Hop til indhold

Hvad med os rygere?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung?

[Tak i øvrigt til alle der har skrevet de meget malende og udførlige beretninger fra stedet i Berlin. Skal derned i den sidste uge af oktober/først i november og påtænker at besøge Erlebniswohnung].

Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker].

Skrevet

Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung?

For undertegnede er det desværre OK at ryge i spisestuen. Så du får ingen problemer med din rygetrang.

Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker].

Har besøgt stedet på en mandag fra middagstid. Da var der ikke ret mange gæster.

/CPH

Skrevet

[Tak i øvrigt til alle der har skrevet de meget malende og udførlige beretninger fra stedet i Berlin. Skal derned i den sidste uge af oktober/først i november og påtænker at besøge Erlebniswohnung].

Du må ryge i opholdsstuen/spisestuen,

jeg er ikke-ryger så det er faktisk irriterende at folk må ryge når man spiser... :(

Først på ugen er der mindst "run på" , jeg har også været der på en onsdag og der kom mange hen på eftermiddagen jeg gætter på 40-50 personer.

Så det kan svinge meget... men du skal nok undgå fre-lør, hvis du ikke vil have mange mænd omkring dig.

Viel Spaß :D

Nille

Skrevet
  • Author

Tak til Copenhagen og Nille for svar. Jeg skal nok begrænse mit smøg-forbrug til det minimale :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.