Hop til indhold
Guest drilletungen

Ju - Dejligt gensyn

Recommended Posts

Guest drilletungen

Efter den meget snak om Ju her på sitet på det seneste, fik jeg omsider taget mig sammen til at besøge hende i hendes nye, flotte sted - og det fortrød jeg ikke. Hun var præcis lige så smuk, sød og smilende som altid, og hendes nye koncept er førsteklasses: Skoene af og føderne i varmt vand, mens man får et glas velkomstsaft - og varm te efter massagen. Imellem disse to yderpunkter fik jeg den bedste times oliemassage, jeg nogen sinde har fået på noget thaisted. Så professionelt og samtidig indfølende, at jeg faktisk lå og fik en klump i halsen, mens jeg bare nød dette dejlige menneske arbejde med min krop.

Og nej jeg blev ikke tilbudt nogen "ekstraydelser" og var faktisk lettet over det. Jeg ved godt, at Ju nogle gange har tilbudt en håndtrold i sit gamle sted på Lyngbyvej, som hun leverede til samme topkarakter, som sin massage. Men det har aldrig været det, som det handlede om for hende. Og det er tydeligvis endnu mindre det, som det handler om i hendes nye sted. Så efter at have prøvet hendes vidunderlige massage og nydt hendes søde væsen igen, er jeg fuldstændig overbevist om, at Pussyguys beskrivelse om fuld pakke i en anden tråd er helt og aldeles fake news og en sølle mands fantasier.

Jeg forlod Ju ufattelig afslappet og veltilpas i kroppen, og her gjorde jeg så en fejl. Jeg fik lyst til en anden slags massage og opsøgte i min tågetilstand et thaisted på Nørrebro, hvor jeg betalte og fik fuld pakke. Ingen ting i vejen med kvindens krop - tværtimod - men resten var den sædvanlige omgang falske orgasmeryk i kroppen og lige så falske støn, mens jeg knoklede på om "dejligt skat, du gør det så godt".  Og så kostede det næsten det dobbelte af den seksstjernede oplevelse hos Ju.

Så min konklusion er, at den slags thaimassage gider jeg ikke mere, som i aldrig mere. Ju's massage er til gengæld totalt vanedannende, så i det nye år vil jeg bruge mine sammensparede skillinger på at besøge hende med jævne mellemrum og få byens bedste thaimassage af en, der virkelig ved, hvordan den del skal gøres. Og jeg vil opfordre alle til at behandle hende med største venlighed og respekt - ellers får I sgu med mig at bestille!!!

https://www.juwellnessandspa.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Hej.  Har idag haft En lignende oplevelse Som drilletungen.   Fandt bus 1a og kørte mod Strandvejen.   Blev budt velkommen af den ubeskrivelige smukke Ju.  Fik et stort smil og budt på dejligt fodbad og en lille juice på en bakke.  Ren forkælelse starter her.    Massagen var kyndig og professionel og jeg må bare sige ...... hold da kæft hun forstår hvordan man føler sig godt tilpas.  Puha.    Jeg var som genfødt.     Hjemme igen fik jeg dog lyst.   Gik på hjemmesiden og så fik den ellers som hatten passede.  ggggg.   Bedste oplevelse ever Selv om det måske var lidt anderledes.   Men føler virkeligt det hele gik op i en Højere enhed.   Men jeg vil 1000 gange hellere dette. End gå sluløret ud af en gang elendig oliesjask og hvad dertil hører.    Her fik jeg sgu alligevel noget top top kvalitet og en fantastisk time i himmerige    Jeg er fan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Ju for nogle dage siden.

Hun har virkelig ønsket at lave et kvalitets-sted med sin nye flotte klinik.

Som nævnt ovenfor er der varmt fodbad, som i vinterkulden kan være dejlig rart. Og et glas lækker juice.

Ikke noget med handjob, men dejligt professionel massage. En dejlig afslappende atmosfære.

Og bagefter betaling og en kop te med småkager.

Det er første gang, jeg har oplevet en thai-klinik, som virkelig satser på kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder rigtig hyggeligt og dejligt. Jeg får gode minder fra dengang, at jeg besøgte min gamle bedstemor. Der fik jeg også fodbad, varm. the og småkager:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Vil klart anbefale sports massage.   Eller ju massage.   Begge super professionelt.   

Var i øvrigt forbi igår. Ju var optaget så .Fik super god oliemassage af en lille super stærk ansat der hed gling eller gin.??? Hun  Virkede også super sød   

Godt nytår alle samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige fået en times Ju massage og er ligesom alle ovenstående brødre som genfødt.

Hun er sød, dygtig og stedet er en klasse over andre Thai steder.

Dejligt at der kun er fokus på massage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...