Hop til indhold
Guest Aros

Lille blondine i Århus

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/249145

Jeg var forbi stedet her, hvor jeg mindes at have været før i Skejby, gode parkeringsmuligheder og diskret lejlighed.

Jeg havde læst gode anmeldelser af hende, der vist kalder sig "Lille Blondine"

Billederne kan ses på linket og er helt ægte, så man ser hvad man får der ;)

Hun er præcis som de andre rosende anmeldelser af lidt ældre dato siger om hende. 

Sød, medlevende, serviceminded, og hun har nogle dejlige ægte faste ungpigebryster, hvilket jeg personligt synes ret godt om. I øvrigt har hun også en flot krop, hvor der ikke er et gram fedt for meget (imodsætning til min krop :D )

Meget snakkesaglig er hun også.

Hun er her kun et par dage endnu, men kommer tilbage i starten af det nye år, og jeg vil også komme tilbage og besøge hende til den tid :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 16/12/2018 at 16:30:

https://annoncelight.dk/showad/249145

Jeg var forbi stedet her, hvor jeg mindes at have været før i Skejby, gode parkeringsmuligheder og diskret lejlighed.

Jeg havde læst gode anmeldelser af hende, der vist kalder sig "Lille Blondine"

Billederne kan ses på linket og er helt ægte, så man ser hvad man får der ;)

Hun er præcis som de andre rosende anmeldelser af lidt ældre dato siger om hende. 

Sød, medlevende, serviceminded, og hun har nogle dejlige ægte faste ungpigebryster, hvilket jeg personligt synes ret godt om. I øvrigt har hun også en flot krop, hvor der ikke er et gram fedt for meget (imodsætning til min krop :D )

Meget snakkesaglig er hun også.

Hun er her kun et par dage endnu, men kommer tilbage i starten af det nye år, og jeg vil også komme tilbage og besøge hende til den tid :)

 

 

Nogen omtrentlig dato for hendes tilbagevenden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
BrandMand09 skrev, for 40 minutter siden:

Nogen omtrentlig dato for hendes tilbagevenden?

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 16/12/2018 at 16:30:

https://annoncelight.dk/showad/249145

Jeg var forbi stedet her, hvor jeg mindes at have været før i Skejby, gode parkeringsmuligheder og diskret lejlighed.

Jeg havde læst gode anmeldelser af hende, der vist kalder sig "Lille Blondine"

Billederne kan ses på linket og er helt ægte, så man ser hvad man får der ;)

Hun er præcis som de andre rosende anmeldelser af lidt ældre dato siger om hende. 

Sød, medlevende, serviceminded, og hun har nogle dejlige ægte faste ungpigebryster, hvilket jeg personligt synes ret godt om. I øvrigt har hun også en flot krop, hvor der ikke er et gram fedt for meget (imodsætning til min krop :D )

Meget snakkesaglig er hun også.

Hun er her kun et par dage endnu, men kommer tilbage i starten af det nye år, og jeg vil også komme tilbage og besøge hende til den tid :)

 

 

 Hun lyder da MEGET interessant !  Må hellere holde øje med, hvornår hun er tilbage i Aarhus (?) !

Er dog lidt nysgerrig - alle der nævner hende siger 'lille', men ingen steder kan jeg finde nogen fysiske mål af nogen art, og når man ser billederne, så ser hun jo ikke just lille ud (altså i højden), synes jeg...?!  Ca. hvor høj er hun egentlig ?

En anden ting er brysterne - på billederne lufter hun dem ikke, men de ser umiddelbart 'fixede' ud ...er de det ?

På forhånd mange tak - Godt nytår alle !

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, for 4 minutter siden:

 Hun lyder da MEGET interessant !  Må hellere holde øje med, hvornår hun er tilbage i Aarhus (?) !

Er dog lidt nysgerrig - alle der nævner hende siger 'lille', men ingen steder kan jeg finde nogen fysiske mål af nogen art, og når man ser billederne, så ser hun jo ikke just lille ud (altså i højden), synes jeg...?!  Ca. hvor høj er hun egentlig ?

En anden ting er brysterne - på billederne lufter hun dem ikke, men de ser umiddelbart 'fixede' ud ...er de det ?

På forhånd mange tak - Godt nytår alle !

Z.

Jeg retter lige mig selv - jeg fandt lige nu et sted, hvor hendes højde står til 170cm.  Det er da stadig helt fint med mig, men det falder da ikke i kategorien 'lille'... gør det ?  Never mind... hun skal stadig have et besøg ! :-)

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Zorba skrev, for 8 minutter siden:

 Hun lyder da MEGET interessant !  Må hellere holde øje med, hvornår hun er tilbage i Aarhus (?) !

Er dog lidt nysgerrig - alle der nævner hende siger 'lille', men ingen steder kan jeg finde nogen fysiske mål af nogen art, og når man ser billederne, så ser hun jo ikke just lille ud (altså i højden), synes jeg...?!  Ca. hvor høj er hun egentlig ?

En anden ting er brysterne - på billederne lufter hun dem ikke, men de ser umiddelbart 'fixede' ud ...er de det ?

