Hop til indhold
AalborgLook

Hygge med Nemtøs

Recommended Posts

Efter flere forsøg lykkedes det endlig at få en hyggestund med @Nemtøs.
Vi havde aftalt at det skulle foregå på mit arbejde, og hun mødte op præcis som aftalt. Hun spurgte om hun levede op til mine forventninger og det gjorde hun absolut - virklig smuk og smilende.
Vi har jo se det meste af hende i hendes slefitråd, hvor hun har fornøjet os med alle hendes mega frække billder.
Hurtigt smuttede vi ind på et toilet, så jeg kunne få hilst "ordentligt" på hende med dybe tungekys og lidt smæk i hendes skønne røv.
Derefter smuttede vi i kælderne i et aflæst rum hvor vi fortsatte. Jeg har aldrig rigtig været så meget til blowjob, men nøj hvor hun kunnne tage min pik! Hun fik også en ordentlig slikke tur hvor hun blev meget våd og da jeg mente at det var nok blev jeg beordret til at fortsætte - skønt.
Da det til sidst var min tur til at få udløsning, tog hun pikken i munden igen og slugte hver en dråbe!
Det var et virkelig skønt møde med Nemtøs som absolut trænger til gentagelse. Men så skal det nok foregå i en seng så der kan blive kneppet igennem.

Og jeg fandt ud af hvorfor hun hedder "Nemtøs". Der er fordi hun er NEM at snakke med og så er hun en mega fræk TØS.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 21 minutter siden:

Efter flere forsøg lykkedes det endlig at få en hyggestund med @Nemtøs.
Vi havde aftalt at det skulle foregå på mit arbejde, og hun mødte op præcis som aftalt. Hun spurgte om hun levede op til mine forventninger og det gjorde hun absolut - virklig smuk og smilende.
Vi har jo se det meste af hende i hendes slefitråd, hvor hun har fornøjet os med alle hendes mega frække billder.
Hurtigt smuttede vi ind på et toilet, så jeg kunne få hilst "ordentligt" på hende med dybe tungekys og lidt smæk i hendes skønne røv.
Derefter smuttede vi i kælderne i et aflæst rum hvor vi fortsatte. Jeg har aldrig rigtig været så meget til blowjob, men nøj hvor hun kunnne tage min pik! Hun fik også en ordentlig slikke tur hvor hun blev meget våd og da jeg mente at det var nok blev jeg beordret til at fortsætte - skønt.
Da det til sidst var min tur til at få udløsning, tog hun pikken i munden igen og slugte hver en dråbe!
Det var et virkelig skønt møde med Nemtøs som absolut trænger til gentagelse. Men så skal det nok foregå i en seng så der kan blive kneppet igennem.

Og jeg fandt ud af hvorfor hun hedder "Nemtøs". Der er fordi hun er NEM at snakke med og så er hun en mega fræk TØS.

Tak  for  en  rigtig  dejlig  og  fræk  oplevelse  i dit  selskab. 

Jeg  skylder  dig  en ordenlig  omgang  i 2019 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Skumfyren skrev, for 16 minutter siden:

Er det virkelig så besværligt at skrive by-navnet ude på forsiden?

Er du ude på et orienteringsløb?:)

Nemtøs har det vist også med og fare vild;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 20 minutter siden:

Er du ude på et orienteringsløb?:)

Nemtøs har det vist også med og fare vild;)

Enzo.

Du  kan  aldrig  vide  dig  sikker  hvor  jeg  dukker  op  i fastlandet og  det  fynske  ø-hav  :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumfyren skrev, for 2 timer siden:

Er det virkelig så besværligt at skrive by-navnet ude på forsiden?

Og hvilken forside er det lige du snakker om her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Du  kan  aldrig  vide  dig  sikker  hvor  jeg  dukker  op  i fastlandet og  det  fynske  ø-hav  :-) :-)

Men han må jo have været sammen med dig i kun een by

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skumfyren skrev, for 29 minutter siden:

Men han må jo have været sammen med dig i kun een by

Ålborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
AalborgLook skrev, den 17/12/2018 at 12:38:

Efter flere forsøg lykkedes det endlig at få en hyggestund med @Nemtøs.
Vi havde aftalt at det skulle foregå på mit arbejde, og hun mødte op præcis som aftalt. Hun spurgte om hun levede op til mine forventninger og det gjorde hun absolut - virklig smuk og smilende.
Vi har jo se det meste af hende i hendes slefitråd, hvor hun har fornøjet os med alle hendes mega frække billder.
Hurtigt smuttede vi ind på et toilet, så jeg kunne få hilst "ordentligt" på hende med dybe tungekys og lidt smæk i hendes skønne røv.
Derefter smuttede vi i kælderne i et aflæst rum hvor vi fortsatte. Jeg har aldrig rigtig været så meget til blowjob, men nøj hvor hun kunnne tage min pik! Hun fik også en ordentlig slikke tur hvor hun blev meget våd og da jeg mente at det var nok blev jeg beordret til at fortsætte - skønt.
Da det til sidst var min tur til at få udløsning, tog hun pikken i munden igen og slugte hver en dråbe!
Det var et virkelig skønt møde med Nemtøs som absolut trænger til gentagelse. Men så skal det nok foregå i en seng så der kan blive kneppet igennem.

Og jeg fandt ud af hvorfor hun hedder "Nemtøs". Der er fordi hun er NEM at snakke med og så er hun en mega fræk TØS.

Misunder din oplevelse for VILDT.

Hvem ville ikke gerne se den frække Nemtøs sutte løs på ens pik og ikke mindst se hende nyde og ta imod ens ladning til sidst.❤

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...