Hop til indhold

Da Thai massage i Kjellerup

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været der for nylig? Sidste anmeldelse er fra marts 2017.

Skrevet
crunzie skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har været der for nylig? Sidste anmeldelse er fra marts 2017.

Tror det er de færreste, der ved hvilken klinik du henviser til - og et link til den sidste anmeldelse, gider du heller ikke engang indsætte - eller som det mest enkle: fortsætte den gamle anmeldelse ;-)

Skrevet

Sikke da et fedt humør alle har I øjeblikket.  Jeg bliver også hakket på. I kan hakke på jer selv eller lad forh... da være med at svare. 

Manden spørger jo bare og kender man ikke stedet,  så lad dog være med at svare,  hvor svært kan det være. 

Jo jeg kender godt stedet, men har ikke været der i lang tid, så kan desværre ikke hjælpe. 

Det er jul, det er cool,  det er der man hygger sig mest.... Eller hvad 

Skrevet

Hvis det er hende på Nørregade har jeg besøgt hende for flere år siden.  Underbukser skulle være på, men hun  gav en god hård massage. Om hun stadigvæk er der ved jeg ikke. 

Skrevet
Tene skrev, for 15 timer siden:

Sikke da et fedt humør alle har I øjeblikket.  Jeg bliver også hakket på. I kan hakke på jer selv eller lad forh... da være med at svare. 

Manden spørger jo bare og kender man ikke stedet,  så lad dog være med at svare,  hvor svært kan det være. 

Jo jeg kender godt stedet, men har ikke været der i lang tid, så kan desværre ikke hjælpe. 

Det er jul, det er cool,  det er der man hygger sig mest.... Eller hvad 

Det er bare træst at være til julefrokost, hvor folk tror de kan få det hele leveret på et sølvfad, uden selv at bidrage til festen ;-)

Skrevet

Det ligger i Hvam men postnummer 8620 Kjellerup 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.