Hop til indhold
blogbuster

Hvad med os rygere?

Recommended Posts

Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung?

[Tak i øvrigt til alle der har skrevet de meget malende og udførlige beretninger fra stedet i Berlin. Skal derned i den sidste uge af oktober/først i november og påtænker at besøge Erlebniswohnung].

Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker].

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung?

For undertegnede er det desværre OK at ryge i spisestuen. Så du får ingen problemer med din rygetrang.

Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker].

Har besøgt stedet på en mandag fra middagstid. Da var der ikke ret mange gæster.

/CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung?

[Tak i øvrigt til alle der har skrevet de meget malende og udførlige beretninger fra stedet i Berlin. Skal derned i den sidste uge af oktober/først i november og påtænker at besøge Erlebniswohnung].

Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker].

Du må ryge i opholdsstuen/spisestuen,

jeg er ikke-ryger så det er faktisk irriterende at folk må ryge når man spiser... :(

Først på ugen er der mindst "run på" , jeg har også været der på en onsdag og der kom mange hen på eftermiddagen jeg gætter på 40-50 personer.

Så det kan svinge meget... men du skal nok undgå fre-lør, hvis du ikke vil have mange mænd omkring dig.

Viel Spaß :D

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...