Hop til indhold
Jyde1976

EPISKE MAI I RANDERS...Absolut et MUST!!

Recommended Posts

Hej allesammen 

Nu har jeg efterhånden læst en del af de anmeldelser, der er at finde herinde og tænkte at jeg nu nok hellere måtte bidrage istedet for blot at være med på sidelinien.

Min årsag til at give en anmeldelse er ganske simpel... EPISKE MAI i Randers.

https://www.episkm.com/randers

Eftee længere tid havde jeg gået og overvejet at jeg skulle prøve at gøre noget godt for mig selv. Fik derfor læst flere af jeres anmeldelser og kom frem til at jeg gerne ville prøve episk massage. Ud fra de anmeldelser jeg fik læst kom jeg frem til det skulle være MAI. Det har jeg bestemt ikke fortrudt!!.

Til at starte med så ligger stedet rigtig fint og diskret inde i et erhvervsområde, hvilket jeg synes var super behageligt. 

Inden mit møde var der god  og hurtig dialog over mail, hvor vi fik aftalt tid og gennem vores snak nåede vi frem til at jeg skulle have en almindelig standard time til 1.000 kroner. ( nok det eneste jeg har fortrudt at jeg ikke tog halvanden, men det gør jeg næste gang).

Bliver mødt i døren af super søde og dejlige MAI som med et stort smil byder mig velkommen og vi går sammen ind i lokalet med briksen. Lokalet er iøvrigt super fint og meget rent og man mærker straks den behagelige stemning. 

Vi starter med en god snak om hvad jeg kan forvente og giver mig nogle tips til at slappe af og egentlig bare prøve at nyde. Hun havde iøvrigt også forberedt mig en smule på mail inden, hvilket samtidig gav en super helhedsoplevelse.

jeg får smidt mit tøj og lagt mig på briksen og uden at gå i detaljer omkring selve seancen kan jeg sige så meget at HELE timen var et stort væld af berøringer, så jeg rystede over hele kroppen da vi var færdige.

Om jeg kom?.. JA, kæmpe stort og var sgu lidt overvældet bagefter. Utroligt man skulle på den anden side af 40 år, før man oplevede det, det skulle jeg være startet på for 20 år siden. 

Så er allerede i gang med at finde plads til min næste tid, denne gang med en halv times massage først, tænker det bliver en sindssygt vild oplevelse

Vil sige at hvis man gerne vil forkæle sig selv, så få fingeren ud og taget kontakt til Mai, hun er for vild og får noget vildt frem i en. 

Måske en lille juleselvforkælelsesgave til en selv til jer drenge.

good luck og håber i får en ligeså sindsyg oplevelse som mig!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel

Det lyder som en god oplevelse. Har selv prøvet Julie i Aalborg, og det er også godt. Fik en lille følelse af den indre orgasme, men Mai kan måske noget mere så den følelse bliver kraftigerer. Det må næsten prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...