Hop til indhold
Globetrotteren

Cara/Coco, Aarhus - lækker oplevelse

Recommended Posts

Lad os bare begynde med konklusionen. TS Coco er en dejlig pige, sødt smil, lækker slank krop og en skøn pik, der elsker at blive suttet og kneppe.

Pige 9/10

Oplevelse 9,5/10

Stedet 5/10

Kommunikationen gik forholdsvis smertefrit, men da jeg ankom til stedet var der lidt forvirring fra min side, om Coco havde fået mine beskeder. Men ind kom jeg i en kælderlejlighed uden den store charme. Og der stod Coco med det skønneste hvide smil i badekåbe og bød velkommen. Ind i det lille værelse, hvor vi kyssede og fik en snak om, hvad jeg kunne tænke mig. Og der vidste jeg så ikke, hvad jeg skulle svare, men jeg ville bare have en god gensidig oplevelse, og sådan blev det. Efter en tur på det kolde terrasso-gulv i det ældre badeværelse listede jeg ind på værelset med Coco som guide.

Så fulgte en dejlig massage af fødder, ben og ryg, først uden og derefter med olie. Det førte over i B2B massage med kys og Cocos pik, der gned mellem mine balder. Mums.

Mere kys, og hendes brystvorter fik en tur. Imens gned vi hinandens pikke og min mund fandt vej ned mellem Cocos ben. Og så fik jeg suttet grundigt og gagget lidt. En dejlig pik, der reagerer og bliver hård. Så endte det i 69, hvor jeg nær var blevet kvalt i hendes pik, mens hun gjorde gengæld.

Så legede vi cowboy med hende som rytter, så jeg kunne se på hende, mens hun red. Over i doggy, hvor jeg fik stødt til. Sikke en vidunderlig krop og støn. Mere sutteri, hvor jeg fik suttet grundigt på hendes pikhovedet, og hvor hun guidede mig til at tage den dybt.

Så var hun klar. På med gummi og mig på ryggen med en pude under lænden. Hun fik skubbet mine ben godt op og pressede sig mod mig. Av av i begyndelsen. Det varede lidt inden, jeg vænnede mig til det, men gav hun fuld gas, og jeg blev grundig brugt. Det endte med, at jeg blev fingerkneppet, mens jeg gjorde mig selv færdig. Flere kys, en skyller under bruseren og afsked med flere kys.

Som jeg forstod på hende, er hun i landet nogle få dage endnu, så skynd jer at få oplevet hende, inden det er for sent. Two thumbs up.

Annonce: https://annoncelight.dk/showad/265330

Shemalewiki profil: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5413&lan=da

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...