Hop til indhold
FKAlletti

Anna Sunshine - sidste runde

Recommended Posts

Det sker jo af og til, at man må vinke farvel til en pige, som man har haft en hulens masse kvalitetstid med. På trods af at man kender gamet fra a-z er det svært ikke at få et lille sug i minderne, når det sker :shock:... 

Kan se, at Anna Sunshine har sidste faste vagt i branchen om et par uger. Må jeg på det varmeste anbefale en sidste runde i lykkeland med Anna. En pige der rammer helt spot on i alt, hvad jeg håber af at få ud af at have lusket mig igennem plankeværket i Rødovre. Sex on legs, lys men brun, smukke smukke ægte bryster..... og knald på legen fra hun kommer ind ad døren til du udmattet kravler gennem slusen ud til den virkelige verden med underhylerne omvendt på og en herligt smil på læben. 

Øv...... men hvor var det fantastisk! 

@Seductiongirls - kom nu med den afskedsreception. Det kan da aldrig gå værre end at der kommer kø ned ad Rødovrevej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
FKAlletti skrev, for 11 minutter siden:

 

@Seductiongirls - kom nu med den afskedsreception. Det kan da aldrig gå værre end at der kommer kø ned ad Rødovrevej 

Først en flot hyldest til Anna Sunshine af @FKAlletti, lyder som en flot gestus med en afskedsreception. Desværre for langt væk for mig, men tag lige et bill. af gavebordet til inspiration :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ivanhoe skrev, Lige nu:

Først en flot hyldest til Anna Sunshine af @FKAlletti, lyder som en flot gestus med en afskedsreception. Desværre for langt væk for mig, men tag lige et bill. af gavebordet til inspiration :)

Ja jeg bør så nok for en sikkerheds skyld præcisere at der naturligvis ikke er en afskedsreception (blot en i understregning af at jeg vil forvente at jeg ikke er det eneste triste hundefjls i flokken) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna vil blive savnet.

Fræk, ligepå, vild, uberegnelig og bare så dejlig naturlig.

En nymfoman mindre at besøge når man nu var forbi Kbh eller Odense.

Ærgeligt, men dejligt at hun har fundet sig en ny vej i livet.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kære Anna/Josefine er så allerede tilbage.

http://pussygalores.dk/ på vagt søndag eftermiddag/aften.

Som velkendt nymf, har hun nok allerede kløe, men vildt dejligt at hun allerede er back.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igår forbi hos Anna/Josefine hos PussyGalores.

http://pussygalores.dk/

Egentlig var hun jo stoppet ved udgangen af 2018, :biggrin: men ak, hun er mere end igang og jeg ved hvorfor.

Hun elsker bare at ha sex, så derfor.

Selve akten igår på 60 min er der ik det vilde at fortælle om for det var som altid intensivt, frækt og mega hedt med hende. Hun forstår virkelig at kneppe igennem og nyder helt sikkert også selv at få alt hvad du nu som mand kan give hende.

Specielt frækt syntes jeg det er når hun ligger på ryggen med benene godt i vejret, hårdt kneppende mig mens hun spiller hendes lækre mis og bare smiler mens hun siger hun vil ha mere.:P

Kan lidt forstå på hende at hun fremover vil være på Pussy og Mon-cherie

https://www.mon-cherie.dk/pigerne-1

Så tak for at hendes pause fra branchen kun blev på 1 uges tid, for jeg er og vil altid være vild med at nyde hende.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har haft fornøjelsen af Tiffany Diamond og Josefine ? 

Det har været en tanke længe men ved ikke om helbreddet holder til det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, den 21/1/2019 at 21:10:

Er der nogen der har haft fornøjelsen af Tiffany Diamond og Josefine ? 

Det har været en tanke længe men ved ikke om helbreddet holder til det :)

Ja, og det er en fornøjelse at lege med de 2 i en black/white sandwich.

Man kunne også kalde det mor//datter da det også passer meget godt med aldern på dem.

Tiffany den meget erfarne og altid mega frække dame og Josefine den lille umættelige jyske tøz.

Sammen, et perfekt knald.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...