Hop til indhold
Guest Professoren

Kolding nyhed - en god en af slagsen

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej Guys

Jeg besøgte denne her smukke og kultiverede pige for lidt siden.

Efter i lang tid at have kørt udenom Kolding pga. dårlige erfaringer med de gængse, forklædte "enarmede banditter", hvor det tilsyneladende kun handler om at levere samlebåndsydelser, tog jeg chancen på den nye pige. Jeg havde stålsat mig ift. at vende om inden der kom penge op af lommen, hvis der lyste blot i én lille rød lampe.

Det gjorde det ikke. Ailis - som jeg tor hun kaldte sig - er en virkelig smuk, voksen, velholdt, sjov og kultiveret pige. På én og samme tid almindelig og professionel. Relativt høj af en thai pige at være, slank uden at være mager, gode naturlige (tor jeg nok) bryster og en naturlig behåret mis - lige efter min smag. Hun taler rigtig godt dansk.

Jeg fik alt jeg bad om, dog ikke uden en vis overtalelse - som jeg tænker var en del af det professionelle B) - og til en pris jeg ville betale. Ikke i den billige ende, men heller ikke overpris. Nu er jeg ikke en der gerne prutter om prisen, men det blev der i høj grad lagt op til. ;)

Hendes service levede rigtig godt op til hendes smukke ydre og hendes tiltalende væsen, og jeg kommer da helt sikker tilbage.

Hun fortalte at hun normalt holdt til i København, men at hun i en periode ville se om der var basis for en forretning i det jyske. Hun bliver her ugen ud i første omgang, og er så tilbage igen mellem jul og nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder rigtig dejligt

Jeg vil gerne se om jeg kan komme forbi, måske på torsdag H or jeg har en fridag

Kan du, måske i en PM, skrive hvad du betalte og for hvad? Lige som dig er jeg ikke ‘prutte-typen’, men vi rigtig gerne vide hvor udgangspunktet er?

Vil du være venlig at svare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Zifa1971 skrev, for 14 timer siden:

Annoncen siger Låsbygade men ikke noget nr. Vil du evt oplyse hus nr ? 

Du får nummeret af pigen. Det er en relativt diskret indgang, hvor du kan gå ind med det samme og ringe på ved pigen.

 

Voksen mand skrev, for 10 timer siden:

Lyder rigtig dejligt

Jeg vil gerne se om jeg kan komme forbi, måske på torsdag H or jeg har en fridag

Kan du, måske i en PM, skrive hvad du betalte og for hvad? Lige som dig er jeg ikke ‘prutte-typen’, men vi rigtig gerne vide hvor udgangspunktet er?

Vil du være venlig at svare mig?

Jeg fik blød, sensuel massage med fuld pakke.

Udgangspunktet for pigen er i den høje ende - men læg din gode opførsel sammen med et par hundrede oveni Vejle-priserne, så vil jeg tro pigen er tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede til hende i formiddags og bestilte tid til senere på dagen, vel mødt på adressen med dejlig diskret indgang uden div blinkende skilte og store prydede reklamer på facaden smuttede jeg uset ind i opgangen, ringede på og blev lukket ind af en utrolig smuk og slank moden kvinde, hun viste mig ind et stilrent værelse med en 3/4 seng og et stort spejl på vægen. Det her blir frækt var min første tanke da jeg så sengen, sengen indbød ikke just til god massage, blev bedt om at ligge tøjet hun kom tilbage og vi aftalte ydelser op pris, så smed hun også tøjet og jeg blev puffet ned på sengen liggende på maven og hun begyndte en meget blød og sensuel massage, andet kunne heller ikke lade sig gøre i den bløde seng. Hun sørgede hele tiden for at holde liv i lille Peter med små korte stref. Så blev det vend om tid og de korte stref blev flere og flere, de små dejlige og naturlige bryster kom nærmere efterhånden som hun gled op og ned af min krop , og mens jeg smagte på de små stive vorter gned hun sin mis op og ned over min nu dunkende pik, og så skete det der bare ikke må ske, jeg kom til at nappe for hårdt og i et sæt rykkede hun tilbagetog jeg gled helt i bund i hendes smask våde og stramme fisse, hun kom lige så hurtig af som hun var kommet på, og undskyldte mange gange. 

