Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det

det kan. enten gøres ved 69  eller hun sidde over hovedet  og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted

nogle siger det er tabu emne  urin sex skal prøves men det kommer an på smagen  har prøvet det før  vil prøve igen

Skrevet
tis slik skrev, for 50 minutter siden:

hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det

det kan. enten gøres ved 69  eller hun sidde over hovedet  og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted

nogle siger det er tabu emne  urin sex skal prøves men det kommer an på smagen  har prøvet det før  vil prøve igen

Roxana er nok den bedste, jeg har oplevet, hvad det angår ;) Men jeg tror også, at Whitney vil være god til det. Hun er lækker - og hun tager urinsex meget seriøst (jeg har desværre ikke haft lejlighed til at smage endnu).

Skrevet
  • Author

ok tak for besked  en af dem vil jeg prøve   

Skrevet
tis slik skrev, for 5 timer siden:

Hvor søger du henne - Måske det var en god ide og skrive hvor henne i landet du søger

Skrevet
  • Author

hej pige jeg søger en sød fræk pige til urinsex enten privat eller klinik i Københavns. området,  pris er vel ok. hvis man også tæller andet sex med  jeg  regner med ca omkring 1500-2000. kr det er vel ok   for time  pris men Københavns. område   findes du  der ude skriv til mig

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

hej jeg søger efter en fræk pige der er til dominans. evt til toilet sex en slags slave hvor pige bruger Mand som toilet

jeg er vild med at prøve det jeg elsker at blive brugt som toilet   vil nogen prøve det af med mig

• 4 weeks later...
Skrevet
tis slik skrev, den 16.12.2018 at 15:28:

Har hørt at Miss Ava på Frederiksberg er glad for urinsex. Hun er også Dominan, så måske det er noget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.