergade...så er det ikke langt igen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...