Hop til indhold

Recommended Posts

crunzie skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har været der for nylig? Sidste anmeldelse er fra marts 2017.

Tror det er de færreste, der ved hvilken klinik du henviser til - og et link til den sidste anmeldelse, gider du heller ikke engang indsætte - eller som det mest enkle: fortsætte den gamle anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da et fedt humør alle har I øjeblikket.  Jeg bliver også hakket på. I kan hakke på jer selv eller lad forh... da være med at svare. 

Manden spørger jo bare og kender man ikke stedet,  så lad dog være med at svare,  hvor svært kan det være. 

Jo jeg kender godt stedet, men har ikke været der i lang tid, så kan desværre ikke hjælpe. 

Det er jul, det er cool,  det er der man hygger sig mest.... Eller hvad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende på Nørregade har jeg besøgt hende for flere år siden.  Underbukser skulle være på, men hun  gav en god hård massage. Om hun stadigvæk er der ved jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 15 timer siden:

Sikke da et fedt humør alle har I øjeblikket.  Jeg bliver også hakket på. I kan hakke på jer selv eller lad forh... da være med at svare. 

Manden spørger jo bare og kender man ikke stedet,  så lad dog være med at svare,  hvor svært kan det være. 

Jo jeg kender godt stedet, men har ikke været der i lang tid, så kan desværre ikke hjælpe. 

Det er jul, det er cool,  det er der man hygger sig mest.... Eller hvad 

Det er bare træst at være til julefrokost, hvor folk tror de kan få det hele leveret på et sølvfad, uden selv at bidrage til festen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...