På forhånd mange tak - Godt nytår alle !

Z.

Jeg skriver i min anmeldelse svaret på det du spørger om, omkring brysterne ;)

Hun ser ud til at være højere på billederne end i virkeligheden. Jeg vil skyde på hun er cirka 155 cm  cm høj, men det er et skud. Men ergo er hun i min verden lille.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Zorba skrev, Lige nu:

Jeg retter lige mig selv - jeg fandt lige nu et sted, hvor hendes højde står til 170cm.  Det er da stadig helt fint med mig, men det falder da ikke i kategorien 'lille'... gør det ?  Never mind... hun skal stadig have et besøg ! :-)

Z.

Jeg vil vove den påstand, at hun ikke er 170 cm høj, det er hun ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Jeg skriver i min anmeldelse svaret på det du spørger om, omkring brysterne ;)

Hun ser ud til at være højere på billeder end i virkeligheden. Jeg vil skyde på hun er cirka 155 cm  cm høj, men det er et skud. Men ergo er hun i min verden lille.

For hunde... det gjorde du da også... det så jeg ikke... sikkert fordi jeg fokuserede så meget på ordet 'ungpigebryster'.... jeg er solgt når jeg ser eller hører det ord...! ;-)

Mht. højden, så stoler jeg mere på dig end på annoncen, så det er bare helt fjong !  Tak for info !

Tror du man bare skal holde øje med den eksisterende annonce, eller vil hun mon lave en ny, når hun vender tilbage...?

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Zorba skrev, Lige nu:

For hunde... det gjorde du da også... det så jeg ikke... sikkert fordi jeg fokuserede så meget på ordet 'ungpigebryster'.... jeg er solgt når jeg ser eller hører det ord...! ;-)

Mht. højden, så stoler jeg mere på dig end på annoncen, så det er bare helt fjong !  Tak for info !

Tror du man bare skal holde øje med den eksisterende annonce, eller vil hun mon lave en ny, når hun vender tilbage...?

Z.

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg laver regelmæssigt , dvs næsten dagligt, en søgning på AL på piger i Aarhus, for at se om der er en GP jeg bare må besøge. Så kan jeg sende dig en PM, når jeg ser hun er tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, Lige nu:

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg laver regelmæssigt , dvs næsten dagligt, en søgning på AL på piger i Aarhus, for at se om der er en GP jeg bare må besøge. Så kan jeg sende dig en PM, når jeg ser hun er tilbage. 

Det må du meget gerne !  Jeg tjekker godt nok også selv 2-3 gange om ugen, men måske ikke så grundigt...!  Forresten - kan det passe jeg så i en anden anmeldelse, at hun taler engelsk ?  Vil det sige at hun ikke taler dansk ?  (rart at vide hvis man sms'er med hende)  ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Zorba skrev, for 8 timer siden:

Det må du meget gerne !  Jeg tjekker godt nok også selv 2-3 gange om ugen, men måske ikke så grundigt...!  Forresten - kan det passe jeg så i en anden anmeldelse, at hun taler engelsk ?  Vil det sige at hun ikke taler dansk ?  (rart at vide hvis man sms'er med hende)  ;-)

 

Jeg snakkede kun engelsk med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
DETH skrev, for 20 timer siden:

Kan man ikke få søgeagenten på AL til at sende en mail når den yndige dukker op igen?  @Maya Kathrine?

Altså du mener at der skal være mulighed for at søge på et brugernavn - og det vil så komme med i søgeagenten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 9 minutter siden:

Altså du mener at der skal være mulighed for at søge på et brugernavn - og det vil så komme med i søgeagenten?

Ja om der var mulighed for det nu, eller om i vil have den mulighed med i fremtidige opdateringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
DETH skrev, den 7/1/2019 at 20:10:

Ja om der var mulighed for det nu, eller om i vil have den mulighed med i fremtidige opdateringer. 

Det er noget jeg syntes vi kunne lave, men jeg ved ikke hvornår det bliver en realitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey kan se hun er i århus nu. Jeg følger hende også. Har besøgt hende i Esbjerg. Og venter også på at hun vender her tilbage igen :) hun er virkelig et besøg værd, og nok den sødeste GP jeg har besøgt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder godt nok som en perle - nogen der har prøvet det anale med hende - mange tilbyder, men vigtigt for mig de også nyder det. Er hun ok aktiv er lidt bag om dansen med et trykket ribben 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, den 12.4.2019 at 18:14:

Hun lyder godt nok som en perle - nogen der har prøvet det anale med hende - mange tilbyder, men vigtigt for mig de også nyder det. Er hun ok aktiv er lidt bag om dansen med et trykket ribben 

Ja jeg har prøvet analt med hende og det foregik meget stille og roligt og jeg har ikke det indtryk at jeg er over gennemsnittet i størrelse.

Ellers skal du overveje Sabrina som er retur i Aarhus disse dage - hun plejer selv at opfordre til anal og at kalde hende ok aktiv er vist en underdrivelse:-)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...