Hop til indhold

Recommended Posts

hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det

det kan. enten gøres ved 69  eller hun sidde over hovedet  og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted

nogle siger det er tabu emne  urin sex skal prøves men det kommer an på smagen  har prøvet det før  vil prøve igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tis slik skrev, for 50 minutter siden:

hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det

det kan. enten gøres ved 69  eller hun sidde over hovedet  og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted

nogle siger det er tabu emne  urin sex skal prøves men det kommer an på smagen  har prøvet det før  vil prøve igen

Roxana er nok den bedste, jeg har oplevet, hvad det angår ;) Men jeg tror også, at Whitney vil være god til det. Hun er lækker - og hun tager urinsex meget seriøst (jeg har desværre ikke haft lejlighed til at smage endnu).

Del dette indlæg


Link til indlæg
tis slik skrev, for 5 timer siden:

hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det

det kan. enten gøres ved 69  eller hun sidde over hovedet  og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted

nogle siger det er tabu emne  urin sex skal prøves men det kommer an på smagen  har prøvet det før  vil prøve igen

Hvor søger du henne - Måske det var en god ide og skrive hvor henne i landet du søger

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej pige jeg søger en sød fræk pige til urinsex enten privat eller klinik i Københavns. området,  pris er vel ok. hvis man også tæller andet sex med  jeg  regner med ca omkring 1500-2000. kr det er vel ok   for time  pris men Københavns. område   findes du  der ude skriv til mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jeg søger efter en fræk pige der er til dominans. evt til toilet sex en slags slave hvor pige bruger Mand som toilet

jeg er vild med at prøve det jeg elsker at blive brugt som toilet   vil nogen prøve det af med mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
tis slik skrev, den 16.12.2018 at 15:28:

hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det

det kan. enten gøres ved 69  eller hun sidde over hovedet  og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted

nogle siger det er tabu emne  urin sex skal prøves men det kommer an på smagen  har prøvet det før  vil prøve igen

Har hørt at Miss Ava på Frederiksberg er glad for urinsex. Hun er også Dominan, så måske det er noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...