Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af af hooke op med Tulle en aften. Sød og meget nem at tale med. Tænkte at hun måske skulle være lidt forsigtig med at fortælle så meget fra sit privatliv, da man aldrig ved helt præcis hvor de værste creeps dukker op.

Dejlig at have sex med, og lige så dejlig at dele en flaske vin med. Det var et arrangement der stod i 2500 kr.

Annoncen lover hverken for meget eller for lidt, du får med andre ord det, du ser. Supernem at lave en aftale med, og uden at jeg ved det, tror jeg hun kan være en rigtig lille frækkert....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badcop skrev, for 23 minutter siden:

Kunne du linke til Tulle??

 

Mit medlemsskab udløb i går - men søg under brugernavn, og hun burde være den eneste der dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 17/12/2018 at 18:52:

Havde fornøjelsen af af hooke op med Tulle en aften. Sød og meget nem at tale med. Tænkte at hun måske skulle være lidt forsigtig med at fortælle så meget fra sit privatliv, da man aldrig ved helt præcis hvor de værste creeps dukker op.

Dejlig at have sex med, og lige så dejlig at dele en flaske vin med. Det var et arrangement der stod i 2500 kr.

Annoncen lover hverken for meget eller for lidt, du får med andre ord det, du ser. Supernem at lave en aftale med, og uden at jeg ved det, tror jeg hun kan være en rigtig lille frækkert....

Hvad fik du for 2500 kr.?

Altså var det en hel aften med snak og sex adskillige gange? Eller var det mere lige på og kun en gang?

Prisen kan jo både være høj eller lav afhængig af hvad du fik tilbage, så kan du knytte lidt ord på det?

På forhånd tak og god jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 16 minutter siden:

Hvad fik du for 2500 kr.?

Altså var det en hel aften med snak og sex adskillige gange? Eller var det mere lige på og kun en gang?

Prisen kan jo både være høj eller lav afhængig af hvad du fik tilbage, så kan du knytte lidt ord på det?

På forhånd tak og god jul.

Det kunne det nok have været - jeg var dog mest ude efter en one-timer. Det virkede ikke som om hun havde travlt med at komme afsted :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er (lidt for chubby) men, hun er ganske vild med sex. hun snakker en et øre af, men kan man abstraherer fra det - så er det fint.
Du får ikke en "fit ung" pige, men en pige der gerne vil kneppes, og der er lidt at holde i - og ja, ikke travlt med at komme ud af døren.
Det skal siges, det er ca. 1 år siden jeg  var sammen med hende, der mødte jeg hende i Valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...