Så hurtigt på med dutten og hun red mig til bristepunktet, så hoppede hun af og afsluttede med hånd, både hun og jeg var overrasket over den store ladning jeg kunne lande ud over både hende og jeg, (jeg var på besøg ved Lita i går aftes) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zifa1971 skrev, den 18/12/2018 at 23:48:

Ringede til hende i formiddags og bestilte tid til senere på dagen, vel mødt på adressen med dejlig diskret indgang uden div blinkende skilte og store prydede reklamer på facaden smuttede jeg uset ind i opgangen, ringede på og blev lukket ind af en utrolig smuk og slank moden kvinde, hun viste mig ind et stilrent værelse med en 3/4 seng og et stort spejl på vægen. Det her blir frækt var min første tanke da jeg så sengen, sengen indbød ikke just til god massage, blev bedt om at ligge tøjet hun kom tilbage og vi aftalte ydelser op pris, så smed hun også tøjet og jeg blev puffet ned på sengen liggende på maven og hun begyndte en meget blød og sensuel massage, andet kunne heller ikke lade sig gøre i den bløde seng. Hun sørgede hele tiden for at holde liv i lille Peter med små korte stref. Så blev det vend om tid og de korte stref blev flere og flere, de små dejlige og naturlige bryster kom nærmere efterhånden som hun gled op og ned af min krop , og mens jeg smagte på de små stive vorter gned hun sin mis op og ned over min nu dunkende pik, og så skete det der bare ikke må ske, jeg kom til at nappe for hårdt og i et sæt rykkede hun tilbagetog jeg gled helt i bund i hendes smask våde og stramme fisse, hun kom lige så hurtig af som hun var kommet på, og undskyldte mange gange. 

Så hurtigt på med dutten og hun red mig til bristepunktet, så hoppede hun af og afsluttede med hånd, både hun og jeg var overrasket over den store ladning jeg kunne lande ud over både hende og jeg, (jeg var på besøg ved Lita i går aftes) 

God oplevelse

Hun kunne ikke i dag men jeg vil prøve i morgen formiddag. Hvad betalte du for den oplevelse?? (Gerne PM)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg tid for et par dage siden til at kigge forbi en aften. Ringede og forespurgte om en tid snarest og fik at vide jeg kunne komme 1/2 time efter. Det er rigtigt at hun ikke er let at lokke og da jeg ikke er prutte-om-prisen-typen kom jeg nok af med lidt for meget, forstået på den måde at hegning kunne ha pruttet prisen et par hundrede ned. Som der er sagt tidligere så ligges der op til forhandling om både pris og hvad der skal ske.

Men det gør intet. Jeg fik den bedste thai B2B massage jeg nogensinde har fået. Efter en dejlig blid oliemassage gned hun sin smukke og lækre krop mod min på alle tænkelige måder. Og hun ville gerne røres ved, kysses på, bides blidt i og slikkes. Og hun sutter som en drøm. Hun gjorde mig stenhård i en grad som jeg ikke oplever altid.

Afslutningen var, efter mit valg, med hånden. Og det var virkeligt dejligt. Hun havde ikke travlt med at få mig ud bagefter, og et bad både før og efter blev det også til. Hun er lækker at se på, røre ved og være intim med. Dejligt med øjenkontakt undervejs.

Kommer jeg igen? Ja det tror jeg bestemt. Bliver hun i Kolding bliver det vanskeligt at prioritere privatøkonomien.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

findes der et billede af hende

kan at hun åbenbart har lidt problemer med at svare på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...