Guest Tatra Skrevet 18. December, 2018 Nogen der har mødt denne numse https://sugardaters.dk/show?alias=Eknumse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaltonLF 20 Skrevet 19. December, 2018 Jeps, og flere gange Gode bryster og dejlig røv, lidt chubby. En høj pige. Frisk på lidt af det hele, nåede ikke prøve anal med hende, men hun ville gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. Maj, 2019 Nogle nyere erfaringer med denne ChubbyBabe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 19. Maj, 2019 DaltonLF skrev, den 19-12-2018 at 21:49: Jeps, og flere gange Gode bryster og dejlig røv, lidt chubby. En høj pige. Frisk på lidt af det hele, nåede ikke prøve anal med hende, men hun ville gerne Hvor meget måtte du af med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 20. Maj, 2019 Casten skrev, den 18/5/2019 at 16:48: Nogle nyere erfaringer med denne ChubbyBabe ? Har også været mellem hendes ben en del gange. Tror dog ikke på anal, ikke at et siger mig noget, men syns hun har givet tegn til no go. Mine besøg har typisk været 2-3 timer, pris pr. gang 1500. Meget hen i det gfe-agtige, er et gange faldet i søvn med hende mellem mine arme, og hende også. Mine veje kommer ikke så ofte forbi hende mere, ellers tilbringer jeg gerne nogle timer med hende. PS: Chubby, ja lidt, men ved hun er på "afvikling". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 18. Juni, 2019 Hvor DaltonLF skrev, den 19-12-2018 at 21:49: Gode bryster Nogen ide om hvor store de er, og er det ungpige bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 18. Juni, 2019 Gammel rotte skrev, for 2 minutter siden: Hvor Nogen ide om hvor store de er, og er det ungpige bryster? Det er længe siden Dalton har været på, så jeg svarer: De er ikke store, vil sige medium. Ungpigebryster, hvad er det? Jeg vil ikke sige at EK´s stritter, det er de trods alt for store til, men de er ikke som de store latina-bryster man ellers kommer ud for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 18. Juni, 2019 1000 tak for svar. I min optik er ungpige faste bryster, der har en vist spænstighed. Virker som om du har nogen erfaring med hende, vil du anbefale et besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 30. Juni, 2019 Skal besøge hende i morgen - så ser frem til GFE oplevelse udfra det I beskriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eknumse 1 Skrevet 30. Juni, 2019 Jeg vil bare lige tilføje, at jeg ikke er en robot, i kan Ikke regne med, at jeg er på samme måde med jer som jeg er med andre... men ellers synes jeg det meget fint at i kan advare hinanden her inde... jeg vil dog lige advare at jeg snart sletter min bruger, da jeg ikke kan finde tid til at hygge mig der længere. Men håber, at i alle får hygget med andre og får et dejligt liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg