Guest Randersand Skrevet 17. December, 2018 (edited) Davs. Jeg søger erfaringer med penispumper - både “for sjov” og rent medicinsk. Jeg er efter en kræftoperation ikke i stand til at fremtrylle en erektion, og er blevet anbefalet at forsøge med en penispumpe. Der er et stort marked for sådan nogle krabater, og ikke mindst en prisforskel på tusindvis af kroner. Har nogen herinde noget at sige om at retfærdiggøre et køb til 2000,- når man kan finde et andet produkt til 200? Redigeret 17. December, 2018 af Randersand Typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 17. December, 2018 Randersand skrev, for 3 minutter siden: Davs. Jeg søger erfaringer med penispumper - både “for sjov” og rent medicinsk. Jeg er efter en kræftoperation ikke i stand til at fremtrylle en erektion, og er blevet anbefalet at forsøge med en penispumpe. Der er et stort marked for sådan nogle krabater, og ikke mindst en prisforskel på tusindvis af kroner. Har nogen herinde noget at sige om at retfærdiggøre et køb til 2000,- når man kan finde et andet produkt til 200? Gå aldrig efter de billige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 17. December, 2018 Madame Illona skrev, for 9 minutter siden: Gå aldrig efter de billige Skal det i næsen, munden eller på pikken så holder det råd max. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 17. December, 2018 DETH skrev, for 37 minutter siden: Skal det i næsen, munden eller på pikken så holder det råd max. Øhhh hvad mener du ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. December, 2018 Randersand skrev, for 3 timer siden: Jeg er efter en kræftoperation ikke i stand til at fremtrylle en erektion, og er blevet anbefalet at forsøge med en penispumpe. Der er et stort marked for sådan nogle krabater, og ikke mindst en prisforskel på tusindvis af kroner. Jeg håber du efter omstændighederne har det godt oven på operationen. Jeg vil råde dig til at søge personlig hjælp i en betjent forretning så du ved besøg kan spørge, se og røre. Hvis du foreligger dem problemstillingen er jeg sikker på de vil rådgive dig bedst muligt og ikke bare med salg for øje. Held og lykke og del gerne evt. erfaringer da du sikkert ikke er den eneste i same situation. Bedste hilsner DK fyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. December, 2018 Hotgirl i Århus har et rimelig udvalg og kompetente til rådgivning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 17. December, 2018 Hvis jeg var i din situation efter sådan et forløb. Så ville jeg tage fat i en sexologisk klinik og tale med dem om råd og vejledning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 17. December, 2018 DETH skrev, for 6 timer siden: Skal det i næsen, munden eller på pikken så holder det råd max. ditto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. December, 2018 Det er ikke raketvidenskab. Den skal bare lave vakuum, dvs have en pumpe, en ventil og en "pakning" så.den holder nogenlunde tæt ved roden. Prøv dog bare en, der er ret billig, så du kan se om det overhovedet er noget. Vær forberedt på at erektionen falder hurtigt, når du tager dimsen af. Hvis erektionen udebliver fordi blodet løber tilbage, så hjælper pumpen ikke medmindre du samtidig bruger en relativt stram penisring sammen med den. En ring kan hjælpe med at holde på blodet lidt længere. https://www.psychologytoday.com/us/blog/all-about-sex/201601/penis-pumps-play-size-treat-ed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aktivnydende 43 Skrevet 17. December, 2018 Runner skrev, for 6 timer siden: Hvis jeg var i din situation efter sådan et forløb. Så ville jeg tage fat i en sexologisk klinik og tale med dem om råd og vejledning. Kan klart anbefale den fra medintim og den kan købes hos elseoshop.dk..................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg