Hop til indhold

Recommended Posts

var forbi Cassia den anden dag, og må indrømme at jeg ikke har kunne tænke på andet lige siden, end at jeg er nød til at opleve hendes læber igen, så da jeg vågnede tidligt tænkte jeg at jeg hellere lige  måtte få lave en beretning. så andre godtfolk kan hjælpe mig med at holde hende i byen .) det var så i den forbindelse jeg her til morgen lige fik set at @godmann har været der igen, og at der nu er kommet en ny pige ind hotellet, som sammen med Cassia, tager imod en mand, der de sidste par dage, har været lidt misundelig på dem over 40, som har kunne få lov at opleve Cassia sammen med Mia <3 så den oplevese skriver jeg nok om lidt senere :) men nu skal det handle om Cassia <3 

Cassia er uden sammenligning den GP jeg har oplevet den bedste kemi samt GFE med, og samtidig er hun i min verden ,på top 5 over de smukkeste <3

lige fra jeg kom ind og blev tilbudt lidt af drikke, til jeg 2 timer senere forlod stedet med et intenst afskeds kys var hun nærværende  let at snakke med. og netop det at hun var så god til at tale istedet for at have travlt med at få seancen overstået var med til at gøre min oplevelse af hende noget helt særligt <3 selve turen i badet samt soveværelset skal man opleve, så den vil jeg holde lidt for mig selv, men den var bla. grundet den gode kemi også en af de bedste ture jeg har haft<3

i forholdt til billeder er de selvfølgelig alle af hende, men især andet og fjerde billede syntes jeg fremhæver hendes sultne blik i øjet, hvor 9 og tolv bare for mig til at tænke på hvor dejlige hendes læber er, samt gør at jeg forstår hvorfor jeg endte med at være nærmest følelses løs i mine egne læber, efter en tur i hendes selvskab <3

stedet. 10/10 lækker hotel lejlighed hvor der ikke mangler noget

Pigen. 10/10 hvis du er til indlevelse og GFE med intense kys, fåes det ikke bedre

gentagelse faktor 100% og forhåbenlig har hende og Avva tid snarest muligt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...