sleipnir 299 Skrevet 16. December, 2018 Jeg havde et par timer så jeg browsed lidt rundt og ledte efter et ny sted at prøve, jeg havde dog ikke meget held, der var ingen af de steder jeg kontaktes der tog telefonen eller skrev tilbage på mine sms'er. Så faldt jeg over "nuru massage" hos aroma, jeg har besøgt stedet flere gange dog for længe siden, men jeg har aldrig prøvet nuru massagen.. De havde tid med det samme og jeg blev mødt at mutter og massøsen "Sala". De har gjort stedet pænere siden jeg var der sidst, der er dog stadigvæk mørkt i krågende men ok pænt og nydeligt at se til. Jeg bestilte nuru massage + "sek" I 30 minutter for 1000 kr. Sala er meget nydelig med store bryster der ikke er ægte, men de ser godt ud og hun er blød og lækker. Hun startede med olie, hvilket jeg ikke havde forventet, og efter måske 10 minutter spurgte jeg ind til nuru delen.. "Det havde jeg da ikke bestilt" og det kræver forberedelse af det nurugel så jeg kunne ikke bare få det med det samme... Ok tænkte jeg, men jernet var varmt og hårdt og der skulle smedes.. Så jeg gik med til normal massage og sex. Massagen var so so, ikke hård men trods alt grundig. Efter massagen kom der gummi på med det samme, jeg orkede ikke at brokke mig igen, denne gang havde jeg trods alt ikke bestilt blow uden. Hun gav et lidt tamt blow job, men var berørings villig. Sex med Sala er godt, man skal dog tage tøjlerne, hun har ikke meget initiativ selv. Men hun er lækker, stram og med store bryster. Jeg fik lov til at skyde kalorius af på de fine bryster. Det var nok ikke de 1000 kr hver, men alt i alt en rar og positiv oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 16. December, 2018 Betalte du 1000 kr for en halv time, trods den manglende nuru massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2018 Hej Sleipner - ved du om mutter også giver massage?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 17. December, 2018 Steenborg skrev, for 15 timer siden: Betalte du 1000 kr for en halv time, trods den manglende nuru massage? Yep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 17. December, 2018 paafuglen skrev, for 13 timer siden: Hej Sleipner - ved du om mutter også giver massage?? Det ved jeg ikke om hun gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 5. April, 2022 Nogen der ved om klinikken lukker eller bare renovere. Ser lidt tom ud da jeg kørte forbi i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg